ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات جدید از ساعت هوشمند بعدی موتورولا منتشر شد

ماه گذشته، مدیرعامل Lenovo تصویری از ساعت جدید موتورولا و نسخه بعدی Moto 360 منتشر کرد و سپس آن را پاک نمود. این تصویر باعث شد که تحلیلگران در سراسر اینترنت صحبت هایی پیرامون حرکت ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۴ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ماه گذشته، مدیرعامل Lenovo تصویری از ساعت جدید موتورولا و نسخه بعدی Moto 360 منتشر کرد و سپس آن را پاک نمود. این تصویر باعث شد که تحلیلگران در سراسر اینترنت صحبت هایی پیرامون حرکت بعدی موتورولا در فضای ساعت های هوشمند داشته باشند.

اخیرا، یک توسعه دهنده اپلیکیشن، دستگاهی ناشناخته که توسط موتورولا ساخته شده را به کنسول توسعه دهندگان اندروید متصل کرده است. دستگاه در موندلین، نزدیک به مقر اصلی موتورولا در شیکاگو مکان یابی شده.

با واکاوی پروفایل موجود، نتیجه این شد که نام رمز این دستگاه Smelt است و ورژن 5.1 اندروید پوشیدنی روی آن نصب شده. رزولوشن صفحه 360 در 360 پیکسل است و پردازنده ای که در قلب آن قرار گرفته با نام armeabi-v71 توصیف شده که احتمالا ARM v7 است.

فراتر از این ها، Smelt به نوعی مفهوم فلز مذاب را دارد. احتمالا ساعت هوشمند بعدی موتورولا تمام فلزی خواهد بود. با مشاهده تصاویر پیشین، انتظار نمی رود که طراحی دستگاه تفاوتی کرده باشد اما موتورولا قطعا عملکرد اپلیکیشن ها را بهبود بخشیده و عمر باتری را هم بیشتر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • محمدرضا

    به عنوان یک نقطه ضعف گفته شوده بود که در سری بعدی این ساعت قسمت سیاه رنگ در ساعت جدید نباشه ولی در این عکس هنوز هست واقعا جای تعجب داره ازشرکت موتورولا.شرکت های دگه ساعت های بهتری ارائه کردن.

  • BuBo

    هر چی ساعت امد این موتو نشد واسه من، یعنی سادگیش کشت منو، فقط اون تیکه سیاهش یه مقدار تو ذوقه.

  • Chris

    عالیه
    فقط کاش اون نوراررو کوچیکترش کنن

  • YotaByte

    دلار.....
    دلار....
    دلار ...
    دلار..
    دلار.
    .
    بچه ها شنیدم اگه تمام تحریم ها برداشته بشه اپل میخواد با ایرانسل و همراه اول قرارداد ببنده.حقیقته؟؟

    • BuBo

      واقعا شمام بد جو میگیره ها، چرا انقدر کودکان فکر میکنید. هنوز چیزی امضا نشده، فقط حرفه با هزارتا شایعه که از دهن هر کی یه چیز میشنویم.

      کري: براساس تعهدات ايران، آمريکا مرحله به مرحله تحريمها را کاهش ميدهد و اگر ايران در هر مرحله به تعهدات خود عمل نکند، تحريمها باز خواهند گشت/ هنوز جزئيات فني زيادي هست که بايد آنها را حل کنيم؛ مسائل زيادي مثل برنامه موشکهاي بالستيک و بعد زماني آنها

  • sokot

    مطلب خوبی بود

  • Siamak Gol

    آخ اگه دلار ارزون بشه..اگه هزارتومن‌بشه..
    .
    دنیا رو میخرم..

    • mehrdad

      تا جنس گرونه کلیه رو بفروشیم که سالهای بعد که دلار ممکنه ارزون بشه سرمایه داشته باشیم.دوستان هرکی کلیه خواست من لوزلمعدمم اشانتیون روش میدم :-)

      • Siamak Gol

        حاجی من دم ودستگاه رو هم میدم... فک کنم مشتری زیاد داره‌‌....

  • bahram

    خوبه

  • maket_bivatan

    ما هنوز اندر خم سیصدوشصت/ساعت بعدی کجای دلمان؟

  • laplap

    فقط اون نوار سیاه رو بردارن و تصویر ساعت تموم صفحه بشه عالی هست ...

مطالب پیشنهادی