پرچمداران کره ای و تایوانی قبل از عرضه جهانی، از نمونه سال گذشته خود موفق تر بوده اند
از امروز، دهم آوریل، خریداران در ایالات متحده قادر خواهند بود به فروشگاه ها مراجعه کرده و پرچمداران جدید چشم بادومی ها و یا HTC One M9 را یا به شکل قرار دادی و یا ...
از امروز، دهم آوریل، خریداران در ایالات متحده قادر خواهند بود به فروشگاه ها مراجعه کرده و پرچمداران جدید چشم بادومی ها و یا HTC One M9 را یا به شکل قرار دادی و یا آنلاک، خریداری کنند.
اگرچه از امروز خرید این محصولات به شکل عمومی آغاز می گردد، اما سرویس دهنده ی مخابراتی به نام T-Mobile، خبر از موفقیت زود هنگام و پیش از عرضه پرچمداران جدید دو شرکت سامسونگ و HTC می دهد.
T-Mobile تعداد پیش سفارش های ثبت شده را برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج به شکل دقیق اعلام ننموده اما به ذکر عبارت «بیش از حد معمول» اکتفا می کند.
این سرویس دهنده مخابراتی همچنین عنوان نموده که تا به این لحظه، پیش سفارش های ثبت شده برای دو موبایل جدید سامسونگ دوبرابر بیشتر از سفارش های Galaxy S5 بوده اند.
جالب اینجاست که بر خلاف انتظار ها، از One M9 نیز استقبال خوبی به عمل آمده است؛ T-Mobile اذعان داشته که در ۱۰ روزی که از ثبت پیش سفارش ها می گذرد، شرکت تایوانی موفق به فروش دو برابر M9 نسبت به پرچمدار سال گذشته اش در همین بازه ی زمانی شده است. سامسونگ هم که امسال برای فروش بیشتر دست به هر کاری می زند و جوایز بسیاری را برای اولین خریدارها در نظر گرفته، به اولین مشتریان کهکشانی های جدید تا پیش از ۱۲ آوریل، یک سال اشتراک رایگان نت فلیکس را هدیه می دهد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سامسونگ امسال خیلی خوب بود.
اچ تی سی خوب نبود ولی بدم نبود.
به نظرم ضعف های اچ تی سی با آپدیت های نرم افزاری برطرف میشن ، الان با آپدیت جدید واسه دوربین ، اوضاع بهتر شده و واسه باتری هم معمولا چندتا آپدیت میده که اوضاع رو بهتر میکنه ، عمر کمتر باتری نسبت به ام 8 که تازه باتری کوچیک تری داره و پردازنده ی بهینه تر ام 9 ، نشون میده یه ایراد نرم افزاری وجود داره این وسط که احتمالا درست میشه
دو برابر اس5 که میشه خیلی
یکی هم به ما برسه :(
امیدوارم همه بتونیم یه پرچم دار2015 تهیه کنیم.
من طرفدار htc هستم ولی شیفته s6 شدم در فکرم بخرم چی به بقیه بگم چون هم میدونند من از سامسونگ بدم میاد
جالبه بدونید Samsung galaxy s6
led notification رو نداره !!!!!!!! خنده دارنیست ؟
جالبه بدونی که داری اشتباه میکنی برو ویدیو نقد وبررسی هاش ببین تا به صحت حرفم پی ببری.
منم میتونم روی هوا همین طور حرف بزنم .
شما یک ودیو نقدی و بررسی به اصطلاح خودتون نشون بده که این حرف روی هواتو ثابت کنه . و ما به صحت حرفت پی ببریم .
امان از دست ادمایی مثل شما که خودتون هرچیزی رو که میخاید میگید بعد برای تک تک حرفای بقیه سند میخاید
ببینم مگه حرفی که زدی رو هوا نبود؟؟ سند داشت من ندیدم؟؟
تشریف ببر لینک زیر دفترچه اس6 رو از سایت رسمی سامسونگ دانلود کن گمونم صفحه 102 یا 103 در مورد led notification توضیح داده:
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201503/20150303094626458/SM-G920F_UM_EU_Lollipop_Eng_Rev.1.0_150302.pdf
امیدوارم نگی دفترچه رو هم من درست کردم
برادران ویندوز دوست یه دانلود منیجر بهینه شده لمسی معرفی کنن پلیز
واسه ویندوز
با idm که اصلا نمیشه روی رابط لمسی کار کرد
پس اینجور که معلومه دوتاشون عالی کار کردن htc مشکلات دوربین رو حل کرده و سامسونک هم طراحی رو عوض کرده . شاید این دوتا رو نشه رقیب هم دونس اما خب برای خودشون موفقیت بزرگیه