لو رفتن تصاویر و جزئیات تازه از تلفن هوشمند LG G4
بالاخره CES و MWC نیز به پایان رسید و در این میان حرفی از پرچمدار الجی به میان نیامد. این شرکت کره ای در اثنای نمایشگاه CES تلفن هوشمند G Flex 2 را معرفی کرد اما ...
بالاخره CES و MWC نیز به پایان رسید و در این میان حرفی از پرچمدار الجی به میان نیامد. این شرکت کره ای در اثنای نمایشگاه CES تلفن هوشمند G Flex 2 را معرفی کرد اما موبایلی که بسیاری بی صبرانه منتظر آمدنش بودند در هیچکدام از این رویدادها دیده نشد.
بسیاری تصور می کردند که الجی تغییراتی را در زمانبندی معرفی محصولش ایجاد کرده و برخی هم اعتقاد داشتند که این شرکت منتظر آرام شدن جنجال خبری پس از معرفی One M9، Galaxy S6 و S6 edge است و به همین خاطر رونمایی از پرچمدارش را به تاخیر انداخته و باید بگوییم که دقیقا علت همین مساله بوده است.
الجی اعلام کرد که در تاریخ 28 آوریل مراسمی را برای رونمایی رسمی G4 برگزار خواهد کرد و از آن زمان تاکنون اطلاعات و جزئیات زیادی در مورد این پرچمدار لو رفت.
در روزهای اخیر این شرکت پوستر جدیدی را در مورد G4 منتشر کرد که یک کاور چرمی و لنز f/1.8 را نشان می داد و در کنار آن دکمه های پشتی، فلاش و فوکوس خودکار لیزری هم دیده می شد که تلفن هوشمند G3 را در ذهن تداعی می کرد.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
حالا فردی اعلام کرده که با کمی زیر و رو کردن سایت این شرکت، لینکی را پیدا کرده که علاوه بر تصاویر G4 کلیه مشخصات آن را هم در خود دارد (هرچند که در از زمان اعلام این خبر، صفحه مذکور از سایت الجی حذف شد). اطلاعات و تصاویر به قدری کامل هستند که نمی توان آنها را باور نکرد.
آنچه در تصاویر دیده می شود یک تلفن هوشمند با کاور پشتی چرمی است. رابط کاربری LG UX 4.0 امکان دیگری است که ظاهرا برای این محصول در نظر گرفته شده.
در مورد صفحه نمایش این تلفن هوشمند هم باید بگوییم که ظاهرا این کمپانی کره ای قصد ندارد نمایشگرهای 5.5 اینچی quad-HD را کنار بگذارد، البته لازم است اضافه نماییم که پنل دستگاه به میزان قابل توجهی بروز رسانی شده و با موبایل G3 فرق دارد.
علاوه بر این، آنطور که در تصاویر مشخص است یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 در قسمت پشت بدنه خودنمایی می کند که طبق ادعای کمپانی سازنده به خاطر بهره گیری از فوکوس لیزری خودکار سریع ترین عملکرد را در میان رقبای خود خواهد داشت.
یک عدد باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی دیگر امکانات این تلفن همراه با قطر 8.9 میلی متر را تشکیل می دهند.
با کمی کنکاش در امکانات تصویری این تلفن هوشمند متوجه نرم افزار دوربین آن می شویم که الجی از زمان ارائه G2 مشغول بهینه سازی اش بوده است.
این موبایل به همراه آبنبات چوبی اندروید ارائه می شود و به همین دلیل به نظر می رسد که امکانات تصویربرداری بیشتری را در قیاس با نسخه های پیشین خود در اختیار کاربرانش قرار دهد که از آن جمله می توان به پشتیبانی از تصاویر RAW، «افکت دنباله نور» که شاتر را برای مدت زمان بیشتری باز نگه می دارد تا در زمان تاریکی هوا نور بیشتری را دریافت کند.
همچنین یک حسگر رنگی جدید هم برای دوربین این دستگاه در نظر گرفته شده که نور را با دقت بیشتری اسکن کرده و باعث می شود که تصاویر جزئیات بیشتری را در خود داشته باشند.
در ادامه توجه شما را به تصاویر لو رفته از این محصول جلب می نماییم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




























اینکه واس g3 هستش...
اینکه واس g3 هستش...
با سلام دوستان من از اینترنت دوستم استفاده کردم این پیامو دارم میدم من یه گوشی دارم کمی بعد ازمرگ دقیانوس ساخته شده ایسنچیزایی را که می فرمایید نمی دونم چین پول ندارم بخرم خیر سراغ ندارین
قطعا و صد در صد این مشخصات مال جی 4 نیست ! ورژن اندرویدش 4.4.2 کیت کته !!! دوربینش 13 و 2 هست در صورتیکه ال جی همین اواخر از یه سنسور 16 رونمایی کرد حتی تعداد رنگهای موجود که تو مشخصات نوشته شده با رنگهایی که تو عکس دیده میشه یکسان نیست ! به دیزاینش کاری ندارم که درسته یا نه اما مشخصاتش امکان نداره این باشه ! این مشخصات مال جی 3 یه !!
این که اطلاعاتش مثل G3 هست...!!!!!!!!!!!!!!!!
اما طراحیش واقعا قشنگه
بازم یه کپی دیگه
باز سامسونگ رفت سراغ چرم مصنوعی و الجی هم دنبالش
دوباره اون دوخت ها منتها خلاقیت به خرج دادن به جای دور تا دور گوشی از وسط بریدن رفتن بالا :)
بسی جالب است دکمه HOME سامسونگ عینا کپی میشه کسی صداش در نمیاد
در پشت سامسونگ با طرح و دیزاین کلی کپی میشه بازم همه ساکت
منتظرن گوشی سامسونگ از یه زاویه و ابعادی کمی شباهت پیدا کنه به اپل...
من دیگه حرفی ندارم
درود
یعنی اگر سامسونگ از چرم مصنوعی استفاده کرده، هیچ شرکتی حق استفاده از متریال چرم یا هر زیرمجموعه از اون رو نداره؟
یا مثلا اگر سامسونگ کلید هومش مثلا ذوزنقه شد، دیگه هیچ شرکتی نباید کلیدش اونطوری باشه؟
یا مثلا سامسونگ تلویزیون تولید میکنه، هیچ شرکتی نباید تلویزیون بسازه!
واقعا نمیدونم این بحثهای کپی و این حرفها برچه اساسی و با چه هدفی زده ادامه پیدا میکنه!
جالبه !!!!!!
پشتش خیلی زشته فقط رنگ سیاهش بگیرم که خیلیی معلوم نباشه
آقا این دیدگاه من چرا توسط ادمین بررسی نمیشه!؟ :/
مسئولین پاسخگو باشند!
اصلا خیلی تابلو هست که جی 4 نیست.چون پردازنده هون 801 هست دوربین هم 13 و 2.1 زده آندروید کیت کت رم دو واسه مدل شانزده سه برا سی دو و همه چیز ضخامت و ..... مشخصه که یک طرح برا جی 3 بوده که رد شده.
گوشی فقط لومیا 930 با ویندوز 8.1 که واقعا بی نظیره...البته بعد از آیفون 6
اندرویید بازا در جریان باشید که اگر یک روز فقط یکروز ویندوز فون دستتون باشه متوجه میشید که اندرویید چه سیستم عامل مزخرفیه
عزیزم شما هم یه Moto X 2014 دستت بگیر تا با نرمی بدون لگ دوربین خوب گوشی با طراحی خاص و تک و زیبا آشنا بشی + دست باز تو App ـها و بازی ها،
بعدشم مزخرف بودنش دقیقا کجاشه که تازه وینفون داره همون ها رو پله به پله وارد سیستم عاملش میکنه؟
لطفا یاد بگیرید به انتخاب دیگران احترام بذاری.
خداوند تو قرآن میفرمایند: به خدایانشان احترام بگذارید تا به خدایتان احترام بگذارند.
پس احترام خودت و پلتفرمت رو نگه دار.
درضمن خودمم وینفون رو خیلی خیلی دوست دارم ولی به هیچ وجه ادب شما رو خوشم نمیاد که بدم هم میاد.
عجب !!!!
من هم اندروید هم ویندوز فون دارم
آزادی اندروید هنوز خیلی بیشتره...!
الان خرید کوشی فقط بستگی به نوع سیستم عاملی که کاربر میخاد داره, وگرنه الان تو همه سیستم عاملا گوشیا حتی از pc و loptop قویترن, فقط بستگی به استفتده کاربر داره...!