ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گروه تروریستی داعش کارکنان توئیتر را تهدید به مرگ کرد

گروه تروریسی داعش کارکنان توییتر و همچنین جک دورسی ریاست این شبکه اجتماعی را تهدید به مرگ کرده است. گفته می شود که این تهدید پاسخی است به سیاست تازه توییتر برای مسدود کردن اکانت ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۱ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گروه تروریسی داعش کارکنان توییتر و همچنین جک دورسی ریاست این شبکه اجتماعی را تهدید به مرگ کرده است.

گفته می شود که این تهدید پاسخی است به سیاست تازه توییتر برای مسدود کردن اکانت هایی که مستقیما اعمال خشونت آمیز یا فعالیت های غیر قانونی نظیر تروریسم را تشویق می کنند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سایت BuzzFeed بخش هایی از پیام این گروه تروریستی را ترجمه کرده که در آن آمده: «زمانی که شیران ما بیایند و نفس شما را بگیرند، دیگر به زندگی باز نخواهید گشت.»

همانطور که سایت TechCrunch اعلام کرده، کمی عجیب به نظر می رسد که تنها توییتر مورد تهدید واقع شده چراکه تاکنون شبکه های اجتماعی دیگری چون فیسبوک و یوتوب نیز مطالبی با این مضمون را حذف کرده اند.

چون این مطلب در سایت اشتراک گذاری JustPaste و به صورت ناشناس منتشر شده، هنوز مشخص نیست که آیا این پیام از سوی رهبر گروه این گروه اعلام گردیده یا خیر.

با این همه، آنطور که توییتر اظهار داشته، این تهدیدات را کاملا جدی گرفته و مشغول رایزنی با نهادهای مجری قانون بومی برای پیشگیری از هر نوع حمله مرگبار از سوی داعش است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • حامد لند

    داعش سرکرده و هسته مرکزی شون عرب هستند و از تمام دنیا سرباز دارند.

    امیدوارم دنیا به زودی روی بدون تروریست و داعش و امثال اینها رو ببینه.... به امید خدا.

  • Adrian

    برسن به ایران با 1200 بمب بارونشون میکنیم

  • Ami

    چقدر ما ترسیدیم اووووه مای گاااااااااش!!!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    الکی مثلا الان ما ترسیدیم خخخخخخخخخخخخخخخخ

  • امیر پارسا

    انگار کوپن شکر اعلام شده
    زیاد شکر داشتن
    شکر زیادی خوردن!
    .
    خوبن
    بزارین اینا باشند تا بدونیم متعصبا چه جور جونورهای متوحش و فحاشی هستند
    ایران و امریکا و عراق هم نداره
    ژن داعشی همه جا زیاد داریم
    می خواید تا معرفی کنم؟!

  • TROOL

    بکشن به من چه
    فقدان کامنت محسوسه

  • s 47 27

    یه چیزی مثل الکی مثلا بوده

  • حامد

    قصدی ندارن بیان این وزیر ارشاد ترور کنن؟

  • سعيد

    اینکه مردم یکدگر را مى‌درند
    گرگهاشان رهنما و رهبرند

    اینکه انسان هست این سان دردمند
    گرگها فرمان روایى مى‌کنند

    این ستمکاران که با هم همرهند
    گرگهاشان آشنایان همند

    گرگها همراه و انسانها غریب
    با که باید گفت این حال عجیب

  • SamanSJ

    این سگای عرب حقشون هست تو همون بیابون قرنطینه بشن و همونجا بمیرن
    اینا رو چه به دنیای متمدن و زیبا
    تو همون آشغال دونی خودشون مثل سگ جولان بدن و هرچقدر میخوان بکشن و اتیش بزنن
    امیدوارم روزی بیان سمت خاک ایران
    نشونشون میدیم گ.و.ه زیادی خوردن چه هزینه ای داره

    • EROS

      سگ خود نفهمتی. هموطنات هم عرب توشون هست. دورگه هم زیاد داریم. اعراب هم آدمن. تو هر جا نخاله هست. عرب نفهم داریم ، فارس و ترک و اروپایی و آمریکایی نفهم هم داریم. تا کی انقد نژادپرست میخوای بمونی ؟

    • غلامرضا

      با سلام استاد متذکر میشم که یک سوم گرو ه تروریستی داعش عرب هستند مابقی همگی از مزدوران اروپایی وامریکایی هستند که پول میگیرند ادم میکشند همانطور که در بوسنی کشتند یادمان نرود یکی از حربه های داعش استفاده از جوانان نخبه در امر تصویر برداری ،کامپیوتر واگاه به استفاده از شبکه های اجتماعی است که رعب و وحشت ایجاد کند در سراسر جهان ویکی از مهمترین کارها در راه مبارزه با این گروه خشکاندن سرمایه ودارایها است.

    • مرتضی توسلی

      ایشال..
      بعد عید تابستونی میرم عراق چندتا از کثافتا را به درک واصل کنم.
      .
      .
      .

      .
      آدم انقدر حروم زاده؟!

  • پدرام

    یه چیزی که نمی فهمم اینه که چطور کسایی که خودشون رو متعهد به از بین بردن غرب و تمام نشانه های تمدن غربی (به قول خودشون صلیبیون) می دونن، همیشه از تکنولوژی های زاده ی همون غرب حداکثر استفاده رو می کنن و تازه در صورت محدودیت، طلبکار هم می شن. هم خر را می خواهی و هم خرما!؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی