مایکروسافت تمایل دارد هر چه زودتر از نام اینترنت اکسپلورر رها گردد
مایکروسافت پیشتر نیز اعلام کرده بود که Internet Explorer، مرورگر اصلی ویندوز ۱۰ نخواهد بود؛ مرورگر این سیستم عامل با نام رمز Project Spartan شناخته می شود. در کنفرانس Convergence، مدیر بازاریابی شرکت مورد بحث به نام Chris ...
مایکروسافت پیشتر نیز اعلام کرده بود که Internet Explorer، مرورگر اصلی ویندوز ۱۰ نخواهد بود؛ مرورگر این سیستم عامل با نام رمز Project Spartan شناخته می شود.
در کنفرانس Convergence، مدیر بازاریابی شرکت مورد بحث به نام Chris Capossela، خبرهای تازه ای از مرورگر ویندوز ۱۰ داد: «فعلا در حال تحقیق و بررسی در خصوص یافتن نامی مناسب برای مرورگر اصلی ویندوز ۱۰ هستیم. ما قصد داریم IE را مورد استفاده قرار دهیم اما برای مرورگر جدید و اصلی خود که فعلا با نام رمز پروژه اسپارتان می شناسیمش، نیاز به نامی شایسته داریم.»
در ادامه با دیجیاتو و سرنوشت Internet Explorer همراه باشید.
شاید تصور کنید به شکل کلی، IE بخشی از ویندوز ۱۰ خواهد بود اما اینچنین نیست؛ این مرورگر صرفا در برخی از نسخه های ویندوز جدید که برای سازمان ها طراحی می شوند، حضور خواهد داشت و در اصل کاربران عادی به مرورگری که فعلا با نام رمز پروژه اسپاراتان شناخته می شود، برای گشت و گذار در اینترنت، دسترسی خواهند داشت.
شرکت یاد شده، در سال های گذشته بارها تلاش نموده تا تصور منفی موجود در مورد Internet Explorer را از بین برده یا دست کم، کمرنگ تر کند. ردموندی ها پس از عرضه ی IE 6 شروع به انجام تبلیغاتی در این زمینه کردند که باز هم برای ایجاد محبوبیت آن، کاملا بی فایده ظاهر گشتند. کار به جایی رسید که حتی مدیر پروژه ی سابق IE هم در دسامبر گذشته کمپانی مایکروسافت را ترک کرد.
غول نرم افزاری همچنین از قدرت برند «مایکروسافت» در برابر نام هایی نظیر ویندوز و یا Internet Explorer خبر داد؛ Capossela در حاشیه کنفرانس Convergence برخی از داده های مربوط به تحقیقات این شرکت در خصوص نام ها را در تقابل با اینترنت اکسپلورر به نمایش گذاشت. در این نمودار نام هایی که برای کاربران کروم از همه جذاب ترند، به تصویر کشیده شده اند و چنین ادعا می شود که آنها به نام مایکروسافت علاقه ای بیشتر دارند تا نام کروم.
واضح است که این شرکت در حال امتحان کردن نام های بسیاریست اما همچنان مشخص نیست چه زمانی شاهد رونمایی از نام نهایی جانشین IE خواهیم بود. بر اساس چارت بندی های Capossela در طول کنفرانس، کاملا مشخص است که مایکروسافت هر چه زودتر تمایل به از یاد بردن IE و تمام ناکامی های مربوط به آن دارد.
مایکروسافت می خواهد هر چه زودتر محبوبت سابق خود را دوباره به دست آورد؛ ردموندی ها می خواهند خود را به شکل کامل آماده سازند تا پس از عرضه ی ویندوز ۱۰، بتوان دوباره به آنها عشق ورزید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

مطلب خیلی خوبی بود مرسی
بذاره EI . خخخ
مرسی دیجیاتو.
ما هم تمایل داریم، هر چه زودتر این اتفاق بیفته :-)
مایکروسافت حتی تو انتخاب یه اسم برای مرورگرش مشکل داره دیگه وای به خود مرورگرش . اکسپلورر مایکروسافت کندترین مرورگر دنیاست. با عوض کردن اسم هم کار به جایی نخواهد برد حتی به گرد پای کروم هم نمی رسه
عاقا ملت ریختن تو این گروه های تلگرام... اینجا خلوت شده...
ما رفتیم یک نصفه روز سریع زدیم بیرون...
یعنی فقط واسه خنده و وقت تلف کردن می خورن....
اصل جنس همین جاست... از ما گفتن بود
چرا؟؟؟ اینترنت اکسپلورر تنها مرورگر باقیمانده ویندوز از نسل قبلی مرورگرهاست و برای همین مسئله من ازش استفاده میکنم (نه زیاد چون کروم و فایرفاکس نیست)!!! بعد اسم رو عوض کنن فقط تو تبلیغات میتونن بگن این فقط ی مرورگر نیست (و امکاناتی نظیر مرورگرهای دیگه داره که بالاخره اونا مرورگرهایی هستن که تقریبا مث سیستمعامل کار میکنن، درنتیجه باز احتیاج به سه نوع برنامه نویسی دارن:یونیورسال،مترو،اسپارتان)
Bing browser!
اسم انتخاب کردنم دردسر داره!
ماکرو اساساً خوب اسم می زاره: Skype surface lumia office
سلام، سوتابایت جان
لومیا که برند گوشی های هوشمند نوکیا بود
اسکایپ هم که مایکروسافت بعدا خرید
اسکایپ رو حواسم نبود ببخشید ! ولی لومیا تحت نظر خود ماکروسافت بت وجود اومد! بازم ببخشید!
سلام دوستان میدنم جاش اینجا نیست ولی یه سوال داشتم
پارس میزبان برای سفارش طراحی سایت چطوره؟
میشه بهش اعتماد کرد؟
من منتظرم اسپارتان بیاد و ویندوز ۱۰ رو اورجینال بخرم ، ویندوز دارم عاشقشم هستم اما خداییش از دوم راهنمایی تا الان فقط و فقط وقت انتخاب واحد ازش استفاده کردم و حذف اضاف اونم چون سایت گلستان با هیچی سازگار نبود امیدوارم اسپارتان منو از هر مرورگری بی نیاز کنه یه اسپارتان داشته باشم و یه تور خلاص
اسمشو بزاره مایکی
یا کورتانا
یا نت باکس
یا its not internet explorer
یا مرورگر. (Moroorgar) .. اونا که نمیدونن مرورگر چیه.. خیلی هم با معناس.. میتونن بگن این کلمه از شرق اومده!!! خیلی با کلاسه.. به مایکروسافت هم میاد