ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری جدید مانیتور های خمیده سامسونگ معرفی شدند؛ قیمت پایه ۲۹۹ دلار

سامسونگ به تازگی سه محصول جدید را به خانواده مانیتور های خمیده خود اضافه کرده است. این محصولات در مقایسه با مانیتور های قبلی از قیمت معقول تری برخوردار هستند و قشر بیشتری از کاربران ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۴ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سامسونگ به تازگی سه محصول جدید را به خانواده مانیتور های خمیده خود اضافه کرده است. این محصولات در مقایسه با مانیتور های قبلی از قیمت معقول تری برخوردار هستند و قشر بیشتری از کاربران می توانند نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند.

سامسونگ معتقد است که نمایشگر خمیده این مانیتور ها در کاهش خستگی چشم بسیار مؤثر است و امکان فعالیت طولانی تری را به کاربران می دهد. مانیتور های خمیده سامسونگ از حالتی به نام Eye Saver Mode بهره می برند که با فعال شدن آن، از نور آبی ساطع شده توسط نمایشگر کاسته می شود؛ هرچه میزان این نور کمتر باشد، چشم ها آرامش بیشتری خواهند داشت.

مانیتور های جدید در سه سایز ۲۳.۶ ، ۲۷ و ۳۱.۵ اینچ به بازار عرضه می شوند و همگی آن ها از رزولوشن 1080p برخوردار هستند. مدل ۲۳.۶ اینچی با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار عرضه می شود و مدل ۳۱.۵ اینچی نیز ۵۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. این محصولات از ماه آینده به بازار عرضه خواهند شد.

در ادامه مطلب می توانید تصاویری از این مانیتور ها را مشاهده نمایید.

SE590C_32__008_Dynamic_Black.0-w600

SE590C_32__010_Back-Detail_Black.0-w600

SE590C_32__006_Dynamic_Black.0-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • نعیم

    چقد ارزون. آفرین سامی. حیف که پروژکتور رو بیشتر دوس دارم وگرنه با این قیمتش وسوسه کنندس

  • sokot

    مطلب خوبی بود مرسی

  • BuBo

    همه وی خوب ولی چرا ۱۰۸۰، خب حداقل 2K ـش کن، واقعا واسه کار حرفه ای دیگه باید مانیتورها به 2K برسن.
    حیف که رزش پایینه، حدودا ۵ ساله دارم از این مانیتورهای قبلیم به صورت حرفه ای یعنی دائم کار میکشم آخ نگفتن، سامسونگ

    • مهدی

      اگه 2k می بود مدل ۲۳.۶ اینچش ۵۹۹ دلار می شد چون تراکم پیکسلی فضایی ای می داشت و قطعاً کار کردن روی این مانیتور خیلی سخت تر خواهد شد

  • Siamak Gol

    مانیتور فقط مانیتور ال جی الترا واید ... ۲۱_۹
    عالیه... اون مدل ۲۷ اینچی.. حیف تو بازار ازش نمیبینم اما واقعا عالیه.. حیف که پول مولم نی وگرنه....
    اصاکلا با مانیتور درررررررراز حال میکنم... جالبه الان یه سی آر تی ۴_۳ دارم...

  • NAKOOT

    قیمت که عالیه.بیاد ببینیم چطوریاست

  • amirhossein

    قیمت مناسب ، مانیتور با کیفیت عالی ، انشالله دلار هم ارزون میشه ما هم یکی می خریم :)

  • عــــــامـــــــــر

    اگر بیاد اینجا حتما یکیشو میگیرم قیمتش عالیه با دلاری 3هزار تومن و دلالان میشه 1 میلیون و 200 دوس دارم یکیشو داشته داشته باشم مرسی سامسونگ

مطالب پیشنهادی