قبلاً در پستی به صورت مفصل در رابطه با بهبود عملکرد حسگر اثر انگشت گلکسی S6 و S6 اج نوشتیم. پیش از این کاربران سامسونگ در مورد کارایی حسگرهای ارائه شده در گلکسی S5 و حتی گلکسی نوت ۴ گلایه هایی جدی داشتند، در این محصولات لازم بود فرد برای اینکه اثر انگشتش توسط تلفن همراه شناسایی و سپس موبایل او آنلاک شود، انگشت خود را بر روی حسگر بکشد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
این شیوه به خاطر محدودیت های سنسور با مشکلات فراوانی روبرو بود و در بسیاری مواقع بر حسب جهتی که کاربر انگشت خود را بر روی حسگر حرکت می داد با پیغام خطا مواجه می شد. در سوی دیگر اما رقیب کره ای ها یعنی اپل، یکی از بهترین حسگرهای ممکن را در محصولش ارائه کرده بود که این امر سبب نکوهش بیشتر سامسونگ از جانب هوادارانش می شد.
اکنون و با عرضه ی گلکسی S6 به نظر می آید که مشکل مذکور نیز تا حد زیادی برطرف شده و کمپانی سازنده ی محصول تلاش کرده تا در ابتدا با ساده سازی رابط کاربری تاچ ویز امکان ثبت الگوهای مرتبط به انگشتان دست را آسان تر نماید و بعد هم بنا را بر این گذاشته که دیگر برای شناسایی آنها نیازی به حرکت دادن انگشت بر بالای سنسور نباشد.
وب سایت فون آرنا در یک مقایسه ی ساده سعی نموده عملکرد حسگر جدید S6 اج را با آیفون ۶ اپل به قیاس بگذارد، در این ویدئو مشاهده خواهید کرد دو محصول کارکردی بسیار نزدیک به هم دارند و ضعف های قبلی کره ای ها تقریباً برطرف شده اند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ایفون باحاله
خوبه. بالاخره اپل 2 بار داره از همون سنسور استفاده میکنه و بازخورد کاربرا رو دونسته. ولی سامسونگ نوع سنسور رو تغییر داده و پیشرفت خوبیه نسبت به اولین سنسور (منظورم اولین سنسوری که بدون کشیدن هست) خلاصه هر دو خوب بودن.
سوال: من 5اس جیلبریک شده دارم چرا مثل این آیفونی که داخل فیلمه اینقدر سریع نیست؟! iOS 8.0.2 به خاطر جیلبریک میتونه باشه؟ سریع هست ولی نه مثل فیلم!
مهندسی معکوس کرده
ولی انصافن ایفون خوشگلتره . مخصوصن با اون رینگ تاچ ایدیش
اینجا خیلی خوبه.........
از فردا glx هم روی گوشی هاش اسکنر اثر انگشت میذاره
هر دو خیلی خوب بودند
ولی به نظر من حسگر اثر انگشت جاش توی گوشی میت 7 خیلی بهتره.
از همکاران دیجیاتویی، تقاضا می کنم لینک دانلود هر ویدیو رو زیر اون قرار بدن. (هر بار که میخوام ویدیو ها رو دانلود کنم، باید سایت آپارات رو باز کنم و از اونجا دانلود کنم.)
با تشکر
واقعا این رنگه اس6 ادج چه جیــــــگریه!
.
خوشکل واقعا
خوشکله
.
تقریبا بنظرم اولین سامسونگ "بی ایراده"!
جفتشون خوب بودن ولی آیفون یکم سریعتر بود البته به چشم نمیومد