ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: گلکسی اس 6 در ایران به همراه سیم کارت های ایرانسل عرضه خواهد شد

در حالی که سامسونگ قرار است فردا طی مراسمی به صورت رسمی گلکسی اس 6 را در ایران عرضه نماید، منابع خبری نزدیک به شرکت کره ای، اطلاعات جالبی را در اختیار دیجیاتو قرار داده ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۵ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حالی که سامسونگ قرار است فردا طی مراسمی به صورت رسمی گلکسی اس 6 را در ایران عرضه نماید، منابع خبری نزدیک به شرکت کره ای، اطلاعات جالبی را در اختیار دیجیاتو قرار داده اند.

بر اساس شنیده ها، سامسونگ طی قراردادی که با ایرانسل امضا نموده، قصد دارد تا پرچمدار جدیدش را به همراه یک عدد سیم کارت ایرانسل به بازار عرضه نماید.

به گفته منبع خبری دیجیاتو، با توجه به پشتیبانی سخت افزاری گلکسی اس 6 از اتصال LTE، سیم کارت های ارائه شده از نوع Usim خواهند بود، تا بدین شکل کاربران قادر باشند از اینترنت نسل چهارم ایرانسل بر روی دستگاه های خود استفاده نمایند.

طبق قرارداد سامسونگ و ایرانسل، خریداران گلکسی اس 6 علاوه بر دریافت یک عدد سیم کارت، می توانند به مدت یک سال از بسته های پیشنهادی ویژه همچون اینترنت رایگان نیز بهره مند گردند. البته هنوز مشخص نیست که در این بسته های اهدایی، سقف ترافیک مصرفی تا چه حد در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است که موارد اشاره شده تنها شامل حال محصولاتی می شود که به صورت قانونی توسط سامسونگ در بازار ایران توزیع می شوند.

در تمام دنیا شرکت های سازنده و اپراتورهای موبایل ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند و تلاش می کنند تا با ارائه پیشنهاد هایی جذاب، کاربران را به استفاده از محصولاتشان ترغیب نمایند. تا کنون چنین ارتباطی را در ایران شاهد نبودیم، اما به نظر می رسد که این ماجرا کم کم در حال تغییر است.

بد نیست اشاره کنیم که این موضوع، اولین همکاری سامسونگ و ایرانسل به شمار نمی رود و این دو شرکت پیش از این نیز در ارائه سرویس بهتر به کاربران، همکاری هایی را با یکدیگر به انجام رسانده اند.

از جمله این همکاری ها می توان به ارائه آپدیت نرم افزاری ویژه، برای موبایل های گلکسی اس 5 اشاره کرد. گلکسی اس 5 به صورت سخت افزاری از اتصال LTE پشتیبانی می کند، اما برخی از مدل های وارد شده به ایران از لحاظ نرم افزاری به نحوی برنامه ریزی شده بودند که اجازه استفاده از اینترنت نسل چهارم را به کاربران نمی دادند.

در حالی که بسیاری از مشتریان سامسونگ از این موضوع گلایه داشتند، شرکت کره ای در نهایت در هفته گذشته آپدیتی را برای دارندگان سیم کارت ایرانسل ارسال کرد که طی آن قابلیت اتصال به LTE به لیست امکانات دستگاه اضافه می گشت.

انتظار می رود سامسونگ طی مراسمی که فردا در بازار چارسو برگزار می کند، همکاری جدید خود با ایرانسل را به صورت رسمی اعلام نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • mahdi_karimi

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دروغههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • سهیل

    تکنولوژی

  • Ala_Sabzpoosh

    سیم کارت که ارزشی نداره کاش گوشی رو اقساط می دادن

  • ناصر

    من گوشی اس 5 دارم چطوری می تونم قابلیت 4g رو فعال کنم(لینک آپدیت)

  • امیر

    لومیا 1520 و 520 و سیمکارت همراه اول و ایرانسل دارم ولی اگه گلکسی اس 6 مثل همه جای دنیا لاک بشه رو سیم کارت و با تعرفه ماهانه مبلغش رو بگیرن حتما منم از مشتریا خواهم بود!

  • سینا

    دادا این آپدیتی که گفتی .میشه توضیح بدی چطوری بگیریمش؟

  • Amir

    صبر می کنم تا مراسمشون برگزار بشه بعد نظر میدم

  • ali

    اینکه بیش از اینکه در راستای حمایت از مصرف کننده باشه جنبه تبلیغاتی داره!گارانتی اصلی این گوشی انقد گرون خواهد بود که هزینه یک سیمکارت ایرانسل و ترافیک رایگان توش گمه!

  • CafeAndroid

    هیچ سودی واس ما نداره،فقط سودش واس ایرانسله

  • seedni

    شخصی که گوشی چند میلیونی میخره ، * نمیتونه * سیمکارت 6 هزار تومنی ایرانسل بخره . مردم ایران مبارکتون باشه . خوشحال باشین .

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی