معرفی بازی های سرگرم کننده استودیو Gamevil
شرقی ها سبک خاص خود را در ساخت بازی دارند و مخاطبین شان هم طبیعتا چنین سبکی را می پسندند. استودیو Gamevil یکی از شرکت های شرقی است که بازی های خوش ساخت بسیاری دارد ...
شرقی ها سبک خاص خود را در ساخت بازی دارند و مخاطبین شان هم طبیعتا چنین سبکی را می پسندند. استودیو Gamevil یکی از شرکت های شرقی است که بازی های خوش ساخت بسیاری دارد و هر از چند گاهی هم یک بازی جدید منتشر می کند.
این هفته به سراغ بازی های این شرکت رفته ایم و قصد معرفی تعدادی از آن ها را به شما داریم.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
Darkness Reborn
تاریکی را در هم بکوب. دنیایی را که به مرکز آشوب و جولانگه شیطان تبدیل شده را از بین ببرید و با شوالیه نفرین شده به مبارزه بپردازید تا اژدهای شیطان در هم کوفته شود. مبارزات در این بازی 6 نفره است و تیم های 3 نفره در مقابل هم صف آرایی می کنند. یا می توانید با دوستان تان تیم تشکیل دهید و در گروه هایی که حداکثر 6 نفره هستند، در دنیای بازی گشت و گذار کنید. اگر عاشق اچیومنت هستید، این بازی 100 ها چالش پیش روی شما قرار می دهد تا با انجام آن ها امتیاز کسب کنید.
Darkness Reborn
| سازنده: GAMEVIL | قیمت: 0 | دسته بندی: — |
| سیستم عامل: اندروید و iOS | حجم: 95.7 مگابایت | زبان: — |
Kritika: The White Knights
سخت و دشوار. تنها چیزی که می توان در ارتباط با این بازی گفت همین است. در این بازی باید به قدری سریع و با فکر عمل کنید که حتی از یک بازی بزرگ کامپیوتری یا کنسولی هم انرژی بیشتری لازم است. مجموعا حدود 80 مرحله وجود دارد که در این مراحل، دشمنان مختلف از در و دیوار می بارند و شما با استفاده از قدرت هایی که در اختیار دارید، باید آن ها را از بین برده و شکست شان دهید.
Kritika: The White Knights
| سازنده: GAMEVIL | قیمت: 0 | دسته بندی: — |
| سیستم عامل: اندروید و iOS | حجم: 278 مگابایت | زبان: — |
Legend of Master Online
ادعای بزرگی است اما استودیو Gamevil می گوید Legend of Master Online، حماسی ترین MORPG دستگاه های موبایل است. بازی به صورت رایگان عرضه شده و گرافیک 3 بعدی نسبتا تمیزی دارد. می توانید با بازیکنان آنلاین دیگر درگیر شده و مبارزه کنید و از امتیازهای دریافتی، جهت ارتقای کاراکتر خود استفاده کنید. بعضی مواقع هم دشمنان بزرگ به هدف از بین بردن شما از خانه خود بیرون می آیند و در این مواقع باید تیمی تشکیل داده و به مبارزه بپردازید.
Legend of Master Online
| سازنده: GAMEVIL | قیمت: 0 | دسته بندی: — |
| سیستم عامل: اندروید و iOS | حجم: 48 مگابایت | زبان: — |
Elune Saga
تقابل نقش آفرینی و بازی های کارتی احتمالا چیز جالبی باشد که استودیو Gamevil به سراغ آن رفته است. بازی Elune Saga یک عنوان ترکیبی است که نیمی از آن را یک بازی کارتی و نیم دیگر را بازی نقش آفرینی تشکیل داده. بیش از 200 کارت در بازی وجود دارد که هر کدام قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند و مکانیزم های نقش آفرینی نیز در کنار آن به تنوع افزوده اند. گرافیک بازی نیز تفاوت چندانی با دیگر عناوین ساخته شده این استودیو ندارد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




نمیشه گفت ناراحت ولی دیگه برام عادی شده، اینکه استدیو بازی سازی Gamevil هم ایرانو تحریم کرد!! یعنی با آی پی ایران نمیتونین وارد بازی Darkness Reborn بشین :|
تبریک میگم ;)
مطلب خیلی خوبی بود مرسی
هنوزم میگم من اگر از ونفون اسنفاده میکنم چون اسم نوکیا اون بالاست نه هیچ جیز دیگه و یه چیز دیگه استفاده کردن یا استفاده نکردن من از وینفون به هیچ احدی ربط نداره حتی ساتیا نادلا امیدوارم احترام گذاشتن به عقاید دیگران رو یاد بگیریم :)
حال ندارم بازی کنم ..
دهنم دو جا آفت زده.. خدایا.. دردایکوچیک پدرِ آدمو درمیارن. الان اگهگردنم قطع شده بود راحت تر بودم.
.
دیدین یه سری آدما ۲۴ ساعت اعلام وضعیت میکنن؟؟ پام گرمه. دستم میخاره. مف تو دماغم گیر کرده. تف تو دهنم نیست.سرم شپش داره.. دهنم آفت زده!
چی پیش خودشون فک میکنن؟ اصا به بقیه چه ربطی داره که شما در چه وضعیتی هستین؟
یه ایده باحال دارم بازی و چهارشنبه سوری ! سال بعد عملی ش می کنم!
دادا واسه iosهم منتشر كن:)
نه می خوام جهت بازار رو عوض کنم فقط باسه ویندوزفون برنامه بدم!! :D
نه شوخی کردم، اول ویندوزفون بعد iOS حالا اگه شد android!! خخخ!
سررشتتم كه c# هست
:)
این استودیو ها یکیشونم که وینفون رو آدم حساب نکردن پس کی واسه وینفون بازی میسازه
------------------------
خدا رو شکر که اصلا اهل بازی روی موبایل نیستم وگرنه تا الان چند بار سکته رو زده بودم با اینهمه محدودیت
ايشالله تو استوديويي كه تو اينده ميسازم واسه وينفون هم بازي ميسازم(كلا هدفم واسه اينده ساخت استوديوي بازيسازيه) :).
ایشالله موفق باشی داداش گلم
همین دیکه اهل بازی نیستی که نمی دونی چه خبره / ویندوز فون پشتش باارزش ترین کمپانی بازی سازی یا همون Microsoft studios هستش ، اگرم اخبار رو دنبال کرده باشی متوجه می شی که مایکروسافت داره بازی های ID@XBOX که الان بازی هاش برای Xbox موجوده رو برای ایکس باکس می یاره بازی اختصاصی هم کم نداره که بقیه شرکت ها براش می سازن
فك نكنم براي تغيير پلتفرم از تو أجازه بخواد بازي هايي با أيدي ايكس باكس:)) اون دو تا بازي هايي هم كه معرفي كردي يكيشون روios بود بازي هاي id ايكس باكس هم چندتاش واسه iOS هست تو يه بازي عين اين تو winphone برا من گير .بيارhttps://itunes.apple.com/us/app/sick-bricks/id934524665?mt=8
بازم تو شروع كردي؟:،(((((( از چس ناله هاي تو خسته شدم.
والا 5 یا 6 تا کمپانی که تو دیجیاتو معرفی شده من ندیدم بازی واسه وینفون داشته باشن ، اونا باید باشه اما اینا هم باید باشه بالاخره بین این 1 میلیاردی که اسملرتفون دارن یکی هست که از این بازیا خوشش بیاد
فقط یه سایت بی طرف و ادم بی طرف می خواد برای توضیحشون نه سایتی که توی هر مطلبی باید به شرکت و طرفداراش توهین کنه ، وقته عشق ورزیدن به مایکروسافته ؟؟؟ اینم شد سایت بی تعصب ؟؟ بعضی ها یادشون رفته این وبسایت خبریه نه بنگاه طرفداری / چند وقت پیش هم یه کمپانی 3 تا بازی هاشو برای ویندوز فون به صورت اختصاصی زمانی درست کرد بگردی پیداشون می کنی بعد طبق اخرین چیزهایی که یادمه جنابعالی گفتی با نبود نوکیا منم ویندوز فونی نخواهم بود اینو گفتم که بدونی هر وقت دوست داشتی می تونی بری
از بازی های فضایی و تخیلی خوشم نمی آد....
سلیقه ی من اینه
تک چشم!!؟