ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی می خواهد ثابت کند که One M9، از آیفون بهتر است

HTC تلاش دارد تا بار دیگر خود را مطرح ساخته و در زمینه ی تلفن های رده بالا، خودی نشان دهد. در سه سال گذشته و با معرفی سری One، این شرکت تایوانی موفق شده ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۵ اسفند ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

HTC تلاش دارد تا بار دیگر خود را مطرح ساخته و در زمینه ی تلفن های رده بالا، خودی نشان دهد. در سه سال گذشته و با معرفی سری One، این شرکت تایوانی موفق شده تا یکی از با کیفیت ترین محصولات قابل خرید در بازار را به کاربران عرضه کند. اگرچه سری One همواره به کیفیت بالایش شهرت داشته، اما HTC هیچگاه نتوانست به حجم فروش اپل یا سامسونگ نزدیک شود.

بسیاری معتقدند بازاریابی و تبلیغات این شرکت اشتباه هستند. سامسونگ، سه سال پیش با توجه به تبلیغات بسیار گسترده اش، تاچ پادشاهی را در میان سازندگان اندرویدی بر سر نهاد، اما اوضاع اخیرا کمی عوض شده اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

فروش و در نتیجه سود شرکت سامسونگ کاهش یافته و در این میان سازندگان دیگر نیز دریافته اند چگونه می توانند تلفن هایی بهتر و کاربر پسند بسازند.

HTC نیز داستان مشابهی دارد؛ چالشی که پیش روی شرکت تایوانی برای عرضه ی M9 در حجم بالاست، این است که بتواند وجه تمایز خود با اسمارت فون های اندرویدی رده بالا و یا آیفون، مشخص سازد.

اپل حالا صاحب بخش بزرگی از بازار تلفن های رده بالاست و همین موضوع باعث گشته تا سامسونگ و اچ تی سی، برای داشتن سهمی بیشتر در این بخش بازار، دست و پا بزنند.

Jason Mackenzie، مدیر دفتر ایالات متحده HTC در کنگره جهانی موبایل خبر از عرضه زود هنگام M9 داده و می گوید:‌ «وقتی به این پرچمدار نگاه می کنم، قطعا می دانم که با کیفیت ترین موبایل را ما می سازیم. اما این کافی نیست، در انتهای ماه مارس، قصد داریم تا برنامه های جدیدی را اعلام کرده و وجه تمایز One M9 با آیفون و موبایل های سامسونگ را به شکل روشنی برایتان مشخص کنیم.»

نمی توان حدس های زیادی از گفته های آقای Mackenzie داشت اما به نظر می رسد او قصد معرفی سرویسی ابری را دارد که احتمالا به مبارزه با iCloud بر خواهد خواست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • mahan

    hazer nistam hata sharzhere iphonamo ba kole goshiaye htc avaz konam

  • فاطمه

    سلام دوستان يه راهنمايي خالصانه ميخوام ازتون بدون تعصب خواهشا! اخه خودم خيلي از اين چيزا سردر نميارم!

    ميخوام اچ تي سي وان مكس بخرم به نظرتون خوبه؟!اخه من شنيدم هنگ زياد داره و بعضي از گوشي هاي اچ تي سي يهو وسط كار خاموش ميشن و ديگه هم روشن بشو نيستن!!

    خواهشن هم نياين بگين فقط ايفون و اين حرفا
    خودم ايفون فايو اس دارم واقعا گوشيه بي نظيريه هم تو سرعت هم كيفيت دوربين خلاصه از همه لحاظ . ولي خوب من با اين سيستم عاملش ميونه خوبي ندارم خخخخخ حوصله ندارم واسه يه اهنگ گرفتن و كلي كاراي ديگه هي با اين پي سي و اون پي سيو اينا سينكش كنم .....
    ممنون ميشم راهنماييم كنيد

  • مهدی

    تیپش چقد شبیه جابز مرحومه

  • peyman

    اپل باید خودشو به اچ تی سی مقایسه کنه حال اینکه سامسونگ امسال خودشپ جرد داد تا یکم کیفیتش مثه اچ تی سی شه

  • NAKOOT

    وقتی داری اچ تی سی رو با آیفون مقایسه میکنی یعنی اینکه خود به خود داری به اپل ارزش میدی..به نظر من اصلش اینه که بی توجه به آیفون باشن حالا چه گوشی که طراحی میشه بالاتر از سطح آیفون باشه یا پایین تر

  • mohsen winphone

    سری وان اچ تی سی انقدر زیبا و با کیفیت هست که با آیفون مقایسه بشه... در مورد کارایی هم این اندرويد و گوگل هستن که قدرت پلاتفرم رو مشخص میکنن... سازندگان گوشی های اندرويدي چندان کاری واسه اندرويد نتونستن بکنن.. دوربین، سنسور ها و کیفیت ساخت تنها آیتم هایی هستن که تفاوت اندرويدي ها رو مشخص می کنن... پس اچ تی سی بهترین اندرويدي بازاره و جا داره که با آیفون مقایسه بشه.. طراحی و کیفیت ساخت وام ام۸ و ۹ به مراتب بهتر از آیفون شش هست ولی شاید ios آیفون ها رو برنده میکند... اپل پلاتفرمى گران بها تر از گوگل داره...

  • TROOL

    خوب میشه

  • mm98

    اگر یک روز بخوام گوشی اندرویدی بگیرم اتنخاب اولم htc.

  • مهران

    ثابت کند ببینیم!

  • امير

    چرا همه شرکتا گوشیه خودشون رو با آیفون مقایسه میکنن؟حالا باز سامسونگ یه سری پیشرفت کرده بود که بهش بنازه. این چه فکری کرده آخههه؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی