ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آیا HTC One M9 با مشکل داغ شدن بیش از حد مواجه است؟

دیروز در دیجیاتو نوشتیم که عرضه ی آخرین پرچمدار HTC در بازار تایوان از جانب کمپانی تولید کننده با تاخیر مواجه شده و امروز موضوعی بسیار مهم تر سبب گشته تا One M9 در محافل مختلف ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۶ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دیروز در دیجیاتو نوشتیم که عرضه ی آخرین پرچمدار HTC در بازار تایوان از جانب کمپانی تولید کننده با تاخیر مواجه شده و امروز موضوعی بسیار مهم تر سبب گشته تا One M9 در محافل مختلف خبری بازهم مورد توجه واقع گردد.

ظاهراً محصول مورد بحث زمانی که مورد آزمایش بنچ مارک توسط ابزار GFXBench قرار گرفته، بدنه اش به شدت داغ گشته و دمای آن به ۵۵.۴ درجه ی سانتی گراد رسیده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سایر تلفن های هوشمندی که این آزمایش را به صورت مشابه پشت سر گذاشته اند دمای شان به مراتب کمتر بوده، برای مثال گرمای تولیدی آیفون ۶ پلاس تحت GFXBench به ۳۹.۴ سانتی گراد رسیده، این عدد برای پرچمدار پیشین HTC یعنی One M8 نزدیک به ۳۸.۷ سانتی گراد و همچنین برای برخی دیگر از موبایل های مطرح مانند LG G3 و گلکسی نوت ۴ به ترتیب برابر با ۴۲.۲ و ۳۷.۸ سانتی گراد بوده است.

وب سایت فون آرنا در همین رابطه گمانه زنی می نماید که شاید دمای بسیار بالای One M9 مربوط باشد به چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ که پیش از عرضه این تلفن هوشمند گفته می شد با اشکالاتی مواجه بوده و در پردازش های بسیار سنگین حرارت غیر معقولی را تولید می کند.

حتی این مسئله به عنوان یکی از دلایل اصلی سامسونگ برای به کارگیری چیپست های اگزینوس خودش در گلکسی S6 و S6 اج مطرح گشت و البته این در حالی بود که ال جی ضمن به کارگیری اسنپدراگون ۸۱۰ در G Flex 2 اعلام نمود، هیچ مشکلی در رابطه با حرارت تولیدی آن نداشته است.

HTC-One-M9-non-final-software-01

ساعتی پس از انتشار اخبار یاد شده، جف گردون، مدیر ارشد ارتباطات بین الملل HTC، در توییتر اعلام کرد نرم افزار One M9 هنوز نهایی نشده و نتایج بنچ مارک هایی که بر روی نسخه ی پیش از عرضه اجرا می شوند اهمیتی ندارند.

همانطوری که در خبر روز گذشته نیز آماده بود، علت اصلی تاخیر پرچمدار تایوانی ها مشکلات نرم افزاری در محصولات تولید شده اعلام گشته و حالا ظاهراً مدیران این شرکت بحث داغ شدن بیش از حد را نیز به همین عامل مرتبط می دانند. مسلماً در آینده ای نزدیک عاقبت One M9‌ وارد بازار خواهد گشت و پس از آن مشخص خواهد شد که آیا مسئله صرفاً حاصل نرم افزار بوده یا اینکه اسنپدراگون ۸۱۰ برای یکی از محبوب ترین محصولات اندرویدی دردسر ساز به همراه آورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • محمد جواد

    خوبه دیگه پشتش که فلزیه هر وقت گرسنمون شد یه نیمرو میزنیم حالـــــشو ببریم :)

  • Between the Rays

    رکورد زی2 رو که 52 درجه سلسیوس بود رو شکست.

  • SamanSJ

    به سونی و اچ تی سی برا همین چیزا اعتماد ندارم
    با همون تعداد محدود به محض رونمایی موجی از مشکلات براشون شروع میشه
    برا سونی خم شدن و شکستن شیشه و پریدن فیرم ویر دوربین و باگ های متعدد نرم افژاری
    برا اچ تی سی هم چیزایی مث این و مشکلات بلندگو و...
    سامسونگ با این تعداد بالا بازم کیفیتی مثال زدنی داره...
    دقت کنین کیفیت 90% استفاده از تیر اهن نیست!

    • BOZORG#

      سونی؟
      الان چیزی در مورد سونی گفته شده که میگی سونی؟
      کجای سونی خم میشه؟
      کجا داغ شده؟
      کی باگ داشته؟
      لینک بده . منبع بزار ما هم مطلع شیم

      • Between the Rays

        https://www.youtube.com/watch?v=ol42xPwl1KQ بفرما 52 دو درجعه سلسیوس بعد از 14 دقیقه بازی. بقیه توی همین مدت نهایتا 45 درجه داغ میکنن.

        • BOZORG#

          بسیار عالی . میشه خم شدن و باگ نرم افزاری شو هم لینک بدین؟
          نه یک مورد بلکه چند مورد گزارش شده بدید

          • SamanSJ

            سه تا چیز رو بهت میگم سرچ کن تا دستت بیاد
            توی فون آرنا هم همش هست به نقل از منابع معتبر
            1-خم شدن گوشی Z1 و Z2 بر اثر حرارت داخلی
            2-مشکل باگ فیرم ویر دوربین گوشی های Z1 و احتمالا Z2
            3-شکستن بی دلیل شیشه های عقب یا جلوی گوشی های سری ایکسپریا Z وقتی خریدار از جیبش درمیاره((بی دلیل ترک خورده میبینه گوشی رو))
            اگه آدم درستی باشی و دنبال حقیقت میای اینجا چیزایی که خوندی رو میگی
            اونی که زیرت هم جواب دیگه گذاشته غزل نوشته اینا همش اخبار ثابت شدس
            خم شدن گوشی برا پسر عمه خودم پیش اومده

          • Between the Rays

            خم شدنش اونم سونی که جوکه کلیپ هست طرف خواسته خم کنه نشده. باگ هم همه گوشیا دارن با آپدیت رفع میشن. اگه از دوربین پریده بیرون طرف حتما چندین دقیقه 4K گرفته به این خاطر بوده. قصد توهین که نداشتم. واقیعت بود. من خودم از زی3 خیلی خوشم میاد چون کامله.

        • شهریار

          دادا تا حالا از اگزینوس استفاده کردی؟
          همین الان با تبلت اس سامسونگ برات مینویسم
          انشالله امروز عصر میخوام بفروشم بره
          تنها دلیلش هم اینه که بیش از حد داغ میکنه و در کمال نا باوری پردازنده فوق العاده پر مصرفه
          طوری که بعد از نیم ساعت بازی کردن کلش اف کلنس باطری پانزده درصد میشه.
          کیفیت بدنه هم که سونی امتحانشو پس داده
          مصرف باطری رو هم همینطور
          بر خلاف سامسونگ هم اصلا کند و سنگین نیست
          داغ شدنش البته نمیدونم واقعیت داره یا نه
          ولی من خودم سامسونگ دارم شدیدا داغ میکنه

          • SamanSJ

            ببین پسر گلم کسی که دو هقته توی این سایت باشه تورو میشناسه
            تو یه عشق سونی متعصب هستی و لازم نیست بیای اینجا دروغ سر هم کنی
            تو تب اس داری؟؟؟؟
            داری؟؟؟
            داری؟؟؟؟
            مرد باش یه عکس ازش بگیر اونم در حالی که روی نمایشگر اون اسمت نوشته شده با تاریخ
            کار سختی که نیس...ثابت کن راس میگی...زیاد دیدیم ترول های دروغ گویی مثل شما که یهو میپرن وسط میگن فلان چیزو دارم اشغاله و...ثابت کن یالا

    • تایسون

      ((((سونی خم شدن و شکستن شیشه و پریدن فیرم ویر دوربین و باگ های متعدد نرم افژاری)))))

      ((((سامسونگ کیفیتی مثال زدنی داره)))))))

      !!!!!!!!!!!!!
      یکی اینو از برق بکشه آب روغن قاطی کرده
      خخخخخخ

    • peyman

      دمپایی جان اینا در حد شایعست هر وقت حرف رسمی زدن بیا اینجا خوشحالی کن
      شما فعلا تا اخر فروردین بشین منتظر دمپایی عزیزت باش

      • SamanSJ

        شایعه؟؟؟
        دیروزی هم شایعه بود نه؟؟؟
        خخخ
        جم کن باو برو با تشتک فلزیت خوش باش
        تورو چه به کیفیت همون بهتره کیفیت قطعه الکترونیک رو با آلیاژ اهن بهت نشون بدن

        • peyman

          خدا یه عقلی بخ تو چشم و گوش بسته بده یه پولی هم به ما
          وال من همیشه گفتم نوت ۴ و نوت ۳ خوبن عقده ای نیستم ک از سامی بد بگم دیدم ک میگم باشه تو اس ۵ داری سرعت اثر انگشتش فاجعس واس مطمئم چیزی جز سامی دستت مگرفتی

        • peyman

          کنفرانس مطبوعاتی معرفی اس۵: این گوشی بسیار با کیفیت است
          کیفیت؟ سامسونگ؟ دروغ اول
          سنسور ضربان قلب با بهترین کیفیت دروغ دوم چیزی ک واقعا فاجعه بار بود خطاهاش و عملکردش
          سنسور اثر انگشت بهترین در بین رقبا: دروغ سوم هه میدونن سنسور اس ۵ چه آشغالی بود خود منم کار کرد نبودش بهتر از بودنش بود سامسونگ اگه مشتری هاش براش مهم بودن موش آزمایشگاهیشون نمیکرد تا تو اس ۶ اون سنسور هارو کامل کنه بهتر چشاتو باز کنی. اچ تی سی و اپل یه قابلیت و سنسور رو یا نمیزارن تو گوشیشون یا اگه میزارن بهترینشو میزارن ک بهترین عمکرد داشته باشه نه مثه سامسونگ ک اول آشغال بزاره بعد تو اس ۶ درستش کنه ... سامسونگ دزد بزرگیه
          ادمین تایید لطفا

        • peyman

          کنفرانس مطبوعاتی معرفی اس۵: این گوشی بسیار با کیفیت است
          کیفیت؟ سامسونگ؟ دروغ اول
          سنسور ضربان قلب با بهترین کیفیت دروغ دوم چیزی ک واقعا فاجعه بار بود خطاهاش و عملکردش
          سنسور اثر انگشت بهترین در بین رقبا: دروغ سوم هه میدونن سنسور اس ۵ چه آشغالی بود خود منم کار کرد نبودش بهتر از بودنش بود سامسونگ اگه مشتری هاش براش مهم بودن موش آزمایشگاهیشون نمیکرد تا تو اس ۶ اون سنسور هارو کامل کنه بهتر چشاتو باز کنی. اچ تی سی و اپل یه قابلیت و سنسور رو یا نمیزارن تو گوشیشون یا اگه میزارن بهترینشو میزارن ک بهترین عمکرد داشته باشه نه مثه سامسونگ ک اول آشغال بزاره بعد تو اس ۶ درستش کنه ... سامسونگ دزد بزرگیه

          • SamanSJ

            نیازی نبود اینقد خودتو اذیت کنی که من که گفتم برای تو کیفیت توی بدنه گوشی خلاصه میشه
            همون تیر اهن رو بگیر و کیف کن ایشالا دفه بعد با تیتانیوم برات گوشی بزنه
            برا من کیفیت بهترین نمایشگر در زمان خودشه
            کیفیت اون مقایسه جی اس ام ارنا هست که روت نمیشه بری باز کنی نگا کنی
            کیفیت دراپ تست هست که از زیر SUV سالم بیرون اومد
            کیفیت همون پلاستیکه که مثل تانک جنگی مقابل خم شدن مقاومت کرد

          • SamanSJ

            پسر گلم من الان با اس5 دارم پست میذارم...
            از وقتی خریدم اسکنر اثر انگشتش فعاله
            خواستی دروغ بگی یکیو پیدا کن که مث خودت سرش از تهش درنیاد و بگه راس میگی
            با منی که زیر دستمه که این چرندیات رو نباف دیگه
            من که سودی از فروش بیشتر اس5 ندارم سامسونگ اشغالی مث بعضی تبلتاش بزنه میگم اشغاله
            اما دنیا دید اچ تی سی چیزی نداشت برا نشون دادن و شماهنوز خودتو به کوری زدی
            خدا شفات بده بابا

        • peyman

          حقه بازی ک کار سامسونگه کل دنیا میدونن پنجماکر های دورغین سامسونگ معروفه پسر گل مثه کپک سرتو کردی تو برف یه نگاه هم به اطرافت نمیندازی

          • SamanSJ

            هههههه...چیزایی که میگی معروفه ساخته طرفدار های دل سوخته سونی و اچ تی سی هست
            جز اس4 که مشکل داشت هیچ گوشی دیگه ای از سامسونگ نبود که مشکل داشته باشه و از اون موقع سایت Anand Tech با داشتن کد های نرم افزاری سامسونگ هر گوشی این شرکت رو بررسی میکنه اما سونی و اچ تی سی هیچوقت حاضر نشدن گوشی های خودشونو برای بررسی بدن!!
            آخرین مورد همین M8 فقید بود که 10 هزار تا توی آنتوتو تقلب زده بود!!!
            شاهکار تقلب رو خلق کزد

        • peyman

          دیروزی ک شایعه نبود ولی این کاملا شایعس خود متن هم بخون مشخصه شما فعلا مشکل صفحه نمایش های اس ۶ رو بچسب ک گوش هاش کار نمیکنه تاچش :)))))) چسب زخم

          • SamanSJ

            راسی حاجی این با تقلب بوده یا بدون تقلب؟؟؟
            البته اچ تی سی حق داره
            تو M8 بهش فرصت دادن یه کاری کرد که پردازنده فقط توی بنچمارکا دوپینگ کنه و بقیه موارد برای جلوگیری از ذوب شدن گوشی روی فرکانس های پایین عمل میکرد
            لینک:فون آرنا به نقل از Anand Tech
            احتمالا وقت نکردن هنوز توی این از اون حقه ها سوار کنن
            نگران نباش به زودی اون بخش هم اضافه میشه بس که به شما اهمیت میدن

  • رامين

    نوت 4 است ديگر. خيلي سر است. همه چيزش خوب عست

    به من عاجز بي نوا كمك كنيد، نوت 4 بخرم

    دو نقطه هق هق

  • SamanSJ

    ای بابا
    پیمان بیا باز دفاع کن
    بهترین عملکرد و بازدهی در کنار این حرارت پایین
    قوقالعادس....اینا چیزایی هست که حتی پلاستیک رو هم بهش ارزش میده...
    گوشی باید داخلش خوب باشه وگرنه تو ایران هم ما کارخونه تشتک سازی داریم داره از اهن استفاده میکنه اصن هم پز و ژست درصد اهن استفاده شده رو نمیده!

    • تایسون

      آخه عقل کل
      تو تصویر بالایی که سقف حرارت نوت 4 و ام8 یکیه ، چرا راجبه اون حرف نمیزنی
      اومدی از موقعیت استفاده میکنی تا پلاستیک را ببری بالا؟!! نترس HTC درستش میکنه نمیخواد جوش بزنی
      آره تو حقته سامسونگ گوشیو برات تو روزنامه بپيچه بده دستت زیادی به درون توجه داری!!!
      فعلا همون باتری 64 ساعتی برا حالت خوبه صبر کن تا افتضاحات بعديش هم بیاد رو سطح آب!!! اس6 را خدمتت عرض میکنم:))

      • احمدM2

        اخه عقل کل تو 5433 رو با اسنپ 801 مقایسه میکنی اینو باید با 805 مقایسه کرد
        در ضمن شماهایی که دایم میگفتید اگزینوس داغ میکنه اینجا از 801 هم خنک تره ... ماشالا به روی شما جماعت

      • SamanSJ

        خخخخ
        روزنامه بپیچن بهتر از برندی هست که عین شرکت سایپا داره گوشی میده بیرون
        هنوز قبلیه نیومده بعدی اومد
        Z-Z1-Z2-Z3-Z4
        برا هر کدومم یه مینی و یه تبلت و....
        خخخخخ...خداییش بازم فروش سایپا بیشتره از سونی!
        آتیش نزن خودتو به زودی باید خورده شیشه های کف سونی موبایل رو جارو کنی چون دوسال دیگه تخلیه میشه

  • ✯saeed✯ saye

    خود اس6 چرا نیست تو تست؟؟؟

  • شهریار

    اتفاقا یکی از ایراد های اساسی که به سامسونگ وارده داغ کردن پردازنده هاشه.
    موقع اجرای بازی های سنگین نیم ساعت نشده باطری خالی میکنه
    تاچ ویز پر از باگه
    کیفیت ساختش پایینه
    حالا اخیرا سامسونگ هم به این نتیجه رسید ۹۹ ٪ تیر اهن استفاده کنه

    • SamanSJ

      اره ترول هایی مثل شما دستشون به جایی که بند نیست نه منبعی نه دلیلی همینجور بیا خاطره تعریف کن
      کاش اینجا علاوه بر بخش نظرات یه لخش اجباری لینک هم داشت تا آدمایی مثل تو و تایسون هر مهملی رو نبافن و فک کنن مردم باور میکنن
      عکس خم شدن Z1 رو خودم گذاشتم
      پسر عمه من برا خانومش با خودم رفت خرید و یک ماه پیش این مشکل براش پیش اومد
      حالا جالبه متوهم های برند پرستی مثل این یارو تایسون میان میگن خودش خم کرده.آخه نابغه برو تو سایت ها ببین همشون از یه نقطه خم میشن اینم اتفاقیه؟؟؟؟

  • TROOL

    نوت 4 از همشون خنک تره
    دمش گرم

  • سوتابایت

    اوفف زیاده !!
    بد تست جی فلکس 2 هم بیاد ببینیم مشکل از 810 یا ...!

  • MohaMad

    این جف گوردون هم ثابت کرده خیلی خالی بنده.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی