ال جی تائید کرد: G4 از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی بهره می برد
همانطوری که قبلاً در دیجیاتو نوشتیم کمپانی ال جی تا پیش از این از طریق انتشار ویدئویی خبر داده بود که در تلفن هوشمند پرچمدار بعدی اش یعنی G4 باید منتظر دوربینی توانمند باشیم. امروز شرکت ...
همانطوری که قبلاً در دیجیاتو نوشتیم کمپانی ال جی تا پیش از این از طریق انتشار ویدئویی خبر داده بود که در تلفن هوشمند پرچمدار بعدی اش یعنی G4 باید منتظر دوربینی توانمند باشیم. امروز شرکت مذکور تائید نموده که موبایل مورد بحث از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیسکلی بهره می برد که به صورت داخلی و توسط LG Innotek توسعه یافته است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
اهالی غول تکنولوژی کره ای از دوربین یاد شده که دارای گشودگی دهانه ی لنز f/1.8 است با غرور بسیاری صحبت کرده و از آن با عنوان ابداعی "ساختار شکن" سخن به میان می آورند.
طبق گزارش های رسیده ماژول (ماژول دوربین) جدید توسعه یافته در قیاس با آنچه در G3 ارائه گشته بود می تواند تا ۸۰ درصد نور بیشتری را جذب نماید و این بدان معناست که پرچمدار بعدی ال جی در شرایطی که نور کم باشد هم توانایی گرفتن عکس هایی خارق العاده را دارا خواهد بود و البته ثبت تصاویر با کیفیت از اشیا متحرک نیز میسر خواهد گشت.
در کنار دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و در پاسخ به رشد فزاینده ی تمایل کاربران به گرفتن سلفی، LG Innotek دوربین ۸ مگاپیکسلی جلویی را توسعه داده که با بهره مندی از فیلتری ویژه از ورود نور مادون قرمز به درون لنز جلوگیری می نماید. مدیران کمپانی کره ای خاطر نشان می نمایند که دوربین مذکور نیز "تصاویری دقیق تر و طبیعی تر" تهیه خواهد کرد.
حال و با این تفاسیر در یک جمع بندی کلی و طبق اخباری که تا به امروز انتشار یافته اند، می دانیم که تلفن هوشمند G4 از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزلوشن QHD بهره خواهد برد و به اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی با همراهی پوسته ی UX 4.0 تجهیز گشته است. این موبایل آنطور که از شواهد بر می آید قرار است در روز ۲۸م ماه میلادی جاری (۸ اردیبهشت) به عموم معرفی گردد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
به عنوان طرفدار سری جی چندان به این گوشس خوش بین نیستم
رابط کاربری جدید تعریفی نداره
قیافش هم بده
نور صفحه ش هم که قراره از اینم کمتر شه
کیفیت صفحهش هم الکی الکی میخواد از جی3 هم بهتر شه
خدا باتریشو به خیر کنه
درود
این که رابط کاربری تعریفی نداره مطمئنا از دیدگاه شما هست
چون امکانات خوبی بهش اضافه شده و فقط ظاهر آیکونا تغییر کرده
حالا دقیقا نمیدونم کدوم بخشش رو میفرمائید تعریفی نداره؟!
قیافهی گوشی هم که کاملا مشخص نیست! باز هم نمیدونم بر چه اساسی میفرمائید قیافش بده
نور صفحه هم که با توجه به پنلهای بهبود یافتهی ال جی که اخیرا معرفی شدند و در این گوشی هم استفاده میشه، بیشتر شه، و قرار نیست کمتر بشه!
کیفیت صفحه هم عین G3 هست
البته اگر رزولوشن منظورتون باشه
وگرنه کیفیت تصویر در پنل جدید افزایش پیدا کرده
به نظرم اگر قدری با مطالعهی بیشتر به ارسال نظر اقدام کنیم سبب گمراهی کاربران ناآشنا نمیشیم!
سلام اصلاح کنید: تیتر مطلب رو
پیسکلی = پیکسلی
اگه بتونه سنسور اثر انگشت هم توش بذاره عالی میشه و الا ی جورایی از بقیه جا میمونه !!!
الان دیگه تقریبا همه شرکتای بزرگ جز سونی و ال جی از این سنسور استفاده میکنن !!!
ال جی بهترین و عالی ترین
دوربین جلو 8 مگاپیکسل عالیـــــــه
صفحه نمایش بزرگی داره و فبلت حساب میشه .
بهترین و ایده ال ترین اینچ و خوشدستترین ..
اول 4" و بعد 4.5 " و بعد 5" هست .
گوشی بالای 5 فبلت هست ...:)
درود
اگر از لیست کامنتهایی که ارسال کرذم، کامنتهای اخیر من رو ببینید، در این مورد بارها توضیح دادم
سایز بدنه مهم هست، نه سایز صفحه نمایش
چون پنلهای تولیدی ال جی حاشیهی بسیار کمی دارند و این سبب میشه که در بدنهی کوچکتری جا بگیرند که سبب کاهش نهایی سایز بدنهی گوشی میشه
به همین خاطر نمیشه براساس سایز صفحه نمایش اینطور نتیجهگیری کرد
حرفتون کاملا مورد تایید است .
ای کاش بیشتر سازندگان این حاشیه های اضافه رو کاهش میدادن و ابعاد رو کوچکتر میکردند .
گشادی 1.8 هشت عالیه. فوکوسش مشتی میشه!
.
من عاشقِ سایزِ گوشی هاشَم.. اگ 5 اینچی بود که بهتر بود..
((هاشم!!؟ ))
.
سواله بزرگ اینه که:
آیا جی4 ، گلگسی اس6 رو میترکاند یا خیر؟
بعید است بترکاند چون اس 6 حداقل چیپستش بهتره اینو پنجمارکا میگن چیزی هم کم نداره از همه نظر توپ هستش
نهایتش اینه که در یه سطح باشن و رقابت سخت و البته سلیقه ها هم فرق داره
آقا عالی ... دم ال جی گرم . ال جی خدماتش تو ایران عالیه و با گارانتی دو ساله بهترین برند برای خریده .
اره انصافا گارانتی ال جی عالیه.. مدیا پردازش