قیمت اکس باکس وان در انگلستان کاهش یافت
کاهش قیمت کنسول ها در مناطق مختلف جهان، تاثیر مستقیمی روی بهایی دارد که ما در نهایت می پردازیم و این بار مایکروسافت پس از کاهش قیمت 50 دلاری کنسول اش در آمریکا، قرار است ...
کاهش قیمت کنسول ها در مناطق مختلف جهان، تاثیر مستقیمی روی بهایی دارد که ما در نهایت می پردازیم و این بار مایکروسافت پس از کاهش قیمت 50 دلاری کنسول اش در آمریکا، قرار است اکس باکس وان را به قیمت 299.99 پوند به فروش برساند.
مایکروسافت به طرز عجیبی در پی پلی استیشن 4 است و می خواهد هر جور که شده خودش را به اصلی ترین و یا شاید تنها رقیب خود برساند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
قیمت اصلی کنسول در انگلستان 329.99 پوند بوده که حالا خریداران در این کشور می توانند کنسول را با قیمت 299.99 پوند تهیه کنند و از تخفیف 30 پوندی لذت ببرند. هنوز مشخص نیست که این کاهش قیمت دائمی است یا موقت اما سیاست مایکروسافت در این باره مشابه سیاست شان در بازار آمریکای شمالی است.
به این معنی که تخفیف مورد نظر تا اطلاع ثانوی روی محصول خواهد بود و قرار نیست فعلا برداشته شود.
یکی از سخنگویان شرکت به یوروگیمر گفت: "این تخفیف فقط برای انگلستان است و به طرفدارانی که مایل اند اکس باکس وان را پیش از عرضه بازی های مورد انتظار سال 2015 مثل The Witcher 3: Wild Hunt، بتمن: آرکام نایت و Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در کنار انحصاری های اکس باکس مثل Rise of the Tomb Raider، هیلو 5: گاردینز و فورتزا موتوراسپورت 6 بخرند، بهایی عالی ارائه می دهد."
این چهارمین باری است که قیمت اکس باکس وان کاهش پیدا می کند. ابتدا کنسول در نوامبر 2013 با قیمت 429.99 پوند به همراه کینکت و نسخه رایگان فیفا 14 عرضه می شد.
پس از کریسمس و حین عرضه Titanfall، قیمت کنسول به 399.99 پوند رسید و پس از حذف کینکت هم بهای کنسول مایکروسافت 349.99 پوند شد.
سپتامبر سال گذشته و همزمان با عرضه Sunset Overdrive، فورتزا هورایزن 2 و Halo: The Master Chief Collection، کنسول با قیمت 329.99 پوند فروخته می شد.
اما پلی استیشن 4 از همان ابتدا قیمتی معادل 349.99 پوند داشت و هم اکنون هم با همان قیمت در دسترس کاربران است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام
الان قیمت اکس باکس وان در امریکا چقدر است؟؟؟ باتشکر
عه عه. عکس که مال xbox 360 هست.
تزئینیه حتما :-)
چی میشد اینجا هم قیمت بین الململی داشتیم
"قیمت اصلی کنسول در انگلستان ۳۲۹٫۹۹ دلار بوده که حالا خریداران در این کشور می توانند کنسول را با قیمت ۲۹۹٫۹۹ دلار تهیه کنند و از تخفیف ۳۰ پوندی لذت ببرند. "
...
مث این که آقای وفانژاد خوابشون می اومده ، یکم دلار و پوند رو قاطی کردن :)
تازه کنسول هم ابتدا به همراه فیفا ۱۴ ارايه می شد نه ۱۵
تازه کجاشو دیدیــــــــــی.....
به امید روزای خوب از ما که گذشت...
به کجا رسیدیم که حسرت این رو داریم که شرکت های بزرگ بیان تو ایران نمایندگی بزنن تا به ما خدمات بدن..........
تو این 33 سال چه گلی به سرمون زدیک که تو اون 50 سال قبلش نزده بودیم........ امنیت هم که قربونش برم کم کم داره از بین میره
امیدوارم آدم های متعصب افکارشون عوض شه تا وضع مملکت بهتر شه
36 سال :)