سونی طی یکی دو سال اخیر روزهای نه چندان خوبی را در رابطه با فروش تلفن های هوشمندش تجربه کرده و حتی در طی ماه های گذشته چندین بار مجبور گشته برای حفظ این کسب و کار تلاش هایی را در جهت کاهش هزینه هایش صورت دهد.
در حالیکه همگان این روزها با جدیت شایعات مرتبط به پرچمدار بعدی این غول تکنولوژی ژاپنی را دنبال می کنند، آنها نیز بیکار ننشسته اند و هر از گاهی با معرفی محصولاتی تازه، خودشان را در رسانه های کشورهای مختلف مطرح می نمایند. سونی در همین راستا امروز هم موبایل جدیدی را با نام اکسپریا J1 کامپکت معرفی نموده که می توان از آن به عنوان یک میان رده ی قدرتمند یاد کرد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
اسمارت فون مورد بحث نمایشگری ۴.۳ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P داشته و از ۲ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش (تا ۱۲۸ گیگابایت) بهره می برد.
یک چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۰ به همراه پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۳۳۰ به J1 کامپکت قدرت می بخشند و از سایر مشخصه های آن می توان به دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی مجهز به سنسور Exmor RS، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، باتری غیر قابل تعویض ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید کیت کت ۴.۴ با رابط کاربری سفارشی شده ی سونی و پشتیبانی از مجوز IP68 اشاره کرد.
ابعاد موبایل مذکور برابر با ۱۲۸ در ۶۵ در ۹.۷ میلی متر بوده و وزن آن به ۱۳۸ گرم می رسد. به نظر می آید کمپانی تولید کننده هدفش از ارائه ی این محصول تازه، جذب افرادی بوده که به دنبال یک میان رده با اندازه نمایشگری ۴ الی ۴.۵ اینچی، در کنار سخت افزاری قابل قبول و توانمند هستند.
اکسپریا J1 کامپکت از روز ۲۷ مارس (۷ فروردین) و با قیمتی معادل ۴۵۴ دلار در ژاپن عرضه خواهد شد، باید منتظر ماند و دید آیا سونی این تلفن هوشمند را در اختیار کاربران سایر بازارهای جهان نیز می گذارد یا خیر.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





اینکه z1 compact هست!
سونی را فقط به خاطر کامپکت هایش دوست دارم.اخه یکی نیست به سامسونگ بگه 5.1 اینچ را چه جوری تک دست باهاش کار کنیم؟
مطلب خیلی خوبی بود مرسی
میان رده نیست این موبایل .. بالاردست .. کوالکام بفهمه اسنپدراگون ۸۰۰ گذاشتن رو میان رده قهر میکنه میزاره میره ..
نچ نچ نه قیمتش خوبه نه امکاناتش با 400 دلار میشه زد 2 گرفت یا پرچمدار 1 سال قبلش رو با قیمت کمتر ، حداقل اندروید 5 میزاشتی سونی تا آدم ترغیب بشه اومدی زد 1 کامپکت رو کردی j1 دادی بیرون ؟؟؟؟؟
مشخصاتش که خیلی خوبه مخصوصا برای یه میان رده. 3 گیگ رم!!
J1 کامپکت که دقیقا نسخه ی ژاپنی Z1C هست...!
حتی خیلی قبل تر از Z1c هم معرفی شد و تو بازه زمانی معرفی و عرضه اش، فروشش از آیفون 5 (فکر کنم!) هم بیشتر شده بود.
نشون به اون نشونی که اپراتور docomo هم برای اولین بار عرضه اش کرد.
این خبر مال کیِ ـه!؟
خبرش شوخی بود!؟
این ک زد وان کامپکته :|
با این قیمت میشه یه پرچمدار سال قبلی گرفت... این چه وضع قیمته ؟؟؟
این گوشی اولین گوشی سونی تو ژاپن هست که انلاک فروش میشه و همون z1compactهست.حتی دکمه پاور شبیه z1compact هست بجایz3c.و قرار نیست عرضه جهانی بشه مثل ZL2 وA2