ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی قصد دارد ۱۰ میلیون تلفن هوشمند G4 را به فروش برساند

در حالیکه سامسونگ با معرفی دو تلفن هوشمند گلکسی S6 و S6 اج همه ی توجهات رسانه ای را به خود جلب کرده، به نظر می آید ال جی قصد ندارد میدان را خالی نماید و ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۸ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حالیکه سامسونگ با معرفی دو تلفن هوشمند گلکسی S6 و S6 اج همه ی توجهات رسانه ای را به خود جلب کرده، به نظر می آید ال جی قصد ندارد میدان را خالی نماید و سخت در تلاش است تا رقابت با همتای کره ایش را به شکلی جدی تر از همیشه از سر گیرد.

شرکت مورد بحث بر طبق شنیده ها با جدیت تمام مشغول برنامه ریزی برای برگزاری مراسمی در یکی از ماه های آوریل و یا می سال جاری است تا در آن از پرچمدار بعدیش یعنی G4 پرده برداری کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تا به اکنون ال جی در اشاره ای کاملاً واضح اعلام کرده که برترین تلفن هوشمند آینده اش نسبت به نسل پیشین خود دچار تغییراتی بنیادی گشته و در طراحی و تجربه کاربری آن به صورت کامل بازنگری صورت پذیرفته است.

از سوی دیگر به نظر می آید پس از موفقیت قابل قبول G3 جاه طلبی شرکت مذکور بیش ار هر زمان دیگری شده و حالا با سطح توقعاتی به مراتب بالاتر از گذشته قصد دارد محصول بعدیش را وارد بازار نماید.

در همین راستا و بر طبق گزارشی که توسط Korea Times انتشار یافته، ال جی قصد دارد با راه اندازی کمپین تبلیغاتی بسیار وسیع و پر هزینه در کره جنوبی، ایالات متحده آمریکا و اروپا حداقل ۱۰ میلیون دستگاه از موبایل G4 خودش را به فروش برساند.

بر طبق همین گزارش مدیران کمپانی کره ای مورد اشاره در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون با مقامات و کارشناسان فنی اپراتورهای مخابراتی مهم اروپا جلساتی را داشته و تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری مهم G4 را برای آنها توضیح داده اند، تا بتوانند از توان این اپراتورها نیز برای فروش بیش از پیش موبایل تازه خود بهره گیرند.

همانطوری که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد هدف گذاری ال جی نسبت به محصول پیشین اش رشدی قابل توجه داشته، آنها در ماه می ۲۰۱۴ که زمان رونمایی و عرضه ی G3 محسوب می گشت برای فروش ۶ الی ۷ میلیون عدد دستگاه از این اسمارت فون برنامه ریزی کرده بودند در حالیکه اکنون به رقم ۱۰ میلیون می اندیشند.

در کنار همه ی این موراد ال جی تلاش دارد تا با رقبای چینی خود از جمله شیائومی نیز رقابت نزدیکی داشته و به هر شکل ممکن جایگاه بهتری را در بازار فروش تلفن های هوشمند به دست آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL

    مطلب بسیار خوبی بود مرسی

  • ✯saeed✯ saye

    G3 طراحیش یه جوریه که بعضیا خیلی زیادی خوششون میاد بعضیام کلا بدشون میاد که من واقعا از طراحیش خوشم نمیاد البته این سلیقه منه فقط ولی خب طراحی m9یه جوریه که کمتر کسی هست خوشش نیاد!

  • Hojjat_Neo

    من که بی صبرانه منتظرم از گوشی جی ۲ که دارم خیلی راضیم امتیاز بنچمارکش گرفتم 41245

  • varna

    الجی به10میلیون نباید قانع باشی اگه مثل2پرچمدارقبلش باشه ونقاط ضعف اونارو برطرف کنه میتونه خیلی بیشتر فروش کنه

  • رضا

    واضحه اونی که پلتفرم اپل بخواد فقط یک سازنده داره اما سهم اندروید بین کلی سازنده تقسیم میشه.

  • rodrigez

    برای S5 هم همون اول از این شایعات پر فروش بودن کم نساختن وقتی به نیمه ی دوم سال رسیدیم تازه گندش در اومد که بعله خبری نیست
    آیفون صرفاً با سری 6 کل گوشی های سامسونگ رو نعل کرده در حد 90

    • kamyab98

      والا تا اونجا که من یادمه موقع اس۵ همه ناراضی بودن! (بجز متعصبین همیشه در صحنه)
      در کل گوشی بدی نبود ولی شایعات توقع رو بالا اورده بود و حداقل انتظار یک طراحی متوسط رو داشتیم که اون افتضاح به بار اومد!

  • H A M E D

    کم نیست؟ جدی میگم! برای یه پرچمدار توی یه سال... حداقل 20 میلیون باید در نظر بگیرن...
    شایدم من انتظارات زیادی دارم :دی

  • Gublin

    فکر کنم دیگه وقتش رسیده که LG هم توی ظاهر گوشی هاش تغییر ایجاد کنه. آدم باورش نمیشه شیائومی 70 میلیون گوشی فروخته باشه اونوقت پیش بینی LG ده میلون گوشی باشه..

    • عــــــامـــــــــر

      مدیرعاملش که گفته جی ۴ کلا تغییر میکنه حالا باید ببینیم که چقد تغییر میکنه

  • عــــــامـــــــــر

    جی۳ عالی بود اما نسبت به جی ۲ میشه گفت پیشرفت زیادی نداشت و فقط فکوس لیزریش عالی بود اگر جی ۴ رو کلا بازسازی کنه و یه چیز خوب دربیاره دیگه واقعا میشه گفت کار برای بقیه سخت میشه

    • Mohamad Ir@nI

      مشکل جی ۳ توی این بود که یکم گرون بود نسبت به بقیه.(توی زمان عرضش)بعدشم ال جی معلوم نیس با خودش چند چنده.خودش میگه اولین بهترین نیست بعد میگه اولین اسمارتفون با صفحه نمایش QHD.

  • تایسون

    فکر کردم نوشته صد میلیون!!
    یعنی الجی پرچمداراش 10 میلیون نمیفروخت تا الان؟!

    • Mohamad Ir@nI

      متاسفانه/خوشبختانه بله.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی