آیا جعبه ساعت اپل، به عنوان یک شارژر عمل خواهد کرد؟
صرفا چند روز پیش از رویداد اختصاصی اپل در خصوص ساعتش، The Financial Times مصاحبه ای اختصاصی با جاناتان آیو، مدیر ارشد بخش طراحی اپل، منتشر نمود. ساعتی پیش بخشی از این مصاحبه را برایتان ترجمه ...
صرفا چند روز پیش از رویداد اختصاصی اپل در خصوص ساعتش، The Financial Times مصاحبه ای اختصاصی با جاناتان آیو، مدیر ارشد بخش طراحی اپل، منتشر نمود. ساعتی پیش بخشی از این مصاحبه را برایتان ترجمه کردیم اما حال نوبت به گفته های دیگر آقای آیو در خصوص عملکرد ساعت و همچنین بسته بندی این محصول رسیده است.
آیو می گوید گران ترین مدل ساعت اپل (که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده) شامل یک رابط در بخش پشتی خود است که می تواند به عنوان یک داک شارژر مورد استفاده قرار گیرد. جعبه ی این محصول، آن را به شکل مغناطیسی شارژر خواهد کرد و داخل جعبه نیز از چرم جیر بهره گرفته شده است.
آنگونه که آیو نظر می دهد، اپل خواسته تا حد ممکن، نوع بسته بندی را ساده نگه دارد.
جاناتان آیو
ما نمی خواستیم که بسته بندی، از دور ارزش محصول را فریاد بزند؛ برای انجام چنین کاری، باید جعبه هایی بزرگ ساخته شود و از اجزایی گران قیمت نیز در آنها استفاده گردد. ما همواره خواسته ایم تا در اجرا، از ایده های ساده تر بهره گیریم؛ در نتیجه، مانند همیشه به سراغ بسته بندی های کوچک رفته ایم. دست کم می توانیم بگوییم این انتخاب، برای حفظ محیط زیست بهتر بوده و به طور کلی نیز جا به جایی آن را ساده تر می سازد. از سوی دیگر، وقتی مدتی بعد به کمد خود نگاه کنید، پر از جعبه های عظیم الجثه و بی استفاده نخواهد بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نگو دیگه سوپرایزمون شه
یه کلمه *آیا* = گمان ، باعث شد یه پست جدید بدون بار اطلاعات خاص، از اپل ایجاد بشه.
مشکل اپل نیست، مشکل دل زدگی کاربرا ست، مشکل طرفداری و فن بودن یه سایت اطلاعاتی هست، چیزی که از سایت حرفه ای برنمیاد ولی از این سایت بر امده.
واقعا زبانم *قاسمه*
دوستان لطفا منو عضو گروه واتس اپ دیجیاتو کنین
اینم شمارم 09351217170
واتس اپ داره دیجیاتو؟
من هنوز نمي فهمم فرق شارژ بي سيم و با سيم چيه وقتي محدوده استفاده شارژر بي سيم فوقش نيم متره
خو آدم اگه قرارباشه بچسبه به ديوار كه خوب از سيم استفاده مي كنه ، تازه سيم بلند تر بگيري مي توني خيلي آزادي عمل بيشتري داشته باشي نسبت به شارژ بي سيم
چه وضعیه؟ یکی در میون ساعت اپل؟
خوب هر چند تا رو یکی کنید دیگه >:(
متاسفانه اين روزا خبر زياد در موردش ميرن سايتاى خارجى
خیلی هم خوب و زیبا ، ایده جالبی هست کلن شارژر های الانی چه اپل واچ چه موتو و ... خوب نیستن و بزرگن شاید بهترین ماله پبل باشه / فقط احیانن می دونستید بیل گیتس و ملیندا گیتس کلی مصاحبه با the verge داشتن تا جایی که خود verge همراه با مصاحبه ها انیمیشن درست کرده و توضیح داده یا می دونستید رفته داخل ازمایشگاه بالون های اینترنت گوگل ، البته می دونم اینا اندازه مصاحبه این اقا و نکته های ظریف و حموم کردن تیم کوک با ارزش نیست
از مانی قاسمی به دیوان متعصب سهامدار بزرگ مایکی :
به تو چه ؟ سایت خودمه :D
یافتم ، 4 تا خبر راجب به اپل واچ ، 2 تا خبر راجب به اپدیت سونی و استراتژیش که همه از قبل می دونستن و محض یاداوری بود یکی دیگه هم عامل موفقیت از نگاه لینکدین / دیجیاتو کجا داری می ری ؟؟
بیشتر از این به شخصیت و منزلت خودت
و همینطور به کاربرهای سایت توهین نکن.
اینجا دیجیاتو یا نارنجی سابقه
با قوانین جدید و 100 البته اختیار کامل مدیریت که هر پستی رو لازم بودنن می زارند و شما قادر نیستید دستور بدید که چی بزارن یا نزارن. (البته منطقا اینطوری هستش) ما کاربرها صرفا خواننده هستیم و نظراتی پیرامون موضوع می زاریم. صحبت خاصی دارید راجب مشکلات سایت، بهتر نیست پیرامون یک ایمیل بصورت خصوصی مطرح کنید؟
هر کسی که مایل باشه می مونه و اگر هم خوشش نیاد که صد البته رفع زحمت می کنه.
هر کسی از هر برندی و هر شرکتی خوشش بیاد استفاده میکنه.
سعی کنید به خودتون احترام بزارید اول. کاربرها که جای خود.
اما باور کن من اگر جای تو بودم و اینجا باب میلم نبود، ثانیه ای برای رفتن درنگ نمی کردم.
آقا حیف که از این شکلک های دست زدن و تشویق نداره وگرنه میزاشتم حرفت حرف حسابه بخدا خسته شدیم از غر زدنای این عاقا دیوان گریدی زیر همه پستا دیجیاتو هم که محل نمیده به حرفامون
واقعا کیفیت خبر خیلی مهم تر کمیت هست
اون چهار تا خبر ساعت که هر کدوم نیم صفحه بود رو یک خبر جامع میکردند بهتر نبود یا خبر های سونی رو؟
والا خبر های سونی رو قبلن اعلام کرده بودن ، چند ماه پیش درباره اپدیت ها خود سونی گفته بود فقط سری z چند وقت پیش دیجیاتو هم نوشته بود که تمرکز سونی داره می ره روی نرم افزار اخبار امروز سونی بیشتر جنبه یاداوری داشت / حالا شما لیست زیر رو نگاه کن کلی بازی با ایده های خفن که هر کدوم تیزر خودش رو داره فقط ماله ایکس باکس ، استیم و پلی استیشن هم که لیست خودشو داره
http://news.xbox.com/2015/03/games-idxbox-gdc-2015
یه سوال خیلی ساده؟
شما که کلا از دیجیاتو ناراضی هستید.
از اپل و باقی شرکت ها که خوشتون نمی یاد الا مایکروسافت.
تو تمام پست های اپل هم می یاین ایراد می گیرید.
سوال پیش می یاد که اینجا چیکار می کنید با این همه مغایرت با افکار شما.
مدت زیادیه پست ها رو می خونم و نظرات شما و منفی های شما رو دیدم.
من اگر جای شما بودم وقتی جایی باب میلم نیست نمی موندم.
والا اون زمان که ما ویندوز 95 کار می کردیم. پارسا 99 (فارسی ساز ویندوز 98) رو قفلش رو شکستیم.
یا قبل تر: زمانی که تونستیم محیط داس رو فارسی کنیم.
فکر نمی کنم شما از دیجیتال سر در می اوردین که حالا میاین طرفدارهای اپل یا کاربرهای سایت رو مضحکه خودتون می کنید.
باب شما نیست سایت دیجیتال خارج از ایران زیاد است. اینجا چیکار می کنید حیرانم !