مدیرعامل اپراتور سوم از افزایش 20 برابری پهنای باند رایتل خبر داد
مدیر عامل رایتل که یک سال و نیم از زمان تصدی پستش می گذرد، از افزایش 20 برابری پهنای باند این شرکت، در دوره سکان داری خود خبر داد. مجید صدری گفت: تا کنون برای تامین پهنای ...
مدیر عامل رایتل که یک سال و نیم از زمان تصدی پستش می گذرد، از افزایش 20 برابری پهنای باند این شرکت، در دوره سکان داری خود خبر داد.
مجید صدری گفت: تا کنون برای تامین پهنای باند خود مشکلی نداشته ایم و شرکت ارتباطات زیر ساخت همکاری های لازم در این زمینه را انجام داده و توانسته ایم میزان مورد نیاز مشترکان خود را تامین نماییم.
برای اطلاع از جزئیات این افزایش پهنای باند و برنامه های رایتل برای ارائه نسل چهارم موبایل، در ادامه همراه دیجیاتو بمانید.
مجید صدری مدیرعامل رایتل
در زمانی که وارد رایتل شدم کل پهنای باند مصرفی مشترکان 570 مگابیت بر ثانیه بود ولی این رقم در حال حاضر به 10 گیگابیت بر ثانیه رسیده است که 9 گیگابایت آن مورد استفاده قرار می گیرد.
مدیرعامل اپراتور سوم توضیح داد: میزان استفاده مشترکان ما نسبت به مهرماه سال قبل افزایش قابل توجهب یافته که دلیل عمده آن بالا رفتن پوشش دهی شبکه ما و رسیدن آن به 230 شهر است.
صدری در مورد امکانات پوشش دهی نصب شده در سراسر کشور بیان کرد: در حال برنامه ریزی و تهیه تجهیزات مورد نیاز یک هزار سایت دیگر در شبکه خود هستیم که پس از انجام این کار تعداد سایت های ما به 3 هزار عدد افزایش خواهد یافت.
رایتل به فکر راه اندازی 4G
وی از تلاش برای ارائه 4G توسط این اپراتور خبر داد و افزود: 300 سایت مجهز به فناوری LTE در حال راه اندازی است که امیدواریم با اتمام این کار، بتوانیم در نقاط پر ترافیک، شبکه نسل چهارم موبایل را به مشترکان ارائه نماییم.
افزایش پوشش رایتل
مدیرعامل رایتل در مورد توسعه شبکه این شرکت مخابراتی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال 94، حدود 450 شهر توسط 4 هزار و 500 عدد سایت، تحت پوشش شبکه اپراتور سوم قرار می گیرند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
فقط سرویس انتن هاشو زیاد کنه خیلی بهتره
هر موقع خبر از افزایش پهنای باند داده می شه باید منتظر افزایش قیمت و یا کاهش سرعت باشیم.
امان از این افزایش پهنای باند که هیچ موقع عملی نمیشه و در عوض تعرفه ها افزایش پیدا میکنه!!!
مطلب خیلی خوبی بود مرسی
چرا هرکی گفته از رایتل راضیم منفی دادین بهش؟ ایرانسل و همراه شرکت باباتونه؟ اگه هست بگید. من قصد توهین ندارم ولی کارتون اشتباهه. به نظرات بقیه احترام بذارید.
والا برای من که رایتل خیلی بهتره اینترنتش تا ایرانسل و همراه اول. رایتل داره سعی میکنه 3G رو بهترین درجه برسونه بعدش 4G راه اندازی کنه.
خبر گفته که وقتی مدیرعامل وارد شرکت شده پهنای باند x بوده و الان y شده. خب یعنی تیتر خبر باید به این شکل میبود : مدیر عامل رایتل از افزایش ۲۰ برابر پهنای باند در مدت ورود خود خبر داد.
درحالی تیتر فعلی بیشتر این منظورو میرسونه که قراره ۲۰ برابر بشه.
بنظرم بهتره تیتر خبر تصحیح بشه.
"مدیرعامل رایتل دلیلی برای افزایش ۲۰ برابری تعرفه ها که در ماه های آتی اتفاق میفتد، ارائه کرد."
رایتل واقعا عالیه......الکی پشت سرش حرف در نیارین...من که راضیم....شمارو نمیدونم
پوشش آنتنشون تو حکیمیه که افتضاحه!
اون موقع میخوان 450 شهر هم اضافه کنن!
آقای عزیز فعلا خود شهر تهران رو درست کن!!