تلفن هوشمند G Flex 2 هنوز راه خودش را به بسیاری از بازارهای جهانی باز نکرده ولی کاربران کشورهای کره جنوبی، تایوان و ایالات متحده آمریکا این فرصت را داشته اند تا محصول یاد شده را تجربه نمایند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
درست همانند اولین G Flex که در سال ۲۰۱۳ معرفی گشت، مدل تازه رونمایی شده نیز دارای بدنه ای خمیده و البته منعطف است که سبب می گردد هر کسی به سراغ آن نرود و تنها قشری خاص از کاربران انتخابش نمایند.
در همین راستا اخیراً "فوکوس تایوان" گزارشی را منتشر نموده که در آن، Jee Hyung Lee، مدیرعامل دفتر تایوان شرکت ال جی ذکر کرده، کمپانی اش انتظار دارد G Flex 2 عمدتاً توسط کاربران اهل دنیای کسب و کار که سنی مابین ۳۰ الی ۴۵ سال دارند خریداری گردد.
هر چند گفته های این مقام شرکت مورد بحث به بازار تایوان محدود می شود، ولی منابع مختلف گمانه زنی می نمایند که ال جی در مورد سایر بازارهای جهانی نیز دیدگاهی مشابه خواهد داشت.
گزارش مذکور می افزاید کره ای ها انتظار دارند تا پایان سال جاری حدود ۲۰.۰۰۰ دستگاه از موبایل تازه خودشان را در تایوان به فروش برسانند. اگرچه این عدد به نظر چندان بزرگ نمی رسد اما نباید از خاطر برد که بازار تلفن هوشمند در تایوان، آنقدر هم وسیع و پر تقاضا نیست.
G Flex 2 از ال جی به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز بوده و از نمایشگر ۵.۵ اینچی P-OLED با رزلوشن ۱۰۸۰P بهره می برد. از سایر مشخصه های این محصول نیز می توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی اشاره کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کسانی که این گوشی رو دارن لطفا جواب بدن
قیمت چند و از کجا خریدین لطفا اادرس بدین
من میخواستم بخرم اان دیه نمیخرم {فردا میگن پیرمردا خریدن} سلام پیر مرد
2Gb رم داره نه 3gb لطفا اصلاح کنید با تشکر
درود
مدل 16 گیگ، 2 گیگ رم
و مدل 32 گیگ، 3 گیگ رو داره
یه چیزی تو متن اشتباهه این تلفن بر خلاف نسل قبلش منعطف نیست و کاملا خشک و ثابته ..
درود
آیا از منبعی این مطلب رو میفرمائید؟
من توی ای این « ما بین» نیستم و اگه پول داشتم میخریدم.
.
ال جی با اس ۶ سامسونگ کارش سخت شد.. من انتظارشو نداشتم. ولی بازممیتونه پیشرفت کنه. باید ببینیمجی۴ چی میشه. خیلی منتظرم. این یک ظهورِ امپراطوریه. نسل چهارمِ موبایل بعد از موتورالله و نوکیا و سامسونگ . ال جی رقم میزنه. و شاید یک شرکت چینی. اما چین اون طور که باید منسجم نیست. فعلا و کره و آمریکا پتانسیل بیشتری دارن.
بخاطر قیمتشه که خریداراش خاصه یادمه فلکس 1 روزای اول2.400 بود، همون موقع G2 قیمتش 1.400 بود
خو الجی تو که زدی کل بنیان من بدبخت نابود کردی :D شاید منم میخواستم گوشیتو بگیرم ، نکنه انتظار داری که من ۳۵ یا ۴۰ ساله بشم :D
اگر امکانش هست ساعت سایت رو درست کنید آقای مقدری عزیز ، ممنون بابت تلاش شبانه روزیتون
ساعت؟؟؟؟؟؟
من هميشه فكر مي كردم جوون تر ها علاقه ي بيشتري به اين جور چيزا دارن!