تنها چند هفته پس از معرفی تلفن هوشند One M9 کمپانی HTC از اسمارت فون دیگری با عنوان One M9 Plus پرده برداشته که ابعادی اندکی بزرگتر دارد، از بدنه ی یکپارچه فلزی بهره مند بوده و در دکمه ی Home آن نیز یک اسکنر اثر انگشت گنجانده شده است.
تایوانی ها در دستاورد جدید خود همانطوری که در شایعات هم شنیده بودیم مجدداً به سراغ دوربین دوگانه رفته اند و البته تلفن هوشمند مذکور که در پکن رونمایی شده، قرار است فقط و به صورت انحصاری در کشور چین به فروش برسد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
از جمله مشخصه های فنی M9 Plus می توان به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین جلویی اولترا پیکسلی، چیپست هشت هسته ای ۲.۲ گیگاهرتزی MT6795T مدیاتک و سه گیگابایت حافظه ی رم اشاره کرد. ابعاد آن نیز برابر با ۱۵۰.۹۹ در ۷۱.۹۹ در ۹.۶۱ میلی متر هستند.
موبایل مورد بحث در سه رنگ عرضه خواهد شد که عبارتند از نقره ای با نوار طلایی در اطراف بدنه، طلایی کامل و خاکستری. در قسمت جلویی محصول اسپیکرهای دوگانه BoomSound قرار گرفته اند که از تکنولوژی صدای فراگیر دالبی نیز پشتیبانی به عمل می آورند.
اسکنر اثر انگشت تعبیه گشته در One M9 Plus از سرویس پرداخت AliPay که در بین کاربران چینی بسیار محبوبیت دارد هم پشتیبانی به عمل می آورد. در حالیکه Apple Pay فعلا به ایالات متحده محدود گشته به نظر می آید HTC پیش دستی کرده و تلاش دارد تا خدمات پرداخت موبایلی در قاره ی کهن را از طریق بازار پرجمعیتی مانند بازار کشور اژدهای سرخ به تصاحب خود درآورد.
با اضافه شدن نمایشگر QHD، حسگر اثر انگشت و سایر مشخصه هایی که در حد پرچمداران امروزی هستند به واقع M9 Plus را می توان صاحب مشخصاتی دانست که شاید بسیاری انتظار آنها را در One M9 می کشیدند.
باید منتظر ماند و دید جایگزینی چیپست جدید مدیاتک به جای اسنپدراگون ۸۱۰ چه اثری بر کارایی کلی تلفن هوشمند فوق الذکر داشته و آیا می تواند بر استقبال کاربران از آن تاثیر گذار باشد یا خیر.
نظر شما در رابطه با One M9 Plus چیست و سیاست های HTC در رابطه با عرضه ی چنین محصولی به صورت انحصاری در کشور چین را چگونه ارزیابی می کنید؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.











کسی می دونه قیمتش چنده؟
یه سوال فنی
انقد کپی کپی میکنید مگه چه ضرری برای مصرف کننده داره چه عیبی داره وقتی کپی شده باید بین شرکتا این بحثا باشه نه کاربرا کاربر گوشی که امکانات و... مد نظرشو داره انتخاب کنه کپی هم هست باشه
ببخشید هی اختار میداد میگفت نظر تکراریه ولی صفحه عوض نشد اسمو عوض کردم دوباره بفرستم دیدم دوتا فرستادم
یه سوال فنی
انقد کپی کپی میکنید مگه چه ضرری برای مصرف کننده داره چه عیبی داره وقتی کپی شده باید بین شرکتا این بحثا باشه نه کاربرا کاربر گوشی که امکانات و... مد نظرشو داره انتخاب کنه کپی هم هست باشه
نام صحیح گوشی + one m9 هست نه plus!
MediaTeK :|
Closed Source :|
Costum Rom :|
شخصی سازی :|
امیدوارم اگر ورژن جهانی داشته باشه اسنپ 815 یا 805 یا اگر هم 810 فیکس شده بود با 810 بیاد!
MediaTeK :|
من تو شوکم :|
:|
:|||||||||||||||||
چقدر قشنگ دکمه هوم اس5 رو کپی زده
اصلا مو نمیزنه ها
دمشون گرم واقعا طراح های اچ تی سی مجددا شاهکار افریدند
کجایی پیمان که قسم میخوردی این عکس ها الکی اند و امکان نداره اچ تی سی کپی کنه
بیا عیزم ببین چی خوشگل عین هلو از سامی اسکی رفته: ))))
اخه بنده ی خدا کاربر مهترم هرچی که اسمت هست مگه جز گرد و مستطیل با لبهمنحنی میشه جور دیگه زد این دکمه رو؟ لوزی بزنه؟ وقتی حتی به خط های رو بدنه هم رحم نکرده سامسونگو کپی کرده وقتی لبه پایینیشو از اپل دزدیده وقتی خود اچ تی سی اولین گوشی با سنسور اثر انگشتو زده اخه چی داره این پلاستیکسونگ که بخواد ازش کپی کنه !
داداش من کی گفتم اون عکسا الکین؟ میشه لینک بدی من هیچ وقت یه همچین حرفی نزدم برعکس گفتم با اینکه مخالف دکمه هومم ولی قشنگ شده و حرف دیگه ای ک زدمم این بود مگه هرکی دکمه مستطیلی بزنه کپی از سامسونگ بود؟ پس از فردا دکمه ها لباسم مستطیل یا مربعی باشه اسکی از سامسونگه
بعدشم به قول دوستمون یا باید دایره باشه یا مستطیل ... مثلث ک نمیتونه بزنه به خاطر اسپیکر ها مستطیل بیشتر میومد .... و نکته ی دیگه هم اینکه خدایی اس ۶ از آیفون ۶ کپی کرده وحشتناک :))) یه دکمه ک چیزی نی جلو شما
طرفدار htc نیستم ولی اینجوری میزنه می گن شبیه سامسونگه دایره ای طراحی کنه شبیه آیفونه می خواستی مثلث یا مثلا مکعب مستطیل باشه . یکم فکر کنید بعد حرف بزنید در کل نظر من اینه که بیس طراحی دکمه هوم سامسونگ افتضاح طراحیه ..............
فک نمی کردم یه روز برسه که کسی بگه "یکی از سامسونگ کپی کرده " :|
دکمه ای که HTC زده خیلی مدل خاصی نیست! مستطیل با گوشه های گرد! یا باید اینطوری باشه یا دایره که هر 2 رو قبلا زدن. برو تو بررسی S6 که دیجیاتو زده، تو یه عکس S6 رو گذاشته رو آیفون. یه نگاه بنداز تا بفهمی کپی یعنی چی...
قطعا بعد مدتی ایراداتش رو رفع میکنند و وارد اروپا هم می کنندش.
توی phonearena خونده بودم که قراره فقط توی آسیا باشه و بعدا نسخه Snapdragon همین گوشی رو تو اروپا وارد می کنند.
کاش باریکتر میکرد گوشیشو
هنوز من وان اس دارم واسه باریک بودنش
و یه دلیل مهمتر
نداشتن پول برای خرید جدید
منم هنوز htc one s دارم داش ، تو زمان خودش جز 5 گوشی نازک دنیا یود قشنگ یادمه دو سالو نیم پیش بود ....
انشا الله اس6 میگیرم هرچند به اچ تی سی علاقه دارم ولی امسال ام 9 با اون وضع بد باتریش ارزش خرید نداره از ام8 هم بدتره باتریش....
اینم از ام 9 پلاس که فقط تو چین هست
حق این گوشی بودش که به عنوان پرچمدار اصلی معرفی بشه و توضیع جهانی داشته باشه سیاست HTC معلوم نیست چه جوریه وگرنه این گوشی به نظر بهتر و پیشرفته تر میاد از m9 اصلی
گه اچ تی سی M9 رو کلا حذف میکرد بجاش اینو پرچمدار سال میکرد خیلی بهتر بود.
همون بهتر که این گوشی فقط تو چینه...