ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ با مشکل تولید رو بروست؛ نسخه دوم ساعت، انتهای ۲۰۱۵ معرفی می شود

طبق تازه ترین گزارشات، اپل برای ساخت ساعت هوشمند خود با مشکلی جدی مواجه است؛ این کمپانی تصمیم دارد ۶ میلیون نسخه از ساعت را تا ماه ژوئن بسازد اما آنطور که گفته می شود، ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۷ اسفند ۱۳۹۳  |  ۰۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

طبق تازه ترین گزارشات، اپل برای ساخت ساعت هوشمند خود با مشکلی جدی مواجه است؛ این کمپانی تصمیم دارد ۶ میلیون نسخه از ساعت را تا ماه ژوئن بسازد اما آنطور که گفته می شود، تامین کننده ی این ساعت به نام Quanta قادر به تولید این مقدار نبوده و اپل نیز در در حال حاضر به دنبال تامین کننده ای جایگزین می گردد.

از سوی دیگر شرکت سازنده آیفون به نام Foxconn وارد عمل شده و ۳۰۰۰ نفر از نیروی کار خود را در اختیار Quanta گذاشته اما همچنان مشخص نیست که آیا به طور کلی اپل از خود Foxconn برای تامین ساعت هوشمند بهره خواهد گرفت یا خیر.

همانگونه که گفتیم؛ اپل هنوز برای ساخت اولین ساعتش مشکل دارد اما افرادی نظیر Timothy Arcuri، اعتقاد دارند این شرکت در حال حاضر بر روی نسخه دوم ساعت هوشمند خود کار کرده و اهالی کوپرتینو قصد دارند تا در انتهای سال جاری میلادی، نسخه دوم آن را هم معرفی کنند.

گفته می شود نسخه ی دوم ساعت اپل، از عملکردی مستقل بهره برده و بدون نیاز به آیفون نیز می تواند به فعالیت بپردازد. این نسخه از مجموعه اتصالات کاملی پشتیبانی خواهد کرد و حتی گمانه زنی می شود که سامسونگ تامین نمایشگرهای این ساعت با پنل OLED را بر عهده خواهد داشت.

در صورتی که سامسونگ پنل نمایشگر ساعت بعدی را تامین کند، اندیشیدن به این احتمال دور از ذهن نیست که در نسخه دوم، با نمایشگری خمیده در ساعت اپل رو به رو باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

  • عــــــامـــــــــر

    با ساعت هیچ مدلش حال نمیکنم

  • محمد

    از این سرعت معرفی محصولات بدم میاد... چه سونی ، چه سامسونگ چه اپل ... ادم همش تو حسرت چیزی که نمی تونه بخره می مونه...

  • ✯saeed✯ saye

    خوشم میاد آویزونه سامیه همیشه :D

    نمیایشگر خمیده هم تکنولوژی خوده سامسونگه حالا بعضیا بیان بگن مهندسیش مال خود اپله خخخخ

  • nima

    هنوز به بازار نیومده،نسخه دومش هم میخواد همین امسال بیاد!واقعا علت ماندگاری و ارزش ساعت های سوئیسی چرخه ی عمر اونها هست...یک ساعت سوییسی رو میشه 10 سال رو مچ دستت ببندی و هیچ وقت قدیمی جلوه نمی کنه...ولی ساعت های هوشمند صرفا محصولات دیجیتالی هستن که با اومدن مدلی جدید ازشون.مدل قبلی تقریبا از دور خارج میشه و او پرستیژ ساعت های سوییسی رو ندارن...ساعت های هوشمند هنوز جای کار دارن تا به تکامل برسن

    • ✯saeed✯ saye

      ساعت های هوشمند هرچقدر هم که به تکامل برسن به اون نقطه ای که شما میگی نمیرسن و با اومدن مدل جدید مدل قبلی از رده خارج میشه تقریبا....

  • سوتابایت

    تولید یه همچین ساعتی با این همه ریزه کاری واقعا سخته! کافی یه نگاه به بدنه ساعت های دیگه مثل sw3 بندازین تا پی ببرید!
    خمیده بودن یه مشکل اصلی داره! رو هر دستی خوب نمی شینه و اپل واچ با این طراحی عالی عمل کرده و نه مثل ساعت های دیگه تخت بودن بیش از حد اعضابه!!

    • arminet

      تولید کننده نداره ... چیش سخته ؟؟ غیر این که گیر اس و گیر فیت سامسونگ که خیلی سخت تره ... اما سامسونگ تو عرضه مشکل نداره ... چرا که خودش یه تولید کننده بزرگه

  • kamyab98

    اگه سامسونگ نمایشگرشو بزنه خیلی خوب میشه ^.^
    این Quanta از قبل نمیدونست نمیتونه بزنه؟ حتما باید وسط کار جا بزنه؟

مطالب پیشنهادی