ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اندرویدی خود را به اپل تحویل داده و صاحب آیفون شوید

طبق گزارش جدید 9to5Mac، سیاست های اپل در خصوص فروش آیفون به زودی دست خوش تغییرات بسیاری خواهند شد. گفته می شود به زودی کاربران اندروید قادر خواهند بود با مراجعه به اپل استور ها، ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۶ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

طبق گزارش جدید 9to5Mac، سیاست های اپل در خصوص فروش آیفون به زودی دست خوش تغییرات بسیاری خواهند شد. گفته می شود به زودی کاربران اندروید قادر خواهند بود با مراجعه به اپل استور ها، اسمارت فون خود را واگذار کرده و از تخفیفات ویژه ای برای خرید آیفون بهره گیرند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پیشتر هم البته این چرخه برای محوصلات خود اپل وجود داشته اما این اولین بار است که اهالی کوپرتینو، گجت های ساخته شده توسط کمپانی های دیگر را نیز می پذیرند.مشتریان پس از تحویل دادن گجت خود، گیفت کارت هایی دریافت خواهند کرد که می توانند از آنها برای خرید آیفون استفاده کنند. به نظر محققان، این اقدام باعث خواهد شد تا بسیاری از کاربران اندروید، ترغیب به استفاده از آیفون و iOS گردند.

بر اساس وضعیت ظاهری اسمارت فون شما، کارمندان اپل استور قیمتی را برای آن مشخص خواهند کرد؛ در صورتی که تلفن هوشمندتان دارای خط و خش زیادی باشد، مبلغ پرداختی به شکل قابل توجهی کاهش خواهد یافت. گفته می شود اسمارت فون ها صرفا باید سالم بوده و کار کنند؛ گویا اپل موبایل های معیوب را تحویل نخواهد گرفت. در هر صورت، بسیاری از کاربران معتقد هستند بهتر است موبایل هایشان را در eBay، آمازون و یا سایر فروشگاه های آنلاین به فروش برسانند.

9to5Mac همچنین گزارش می کند که کارمندان اپل استور پس از تحویل گرفتن موبایل و تحویل دادن آیفون جدید، به کاربران کمک می کنند تا اطلاعات شخصی خود شامل مخاطبین را انتقال دهند. اپل پیشتر نیز آموزش مهاجرت از اندروید به iOS را به شکل کامل توضیح داده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • pedram

    سلام من یک هواوی g6-u10 دارم که تازه خریدم یعنی نو است اپل این گوشی را میگیره؟ ویا باید کجا بدم

  • علی

    ایفون واقعا بدرد نخوره
    من گوشیشم اندرویده
    داییم ایفون 5 داره حافظه گوشیش پر شده و میخواست کل حافظه داخلی تو فلش بریزه و وقتی داشت انتقال می شد هی به فایل ها سیستمی میخورد و لغو میشد و خیلی زمان زیادی رو نشون میداد و اگه گوشیش رم میخورد راحت و خیلی سریع کار انجام میشد و در اخر داییم نتوسنت اونا انتقال بده و مجبور شد به فکر پاک کردن بعضی چیز هاش بیافته
    و اونجا بود که فهمیدم همین رم داشتن گوشی خودش نعمته تا بکشه به آزادی های دیگه ای که اندروید داره

  • seyed mostafa

    AAA بلد نیستی با ای او اس کار کنی و به در بسته میخوری برو یکی بهت یاد بده ....
    والا

  • seedni

    اپل استور کجاست تو ایران ؟
    اپل با گوشیهای اندرویدی چی کار میکنه ؟ تجزیه شون میکنه بازیافتشون میکنه ؟

  • omid

    کار با آندروید راحتتره تا آی او اس،من جفتشو دارم،حالا شاید نظره دوستان چیزه دیگه ای باشه

  • عــــــامـــــــــر

    برای خیلیا خوبه اما خب قدرت انتخاب رو از آدم میگیره

  • تایسون

    گوشی اندرویدی خودمو بدم و خودمو بندازم تو زندان؟!!! همش محدودیت و صفحه نمایش کوچیک و این حرفا
    هیچی اندروید نمیشه

    • Mohammad_amin_Kazemi

      دادا این سلیقه شماست.من نظر 180 درجه با شما تفاوت داره. با این حرفای شما 80 درصد با آیفون کارنکردی.

    • فـامیـل دور

      شرمنده داداش ، ولى شما انگار هنوز توى 3-4 سال پيش مونديد ، هيچ محدوديتى در ios حس نميشه ، اگه كار كرده باشى يكم منطق بكار ببرى متوجه ميشى قطعا ، صفحه نمايش ديگه از اين بزرگ تر ميخواى ؟ خب برو تبلت بگير چه كاريه ...
      همونطور كه ديگه به سامسونگ نميشه گفت پلاستيك ، ايفون هم نميشه گفت زندان و صفحه نمايش كوچيك

      • AAA

        خداييش تو iosمحدوديت احساس نميشه؟بينم مطمئنين شما باiosكار كردين؟والله من هرجاش ميرم به دربسته ميخورم

        • Sohfalp560

          سیستم عامل خوب اون سیستم‌عاملیه که تو بتونی باهاش هرکاری که دوست داشته باشی باهاش بتونی انجام بدی!!! ios بنظرم زندان نیست،البته کاشکی بهتر توضیح میدادی منظورت رو بهتر میفهمیدن دوستان!!!
          من سیستمی رو که بتونم تمام اجزایش را درست کنم و حتی بنابه‌خواسته خود عوض کنم، دوست دارم! و وقتی که اپل محدودیتهایی مثل قابلیت به اشتراک گذاری فایلها بین خودش و گوشیهای اندرویدی رو بدون دردسر بده، یا قابلیت NFC رو به بقیه دستگاهها بده، یا اپ آیتونز رو برای اندروید منتشر کنه یا اجازه استفاده ی موتور جدید مرورگر رو بده، یا مشکل آیمسیج رو درست کنه،یا کلا اجازه به برنامه‌های سوم‌شخصی که خودش رقیبشون هستن رو بده(مث کیبورد اجازه رو بده)،یا بزاره درست حسابی دانلود کنی،... اونوقت میگم محدودیت نداره! البته گوگل هم این محدودیت ها رو داره مثل ارور403 یا لیست اپهای محدود! ولی البته این محدودیتهای اندروید نیست و محدودیتهای گوگل هستش که اونم با سیانوژن‌ماد حل شه!!!!

  • saeed_khatami_shahmiri

    یعنی میشه من Htc Desire 700 خودم رو بدم یه آیفون6 گلد بگیرم.؟؟؟
    یعنی میشه ای خدا ؟؟؟؟؟

    • aghil

      دوست عزیز گفت قیمت گذاری میکنند حالا جی ال ایکس رو ببری اونجا یه پولی هم باید بدی بزارن بری خخخخخ

  • سعید

    یعنی من می تونم Htc Desire 700 خودم رو بدم یه آیفون 6 گلد بگیرم..؟؟
    یعنی میشه ای خدا ؟؟!!!!!!

  • سوتابایت

    این سیاست کثیف که قبلا توسط ماکروسافت و سامسونگ انجام شده به اپل هم سرایت کرده اصلا دوست ندارم!! :/

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی