ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا Z4 منتشر شد [تصاویر بروز رسانی شدند]

روز گذشته جدیدترین تصاویر ملقب به پرچمدار جدید کمپانی سونی به نام Z4 را برایتان به نمایش گذاشتیم؛ امروز اما چند تصویر جدیدتر در فضای مجازی منتشر شده که موبایل مذکور را در حال کار ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۷ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز گذشته جدیدترین تصاویر ملقب به پرچمدار جدید کمپانی سونی به نام Z4 را برایتان به نمایش گذاشتیم؛ امروز اما چند تصویر جدیدتر در فضای مجازی منتشر شده که موبایل مذکور را در حال کار کردن به نمایش می کشند.

اسپیکرهای اکسپریا Z4 در شکاف باریکی در گوشه این موبایل جای گرفته اند و دوربین جلو به همراه LED مخصوص نوتیفیکیشن ها، در جای همیشگی قرار دارند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پشت اکسپریا Z4 به شکل یک دست از شیشه بوده و از زبان طراحی همیشگی سونی بهره می برد. لوگوی سونی در میانه قاب پشتی و دوربین اصلی به همراه فلاش نیز در بالای آن قرار گرفته.

خوشبختانه همانند پرچمدار فعلی سونی، این اسمارت فون نیز فاقد درپوش برای پورت هایش است و با این حال، توانسته گواهی IP68 را نیز به دست آورد که تضمین کننده مقاومت Z4 در برابر آب و گرد و غبار است.

همراه با تصاویر، ادعاهای تازه ای نیز در خصوص سخت افزار به کار رفته در پرچمدار آتی سونی منتشر شده؛ اخبار جدید حاکی از آن هستند که موبایل مورد بحث با نمایشگری ۵.۲ اینچی و با دو نمونه ی FullHD و یا QHD در اختیار کاربران قرار می گیرد. همانگونه که در خبرهای قبلی نیز ذکر شده بود، این موبایل از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده کرده و قسمت جالب ماجرا اینجاست که در جدیدترین شایعات، عنوان شده که Z4 از ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می برد.

این پرچمدار به همراه اندروید ۵ به دست مشتریان خواهد رسید.

gsmarena_002 gsmarena_003Xperia-Z4-NWE-03Xperia-Z4-NWE-02Xperia-Z4-NWE-05Xperia-Z4-NWE-06

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • jahanjkb

    ما ک از سامی رفتیم سونی و ی زد3 گرفتیم خعلیم عالی اگه زد4بیاد اصن لازم نمیبینم ک تعویض کنم فک کنم بیشترین مهاجرت از زد1 و زد باشه

  • حمید صفارزاده

    کی مب خواد بی خیال این همه حاشیه بشه خدا می دونه

  • mehrdad

    ای بابا گیر دادین به طراحی سونی!!
    زشت شده مگه؟گوشی به این خوشگلی.

  • F.A.F.A

    این از z3 ضد آب تره؟؟؟
    O_0

  • Armin Abdi

    اگه رمش 4 گیگابایت باشه و با دو نوع صفحه عرضه بشه خیلی خوب میشه چون بعضی افراد (مثل من) باتری خیلی براشون مهمه و برای بعضی افراد پیکسل های بیشتر در صفحه مهمه. (که درکشون نمیکنم. :-D )

  • SamanSJ

    بابا جان مادرت حداقل یه خط اضافه کن به بدنه این
    من گوشی های سونی رو اینطوری نام گذاری میکنم
    Xperia Z
    Xperia Z1
    Z1+
    Z1++
    Z1+++

  • Siamak Gol

    چرا عکسم نیومد!

    • Siamak Gol

      http://8pic.ir/viewer.php?file=t3olgmwsx536gbvsb63j.jpg
      .
      ما آخر نتونستیم با آپلودعکست عکس بزاریم دیجی...
      با تشکز از فوتو دایرکتور

  • iakrin

    باز طراحی تکراری 4 گوش !!!!

    سونی برا خودت پروژه صفر تعیین کن ..

  • iamin

    و اينكه طرف iPhone 6 داره :)

  • نوید

    اینا که معلومن تو عکس حتما خودشون هم دیدن پس به احتمال زیاد میدونستن که مشکلی براشون پیش نمیاد
    پس به سبک دایی‌جان ناپلئون همه چی زیر سر خود سونیه!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی