ZTE همانند سال گذشته که دو تلفن هوشمند Z7 Nubia Max و mini را معرفی کرده بود امسال نیز به صورت همزمان از دو محصول جدید با عناوین مشابه Z9 Nubia Max و mini پرده برداشته است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
مدل Max به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰p مجهز بوده و از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق درگاه microSD) و دوربین اصلی و جلویی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی بهره می برد.
محصول مورد بحث به لطف پردازنده ی صوتی AK4375 تجربه ی صدای بسیار با کیفیت و فراگیر ۷.۱ کاناله را به کاربرانش هدیه می نماید. ضمناً این موبایل درون خود باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی گنجانده و پیرامون آن را نیز قابی از آلیاژ ترکیبی تیتانیوم و آلومینیوم فرا گرفته است.
ZTE در پشت Z9 Nubia Max از پانل شیشه ای فشرده و مستحکم استفاده کرده و بر روی این اسمارت فون نیز اندروید ۵.۰ به همراه رابط کاربری nubia UI نسخه ۲.۸ را پیاده سازی نموده است.
Z9 mini نمایشگری کوچک تر و ۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰P دارد و از سایر مشخصه های آن می توان به چیپست اسنپدراگون ۶۱۵، دو گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش، دوربین اصلی و جلویی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. در مدل مذکور هم فریمی از جنس تیتانیوم اطراف موبایل را فرا گرفته و باتریش نیز مجدداً ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است.
هر دو محصول جدید ZTE از تکنولوژی دو سیم کارته پشتیبانی نموده و با دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شوند، اما کاربران نسخه ی Mini می توانند درب پشتی اسمارت فون خودشان را عوض نموده و آن را با نمونه هایی در طرح ها و رنگهای بسیار متنوع جایگزین نمایند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.














سلام و عرض ادب .
من خودم تعمیرات دارم zte از قطعاتی داره استفاده میکنه که از برندهای دیگه بهترن جالب اینه که این گوشی تو چین که سامسونگ هم داره تولید میکنه فروشش ازون هم بیشتره پس نشون از کیفیت این برند داره.انقد خواهشا سلیقه ای نظر ندین و با نظرهاتون ملت رونسبت به برندهایی که کم وارد کشور میشن منحرف نکنید.تشکر
مدل مینی پ 5 اینچه. :| عن قضیه رو در آوردن دیگه. :|
ولی قشنگه! :D
این الان ایفونه یا سونی
روی هیچ برندی تعصب و حس خاصی ندارم ولی این آیفون دوستا انقدر حرفاشون دور از منطقه که کفر آدم رو درمیاره .هر دستگاه صفحه داری رو میگن شبیه آیفونه ، اگر اینطوریه که آیفون خودش از رو 5800 نوکیا کپی کرده . والا
يعني هرگوشي دورش فلز باشه اين دوستان ميگن كپي ايفونه!!!
ول كنيد بابا گوشي قشنگي زده و هيچي ام از پرچمدارهاي شركت هاي ديگه كم نداره
دعوتنامه htc
.........
http://upload7.ir/uploads//bc426751ea8045cb95aa54e6ba40aaace4be43c0.jpg
شباهت با خیلی گوشیا داره اما واقعا خوشگله، به خصوص اون حلقه های قرمزش
شرکت های چینی چه خوب حاشیه باریک میسازن
لامسب از ایفون و سونی کپی گرفته
رنگ قهوه ایش از موتو ایکس کپی شده رابط کاربری کمی از سونی اندرویید 5 در طراحی هم از سونی و اپل و اگه پایینشو نگاه کنیم از زد4 که کمی پیش تصاویرش فاش شد دو تا سوراخ داره که از او کپی برداری شده دکمه HOME از اپل و نکسوس خلاصه کللن کپی
چطوری روتون میشه بگین شبیه آیفونه!!
لبه های این تقریبا تیزه و لبه های آیفون شبیه توپ فوتباله
افسوس که داخل ایران گیر نمیاد و وارد نمیشه . وگرنه از هوآوی خیلی بهتره
با سلام زد تی ای با گارانتی پارس مایکروتل وارد کشور میشود وبفروش میرسد.