تمسخر پهپاد های آمازون در تبلیغ جدید آئودی [تماشا کنید]
پهپاد ها در رؤیاهای جف بزوس نقش پر رنگی دارند. مدیر عامل بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا، امیدوار است تا روزی از این پرنده های کوچک برای تحویل بسته های پستی استفاده نماید و بدین ترتیب ...
پهپاد ها در رؤیاهای جف بزوس نقش پر رنگی دارند. مدیر عامل بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا، امیدوار است تا روزی از این پرنده های کوچک برای تحویل بسته های پستی استفاده نماید و بدین ترتیب در زمانی کوتاه تر، سفارش مشتریان را در اختیارشان قرار دهد.
در حالی که به نظر می رسد تا محقق شدن این رؤیا، راه بسیاری در پیش است، شرکت آئودی هم اکنون دست به کار شده و در تبلیغی این پهپاد ها را به سخره گرفته است.
آگهی جدید آئودی از فیلم The Bird اثر آلفرد هیچکاک الهام گرفته شده و در آن پهپاد ها جایگزین کلاغ ها شده اند و با حملات خود رعب و وحشت را به میان شهروندان می آورند.
هرچند تبلیغ آئودی جنبه طنز دارد، آما واقعا ممکن است روزی تکنولوژی تا این حد انسان را به دردسر بیندازد؟ ایلان ماسک، بیل گیتس و بسیاری دیگر، اینچنین فکر می کنند.
در ادامه مطلب از شما دعوت می کنیم تا به تماشای تبلیغ جدید آئودی بنشینید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مگه پراید چشه؟ :)
کلیپ جالبی بود ولی مسخره کردن نه
والله من چیزی از تمسخر تو این ویدئو ندیدم.
لطفا از تیترهای زرد استفاده نکنید. باعث خواهد شد به مرور خوانندگن اعتمادشان به تیترهای سایت را از دست بدهند.
جون هر کی دوست دارین تو آپارات ویدئو نزارین....
خیلی مضخرفه....
احسنت
(بقول خودت) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیوان کالیفرنیا آخه مگه 198 شرقی داره? :D
بابا بنده خدا منظورش با منه!
ولش کن بزار فک کنه با اون بودم :-) خود درگیری مضمن...
تخریب و تمسخر تو ویدیو نشان از ضعف نیست ، کم توجهی در برهه ای از زمان هست که میخوان بهبود ببخشنش با این کار ، مگر نه AUDI یکه تاز تکنولوژی هست تو سیستم خودروها ولی فروشش نسبت به رقبا تو اقلیته
Audi بعد از BMW بین خودروهای لوکس پرفروشترین است!!! کجاش اقلیته؟
خوشبختم، تیـرانداز!
منم جزو اون "بسیاری دیگر" در کنار ایلان ماسک و گیتس قرار بدید
با تچکر :-)
تمسخر تو دنیای تجارت واقعا کار غلطیه، هر چند ممکنه تصوری که از آینده دارن عملی بشه متاسفانه
اره حتی اینجا !
http://digiato.com/article/2014/08/11/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D9%81%D8%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%DB%B3-%D9%85%DA%A9/
--------------------
بهتر بود مینوشتی "تکنولوژی و تجارت"
بله فرزاد جان حتی اونجا!
من نمیدونم واقعا چرا یه سری تصور میکنن لومیا 925 داشتن بنده دلیل بر دستمال کش مایکروسافت بودنه!
من منظورم کلی بود، ممنون از اینکه یه نمونش رو اوردی.
من کاری به لوبیات "ببخشین" لومیات :-) ندارم
بچه محلمی خواستم زیر کامنتت عرض ادبی کنم ...
یعنی این "نمیاد بهت" نابودم کردم :-|
198 شرقی
شما بجه تهرانپارسی؟
نمیاد بهت :D
چه جالب کسی که کامنت خودشو نقض می کنه ، تو دیگه اخرشی ، بچه محل نیستیم اما می خواستم عرض ادب کنم / اما یه توصیه بشین کنفرانس های اپل جونت رو نگاه کن و ببین خودش چقدر بقیه شرکت ها رو مسخره می کنه ، از امنیت اندرویید ، سرفیس ، پی سی ، افیس ، ویندوز و ... چقدر بده طرفدارای خود شرکت نشینن کنفرانس های اون شرکت رو ببینن
سلام
اقای مانی قاسمی اگر امکانش هست کاری کنید بتوانیم به پست های نویسندگان لایک بزنیم تا میزان محبوبیت هر پست مشخص شود