ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لو رفتن اطلاعات نسخه احتمالی از تلفن هوشمند LG G4 با شماره مدل H818

جدیدترین پرچمدار الجی علیرغم تمامی انتظارها در کنگره جهانی موبایل امسال رویت نشد و سامسونگ و اچ تی سی نیز با غنیمت شمردن فرصت به وجود آمده و رونمایی از گلکسی S6 و گلکسی S6 ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۷ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

جدیدترین پرچمدار الجی علیرغم تمامی انتظارها در کنگره جهانی موبایل امسال رویت نشد و سامسونگ و اچ تی سی نیز با غنیمت شمردن فرصت به وجود آمده و رونمایی از گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge با بدنه های آلومینیومی شان و همچنین One M9 که تغییرات زیادی در آن حاصل نشده بود، در مرکز توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار گرفتند.

حالا که دو رقیب اصلی این شرکت هر آنچه در آستین داشتند را رو کردند، نوبت به الجی رسیده تا در رویداد مهمی که قرار است در اواسط فروردین ماه برگزار گردد، حسابی خبرساز شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

خبری که الجی قصد انتشارش را طی یک ماه آینده دارد قطعا باعث شگفتی بسیاری خواهد شد و حالا بر اساس تصویری از تست مرورگر که در سایت MyLGPhones منتشر گشته، احتمال وجود نسخه ای از تلفن هوشمند G4 با شماره مدل H818 بیش از هر زمان دیگری تقویت شده است.

براساس اطلاعاتی که در سایت مذکور منتشر گشته، این دستگاه می تواند نسخه ای از G4 باشد که برای آسیا ساخته شده و با مدل جهانی اش فرق دارد، با این همه، قطعات داخلی آن احتمالا در همه نقاط دنیا یکی خواهد بود، پس بگذارید نگاهی بیاندازیم به این اطلاعات.

نخست اینکه شماره مدل محصول را می دانیم و در کنار آن اطلاعات دیگری هم در مورد رزلوشن نمایشگرش در اختیار داریم.

تلفن هوشمند LG-H818 احتمالا درست مانند پرچمدار سال قبل این کمپانی یعنی G3 دارای یک نمایشگر QuadHD با رزلوشن 2560 در 1440 پیکسل است اما برخی از قطعات داخلی آن برای بهبود عملکردش تغییر یافته اند.

آنچه امروز در خبرها منتشر گشته این است که دستگاه مورد بحث عملکرد بسیار خوبی را در یک تست HTML5 برای نسخه 38 مرورگر کروم از خود به نمایش گذاشته.

این تلفن هوشمند که از نسخه 5.1 اندروید موسم به آبنبات چوبی بهره می برد، موفق شد که از مجموع نمره 555، امتیاز 510 را کسب کند. همین که جدیدترین موبایل الجی از تازه ترین آپدیت اندروید بهره می برد، به خودی خود خبر بسیار مهمی به شمار می رود.

سال گذشته این کمپانی کره ای با آرامش تمام، پرده ها را از روی G3 کنار زد و امسال نیز از انتشار هر نوع خبری که به G4 مرتبط باشد در کنگره جهانی موبایل خودداری کرد تا مطمئن شود که پرچمدار جدیدش بیشترین میزان توجه را به خود جلب می کند و رونمایی محصولات رقیب، تأثیری بر این مسأله ندارد.

این بدان معناست که G4 احتمالا تا اواسط اردیبهشت ماه سال جدید وارد بازار خواهد شد. نکته دیگر اینکه تلفن های گلکسی سامسونگ و One M9 باید همچنان منتظر بمانند تا جدیدترین نسخه عاری از باگ آبنبات چوبی را دریافت کنند و سپس روانه بازار گردند، این در حالی است که پرچمدار جدید الجی از ابتدا همراه با همین ورژن عرضه می گردد و همین موضوع یک امتیاز مهم برای آن محسوب می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (56 مورد)
  • سینا

    سونی وججدانا چرندیاتی که میگی حالیت نیست تو داری مزیت های. جی 3 رو برای سونی حساب میکنی

  • سینا

    سونی اصلا تاحالا با ال جی جی 2 یا جی 3 کار کردی این همه چرت و پرت میگی در ضمن اصلا دیجی کالا هم نرفتی یا حتی سایت های مقایسه ی گوشی های برتر ؟؟ برو سر بزن یکم اطلاعاتت بره بالا این همه تعصب داری ضرر میکنی ها چشمت باز کن در حال حاضر اس 6 بهترین گوشیه و اگه جی 4 بیاد اون میشه گوشی برتر دیگه حرف مفت نزن خواهشا با اون پسر خاله های اسکولت

  • رضا

    من نمیدونم چرابعضی ها اینقد تعصب دارن رو برندها
    انگار کار خونه مال باباشه
    کلا هر برند وهر گوشی نسبت به ارزشش نقاط قوت و نقاط ضعف خودشو داره
    مطمن باشید هیچ گوشی تاحالا نیومده ونمیاد !که در مقابل برندهای دیگه نقطه ضعف نداشته باشه.

  • mahdi_n

    سونی خوب

    ال جی بد

    چرا میای اسم برندتو به گند میکشی؟


    من خودم مصرف کننده ال جی هستم ، محصولاتش ممکنه گمی گیرداشته باشن ولی کارایی زیادی دارند :|


    شما برو یه مدت با جی 3 کار کن بعد نظر بده:| گوشی تو دستت سر نمیخوره منم مینی جی 3 دارم چرا از دستم افتاده قابش نشکسته ؟

    بنظرم ضعفش دوربین و اسپیکراش هست که خیلی کم روش کار میکنن


    یاد بگیریم درباره محصولاتی که استفاده نکردیم نظر ندیم

  • ava

    این جناب که اسمشو گذاشته سونی احتمالا تا حالا گوشی سونی نداشته
    من خودم عاشق سونی هستم و منتظرم z4 بیاد
    هر گوشی یه مزیت داره
    سونی : دوربین فوق العاده - شارژ دهی فوق العاده - ضد آب
    از نظر سی پی یو همه گوشی ها شبیه هم هستن
    اچ تی سی : بدنه زیبا (من خوشم نمیاد ولی خیلیا می\سندن و فلزی هست و خوبه در کل‌) و اس\یکر های بوم ساند
    سامسون و ال جی : صفحه نمایش فوق العاده دارن ولی جفتشون باتریشون کمه مخصوصا ال جی که ۶ ساعت هست
    در کل هر کس با توجه به سلیقه خودش میره گوشی میخره و شما با این کارات و بچه بازی هات و کامنت هاتو خوندم ودیدم که بی سوادی ۴ کلمه شنیدی معنیشو نفهمیدی احتمالا ۱۴ سالته یا این که ضریب هوشیت پایینه در کل ...
    اگه واقعا سونی رو دوست داری اینقدر شعور داشته باش که با چرت و \رت گفتن بقیه رو از سونی و از خودت زده نکنی پسر جان
    بازم میگم هیچ گوشی ای تا الان کامل نبوده و همشون یه قوتی و یه ضعفی دارن و بر اساس سلیقه میریم میخریم

  • خود

    سونی ، گوشی هاش خوبه اما فقط برای پشت ویترین . بنده پیشتر اکسپریا وی داشتم و متاسفانه روزی 18719 بار باید َشارژ میشد ، رابط کاربری ساده ای داشت ، نرم افزار های اختصاصی خاصی نداشت ، هیچ آپدیت رسمی بعد از 4.2.2 از طرف سونی برای این گوشی منتشر نشد ، ( نسخه ای که از روز اول روی گوشی موجود بود ) بعد از استفاده 6 ماهه ، تصمیم گرفتم برچسب صفحه نمایش رو عوض بکنم ، اما به محض اینکه این کار رو انجام ادم ، لوگوی گوشی نیز همراه با برچسب از جا در آمد ، از همه اینها گذشته قیمت این گوشی بعد از 7 الی 8 ماه بیش از 50 درصد کاهش پیدا کرد ، با این تفاصیل چرا باید انتخاب بعدی من سونی باشه ؟

  • XMan69

    بی صبرانه منتظر دیدم جی4 هستم سامسونگ و اپل که واقعا ترکوندند باید دید ال جی چیکار میخواد کنه

  • mesc

    حالا مگه مجبورت کردند الجی بخری که این همه داری خودتو میکشی با سونی؟
    اصلا سونی شاهکار قرن خوبه؟
    بیخیال بابا...
    همه برندها یه سری ضعف دارند یه سری قوت نمیشه هم گفت کدوم بهتره این کاملا سلیقه ایه من خودم htc باز بودم اما وقتی یه مدل خیلی ساده از الجی خریدم کلا نظرم عوض شد چرا که الجی دو هسته ای خیلی از htc چهارهسته ای روانتر و سبک تره شاید بخاطر همون رابط خالص اندرویدی که شما میگی

  • علی

    فقط کافیه یک گوشی ال جی برید بگیرید.
    دیگه عاشق ال جی میشید .
    گوشی الانت ال جی نیست یعنی نصف عمرت بر فناست .

  • محمد

    دیگه ندیده بودیم سونی هم با اون رابط کاربری عروسکیش طرفدار داشته باشه.البته رابط کاربری ال جی خیلی از سامسونگ عقب تره ولی فکر کنم رابط کاربری جدیدش فوق العاده باشه و قبلی دست گرمی.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی