موبایل اندرویدی خود را به اپل تحویل داده و صاحب آیفون شوید
طبق گزارش جدید 9to5Mac، سیاست های اپل در خصوص فروش آیفون به زودی دست خوش تغییرات بسیاری خواهند شد. گفته می شود به زودی کاربران اندروید قادر خواهند بود با مراجعه به اپل استور ها، ...
طبق گزارش جدید 9to5Mac، سیاست های اپل در خصوص فروش آیفون به زودی دست خوش تغییرات بسیاری خواهند شد. گفته می شود به زودی کاربران اندروید قادر خواهند بود با مراجعه به اپل استور ها، اسمارت فون خود را واگذار کرده و از تخفیفات ویژه ای برای خرید آیفون بهره گیرند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
پیشتر هم البته این چرخه برای محوصلات خود اپل وجود داشته اما این اولین بار است که اهالی کوپرتینو، گجت های ساخته شده توسط کمپانی های دیگر را نیز می پذیرند.مشتریان پس از تحویل دادن گجت خود، گیفت کارت هایی دریافت خواهند کرد که می توانند از آنها برای خرید آیفون استفاده کنند. به نظر محققان، این اقدام باعث خواهد شد تا بسیاری از کاربران اندروید، ترغیب به استفاده از آیفون و iOS گردند.
بر اساس وضعیت ظاهری اسمارت فون شما، کارمندان اپل استور قیمتی را برای آن مشخص خواهند کرد؛ در صورتی که تلفن هوشمندتان دارای خط و خش زیادی باشد، مبلغ پرداختی به شکل قابل توجهی کاهش خواهد یافت. گفته می شود اسمارت فون ها صرفا باید سالم بوده و کار کنند؛ گویا اپل موبایل های معیوب را تحویل نخواهد گرفت. در هر صورت، بسیاری از کاربران معتقد هستند بهتر است موبایل هایشان را در eBay، آمازون و یا سایر فروشگاه های آنلاین به فروش برسانند.
9to5Mac همچنین گزارش می کند که کارمندان اپل استور پس از تحویل گرفتن موبایل و تحویل دادن آیفون جدید، به کاربران کمک می کنند تا اطلاعات شخصی خود شامل مخاطبین را انتقال دهند. اپل پیشتر نیز آموزش مهاجرت از اندروید به iOS را به شکل کامل توضیح داده بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام من یک هواوی g6-u10 دارم که تازه خریدم یعنی نو است اپل این گوشی را میگیره؟ ویا باید کجا بدم
ایفون واقعا بدرد نخوره
من گوشیشم اندرویده
داییم ایفون 5 داره حافظه گوشیش پر شده و میخواست کل حافظه داخلی تو فلش بریزه و وقتی داشت انتقال می شد هی به فایل ها سیستمی میخورد و لغو میشد و خیلی زمان زیادی رو نشون میداد و اگه گوشیش رم میخورد راحت و خیلی سریع کار انجام میشد و در اخر داییم نتوسنت اونا انتقال بده و مجبور شد به فکر پاک کردن بعضی چیز هاش بیافته
و اونجا بود که فهمیدم همین رم داشتن گوشی خودش نعمته تا بکشه به آزادی های دیگه ای که اندروید داره
AAA بلد نیستی با ای او اس کار کنی و به در بسته میخوری برو یکی بهت یاد بده ....
والا
اپل استور کجاست تو ایران ؟
اپل با گوشیهای اندرویدی چی کار میکنه ؟ تجزیه شون میکنه بازیافتشون میکنه ؟
کار با آندروید راحتتره تا آی او اس،من جفتشو دارم،حالا شاید نظره دوستان چیزه دیگه ای باشه
برای خیلیا خوبه اما خب قدرت انتخاب رو از آدم میگیره
گوشی اندرویدی خودمو بدم و خودمو بندازم تو زندان؟!!! همش محدودیت و صفحه نمایش کوچیک و این حرفا
هیچی اندروید نمیشه
دادا این سلیقه شماست.من نظر 180 درجه با شما تفاوت داره. با این حرفای شما 80 درصد با آیفون کارنکردی.
شرمنده داداش ، ولى شما انگار هنوز توى 3-4 سال پيش مونديد ، هيچ محدوديتى در ios حس نميشه ، اگه كار كرده باشى يكم منطق بكار ببرى متوجه ميشى قطعا ، صفحه نمايش ديگه از اين بزرگ تر ميخواى ؟ خب برو تبلت بگير چه كاريه ...
همونطور كه ديگه به سامسونگ نميشه گفت پلاستيك ، ايفون هم نميشه گفت زندان و صفحه نمايش كوچيك
خداييش تو iosمحدوديت احساس نميشه؟بينم مطمئنين شما باiosكار كردين؟والله من هرجاش ميرم به دربسته ميخورم
سیستم عامل خوب اون سیستمعاملیه که تو بتونی باهاش هرکاری که دوست داشته باشی باهاش بتونی انجام بدی!!! ios بنظرم زندان نیست،البته کاشکی بهتر توضیح میدادی منظورت رو بهتر میفهمیدن دوستان!!!
من سیستمی رو که بتونم تمام اجزایش را درست کنم و حتی بنابهخواسته خود عوض کنم، دوست دارم! و وقتی که اپل محدودیتهایی مثل قابلیت به اشتراک گذاری فایلها بین خودش و گوشیهای اندرویدی رو بدون دردسر بده، یا قابلیت NFC رو به بقیه دستگاهها بده، یا اپ آیتونز رو برای اندروید منتشر کنه یا اجازه استفاده ی موتور جدید مرورگر رو بده، یا مشکل آیمسیج رو درست کنه،یا کلا اجازه به برنامههای سومشخصی که خودش رقیبشون هستن رو بده(مث کیبورد اجازه رو بده)،یا بزاره درست حسابی دانلود کنی،... اونوقت میگم محدودیت نداره! البته گوگل هم این محدودیت ها رو داره مثل ارور403 یا لیست اپهای محدود! ولی البته این محدودیتهای اندروید نیست و محدودیتهای گوگل هستش که اونم با سیانوژنماد حل شه!!!!
یعنی میشه من Htc Desire 700 خودم رو بدم یه آیفون6 گلد بگیرم.؟؟؟
یعنی میشه ای خدا ؟؟؟؟؟
دوست عزیز گفت قیمت گذاری میکنند حالا جی ال ایکس رو ببری اونجا یه پولی هم باید بدی بزارن بری خخخخخ
یعنی من می تونم Htc Desire 700 خودم رو بدم یه آیفون 6 گلد بگیرم..؟؟
یعنی میشه ای خدا ؟؟!!!!!!
این سیاست کثیف که قبلا توسط ماکروسافت و سامسونگ انجام شده به اپل هم سرایت کرده اصلا دوست ندارم!! :/