ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی های سرگرم کننده استودیو Gamevil

شرقی ها سبک خاص خود را در ساخت بازی دارند و مخاطبین شان هم طبیعتا چنین سبکی را می پسندند. استودیو Gamevil یکی از شرکت های شرقی است که بازی های خوش ساخت بسیاری دارد ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۶ اسفند ۱۳۹۳  |  ۲۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرقی ها سبک خاص خود را در ساخت بازی دارند و مخاطبین شان هم طبیعتا چنین سبکی را می پسندند. استودیو Gamevil یکی از شرکت های شرقی است که بازی های خوش ساخت بسیاری دارد و هر از چند گاهی هم یک بازی جدید منتشر می کند.

این هفته به سراغ بازی های این شرکت رفته ایم و قصد معرفی تعدادی از آن ها را به شما داریم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Darkness Reborn

screen520x924

تاریکی را در هم بکوب. دنیایی را که به مرکز آشوب و جولانگه شیطان تبدیل شده را از بین ببرید و با شوالیه نفرین شده به مبارزه بپردازید تا اژدهای شیطان در هم کوفته شود. مبارزات در این بازی 6 نفره است و تیم های 3 نفره در مقابل هم صف آرایی می کنند. یا می توانید با دوستان تان تیم تشکیل دهید و در گروه هایی که حداکثر 6 نفره هستند، در دنیای بازی گشت و گذار کنید. اگر عاشق اچیومنت هستید، این بازی 100 ها چالش پیش روی شما قرار می دهد تا با انجام آن ها امتیاز کسب کنید.

Darkness Reborn

Darkness Reborn

سازنده: GAMEVIL قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 95.7 مگابایت زبان:

Kritika: The White Knights

unnamed

سخت و دشوار. تنها چیزی که می توان در ارتباط با این بازی گفت همین است. در این بازی باید به قدری سریع و با فکر عمل کنید که حتی از یک بازی بزرگ کامپیوتری یا کنسولی هم انرژی بیشتری لازم است. مجموعا حدود 80 مرحله وجود دارد که در این مراحل، دشمنان مختلف از در و دیوار می بارند و شما با استفاده از قدرت هایی که در اختیار دارید، باید آن ها را از بین برده و شکست شان دهید.

Kritika: The White Knights

Kritika: The White Knights

سازنده: GAMEVIL قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 278 مگابایت زبان:

Legend of Master Online

screen520x924 (1)

ادعای بزرگی است اما استودیو Gamevil می گوید Legend of Master Online، حماسی ترین MORPG دستگاه های موبایل است. بازی به صورت رایگان عرضه شده و گرافیک 3 بعدی نسبتا تمیزی دارد. می توانید با بازیکنان آنلاین دیگر درگیر شده و مبارزه کنید و از امتیازهای دریافتی، جهت ارتقای کاراکتر خود استفاده کنید. بعضی مواقع هم دشمنان بزرگ به هدف از بین بردن شما از خانه خود بیرون می آیند و در این مواقع باید تیمی تشکیل داده و به مبارزه بپردازید.

Legend of Master Online

Legend of Master Online

سازنده: GAMEVIL قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 48 مگابایت زبان:

Elune Saga

screen520x924 (2)

تقابل نقش آفرینی و بازی های کارتی احتمالا چیز جالبی باشد که استودیو Gamevil به سراغ آن رفته است. بازی Elune Saga یک عنوان ترکیبی است که نیمی از آن را یک بازی کارتی و نیم دیگر را بازی نقش آفرینی تشکیل داده. بیش از 200 کارت در بازی وجود دارد که هر کدام قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند و مکانیزم های نقش آفرینی نیز در کنار آن به تنوع افزوده اند. گرافیک بازی نیز تفاوت چندانی با دیگر عناوین ساخته شده این استودیو ندارد.

Elune Saga

Elune Saga

سازنده: GAMEVIL قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 89.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Amir Abdi

    نمیشه گفت ناراحت ولی دیگه برام عادی شده، اینکه استدیو بازی سازی Gamevil هم ایرانو تحریم کرد!! یعنی با آی پی ایران نمیتونین وارد بازی Darkness Reborn بشین :|
    تبریک میگم ;)

  • TROOL

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

  • عــــــامـــــــــر

    هنوزم میگم من اگر از ونفون اسنفاده میکنم چون اسم نوکیا اون بالاست نه هیچ جیز دیگه و یه چیز دیگه استفاده کردن یا استفاده نکردن من از وینفون به هیچ احدی ربط نداره حتی ساتیا نادلا امیدوارم احترام گذاشتن به عقاید دیگران رو یاد بگیریم :)

  • Siamak Gol

    حال ندارم بازی کنم ..
    دهنم دو جا آفت زده.. خدایا.. دردای‌کوچیک پدرِ آدمو در‌میارن. الان اگه‌گردنم قطع شده بود راحت تر بودم.
    .
    دیدین یه سری آدما ۲۴ ساعت اعلام وضعیت میکنن؟؟ پام گرمه. دستم میخاره‌. مف تو دماغم گیر کرده. تف تو دهنم نیست‌.سرم شپش داره.. دهنم آفت زده!
    چی پیش خودشون فک میکنن؟ اصا به بقیه چه ربطی داره که شما در چه وضعیتی هستین؟

  • سوتابایت

    یه ایده باحال دارم بازی و چهارشنبه سوری ! سال بعد عملی ش می کنم!

    • Mr e

      دادا واسه iosهم منتشر كن:)

      • سوتابایت

        نه می خوام جهت بازار رو عوض کنم فقط باسه ویندوزفون برنامه بدم!! :D
        نه شوخی کردم، اول ویندوزفون بعد iOS حالا اگه شد android!! خخخ!

        • Mr e

          سررشتتم كه c# هست

        • Mr e

          :)

  • عــــــامـــــــــر

    این استودیو ها یکیشونم که وینفون رو آدم حساب نکردن پس کی واسه وینفون بازی میسازه
    ------------------------
    خدا رو شکر که اصلا اهل بازی روی موبایل نیستم وگرنه تا الان چند بار سکته رو زده بودم با اینهمه محدودیت

    • Mr e

      ايشالله تو استوديويي كه تو اينده ميسازم واسه وينفون هم بازي ميسازم(كلا هدفم واسه اينده ساخت استوديوي بازيسازيه) :).

      • عــــــامـــــــــر

        ایشالله موفق باشی داداش گلم

        • Divan Greedy

          همین دیکه اهل بازی نیستی که نمی دونی چه خبره / ویندوز فون پشتش باارزش ترین کمپانی بازی سازی یا همون Microsoft studios هستش ، اگرم اخبار رو دنبال کرده باشی متوجه می شی که مایکروسافت داره بازی های ID@XBOX که الان بازی هاش برای Xbox موجوده رو برای ایکس باکس می یاره بازی اختصاصی هم کم نداره که بقیه شرکت ها براش می سازن

          • Mr e

            فك نكنم براي تغيير پلتفرم از تو أجازه بخواد بازي هايي با أيدي ايكس باكس:)) اون دو تا بازي هايي هم كه معرفي كردي يكيشون روios بود بازي هاي id ايكس باكس هم چندتاش واسه iOS هست تو يه بازي عين اين تو winphone برا من گير .بيارhttps://itunes.apple.com/us/app/sick-bricks/id934524665?mt=8

          • Mr e

            بازم تو شروع كردي؟:،(((((( از چس ناله هاي تو خسته شدم.

          • عــــــامـــــــــر

            والا 5 یا 6 تا کمپانی که تو دیجیاتو معرفی شده من ندیدم بازی واسه وینفون داشته باشن ، اونا باید باشه اما اینا هم باید باشه بالاخره بین این 1 میلیاردی که اسملرتفون دارن یکی هست که از این بازیا خوشش بیاد

          • Divan Greedy

            فقط یه سایت بی طرف و ادم بی طرف می خواد برای توضیحشون نه سایتی که توی هر مطلبی باید به شرکت و طرفداراش توهین کنه ، وقته عشق ورزیدن به مایکروسافته ؟؟؟ اینم شد سایت بی تعصب ؟؟ بعضی ها یادشون رفته این وبسایت خبریه نه بنگاه طرفداری / چند وقت پیش هم یه کمپانی 3 تا بازی هاشو برای ویندوز فون به صورت اختصاصی زمانی درست کرد بگردی پیداشون می کنی بعد طبق اخرین چیزهایی که یادمه جنابعالی گفتی با نبود نوکیا منم ویندوز فونی نخواهم بود اینو گفتم که بدونی هر وقت دوست داشتی می تونی بری

  • عیسی

    از بازی های فضایی و تخیلی خوشم نمی آد....

    سلیقه ی من اینه

  • Mr e

    تک چشم!!؟

مطالب پیشنهادی