تلفن های هوشمند LG G3 و iPhone 6 جایزه Global Mobile Awards 2015 را به خانه بردند
انجمن GSM نهادی است که سازماندهی و مسئولیت برگزاری کنگره جهانی موبایل و Global Mobile Awards (که امسال بیستمین سالگرد برگزاری اش است) را بر عهده دارد. هیئت داوران آن را 300 کارشناس، تحلیلگر، روزنامه نگار و ...
انجمن GSM نهادی است که سازماندهی و مسئولیت برگزاری کنگره جهانی موبایل و Global Mobile Awards (که امسال بیستمین سالگرد برگزاری اش است) را بر عهده دارد.
هیئت داوران آن را 300 کارشناس، تحلیلگر، روزنامه نگار و استاد دانشگاه مستقل و البته در پاره ای از موارد نمایندگانی از شرکت های مخابراتی تشکیل می دهند. آخرین مهلت شرکت ها برای ارائه محصولاتشان به Global Mobile Awards، اویل آذرماه گذشته بود و این یعنی، تنها گجت های تولید شده در سال گذشته، شانس دریافت جایزه از رویداد مذکور را داشته اند.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
این رویداد برای گروه های مختلفی از محصولات برگزار می گردد که اگر با صنعت مخابرات ناآشنا باشید، احتمالا برخی از آنها برایتان بیش از اندازه ناشناخته خواهند بود، از این رو تصمیم گرفتیم که منتخبی از گروه های یاد شده را که تصور می شود بالاترین اهمیت را برای علاقمندان به تلفن های همراه داشته باشند، معرفی نماییم.
Apple iPhone 6
LG G3
Motororal Moto E
سرفس پرو 3 از مایکروسافت برنده جایزه برترین تبلت
ساعت هوشمند موتو 360 از موتورولا نیز شایسته دریافت عنوان برترین پوشیدنی موبایل شناخته شد.
در پایان جایزه بهترین گجت/راهکار امنیتی و ضد جعل نیز به خاطر KNOX Workspace به سامسونگ رسید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





سیکیم گوشی چخاردانن وار یوخونو
g3
آب
واقعا LG G3 چیش از Note 4 برتره؟ همین طور آیفون. به نظر من بهترین و کامل ترین اسمارت فون ۲۰۱۴ بدون شک و بدون تعصب Note 4 هست.
پس ایفون 6 پلاس چی؟؟؟؟؟
ali
g3 خوبه اما من امشب یکیشو با زد الترای خودم مقایسه کردم لگ و گیر تو رابط کاربریش زیاده که بیشتر به خاطر اون رزولیشن سنگینه حتی تو بنچمارک انتوتو هم ۳۶۰۰۰ اورد که خیلی کم بود و تو بعزی پارامترهای غیر گرافیکی هم کمتر لز گوشی من بود که پردازندش قدیمیتر از مال اون بود و همچنین سریعتر و بهینه ار چون تا جایی که بدونم اسنپدراگون ۸۰۰ یک باگ درونش داشت ولی این ۸۰۱ اینطور نیست. ولی جی ۳ به شدت خوشگل به شدت جذاب دوربین عالی طراحی بینظیر حتی از ام ۸ بیشتر خوشم اومد ازش اندروید لالیپاپ هم براش اومده
موتو که باید میگرفت
آخه با وجود z3 کدوم عقل کلی این دوتارو انتخاب کرده؟!!! تعصب در سایتها هم موج میزنه ماشالا. اتغاقا g3 مزخرف ترین پرچمدار امسال بود.
آقا ناموسا ام 9 انقدر هم فاجعه نیس که یه خبرم ازش نزنینا؟؟؟
دیگه همه سایتا حداقل یذره پوشش میدن شما دیگه کلا شده اس 6
نه به اینکه قبل از رونمایی تو 200 پست همش کوبیدین
نه به اینکه حالا میخواین تو 200 پست بسازینش
تنها ایرادی که به ام 9 میگیرین همین رزولوشن که چرا کیو اچ دی استفاده نکرده
حالا آیفون 6 با رزولوشن 300 میاد میشه گوشی سال
آقا نظرم عوض شد، ممنون که پوشش دادین :D