ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل G4 ال جی نمایشگری بی نظیر خواهد داشت [تماشا کنید]

طی چند هفته ی گذشته ال جی به همه با صراحت اعلام نموده که تلفن هوشمند پرچمدار بعدیش یعنی G4 را در ۲۸ آوریل رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین تا کنون در مورد برخی ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۷ فروردین ۱۳۹۴  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

طی چند هفته ی گذشته ال جی به همه با صراحت اعلام نموده که تلفن هوشمند پرچمدار بعدیش یعنی G4 را در ۲۸ آوریل رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین تا کنون در مورد برخی از قابلیت های کلیدی موبایل یاد شده نیز حرف هایی را به میان آورده است.

تا کنون و طبق اطلاعات انتشار یافته از جانب خود کمپانی کره ای و همینطور منابع نزدیک به آن می دانستیم که همانند G3 اسمارت فون G4 نیز از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزلوشن QHD بهره می برد. البته اکنون ال جی با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی اعلام کرده که پانل IPS این صفحه نمایش با آنچه در پرچمدار پیشین به کار رفته بوده تفاوت دارد و میزان روشنایی اش بیشتر و دامنه ی رنگی آن نیز گسترده تر از قبل است.

در حالیکه به نظر می رسد نمایشگر G4 شامل تغییر و تحولات مهمی شده باشد، برند سازنده این تلفن همراه قبلاً نیز طی خبری ذکر کرده بود که برای دوربین اصلی آن از یک ماژول ۱۶ مگاپیکسلی "ساختار شکن" بهره گرفته است. در قسمت جلویی دوربینی ۸ مگاپیکسلی حضور دارد و اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی به همراه رابط کاربری UX 4.0 هم از دیگر مشخصه های قطعی پرچمدار بعدی ال جی هستند.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم ویدئوی تبلیغاتی که اخیراً در رابطه با تلفن هوشمند LG G4 منتشر شده است را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • M.Z

    با سلام. من احساس می کنم اگر گوشی رو لمس کنید نظرتون عوض میشه. دوربینش فوق العاده شده و دیسپلی هم تغییر محسوسی داشته. ضمنا ترکیب چرم و فلز عالی شده…

  • Ehsan

    یه چیزه خیلی جالب ک فکرمو درگیر کرده اینه که صفحش میخاد
    از امولد بهتر بشه که دارن رو صفحه مانوور میدن؟:)))

  • سلام

    الجی گوشی‌های خوبی می‌زنه که مهمترین خصیصش حاشیه‌ی کمه که اگر یکبار از نزدیک ببینید متوجه می‌شید که این قابلیت چقدر عالی هست. برخی از گوشی‌ها ۴ اینچ هستند اما از بس حاشیه دارند شبیه سینین
    فقط ایکاش یه نسخه ویندوز ۱۰ هم ارائه می‌داد. من با اندروید ارتباط برقرار نمی‌کنم.

  • سعید

    اگر از چيپست mt6795 مدياتك استفاده كنه و قابليت فيلم برداري 480 فريم بر ثانيه رو داشته باشه عالي ميشه

  • pishva

    هنوز خیلی مونده به کیفیت صفحه نمایشهای سونی برسه،دوستانی که زی۳ رو از نزدیک دیدن میدونن چی میگم

    • SAEED DASTMARD

      دوست عزیز درسته روشنایی زی 3 خیلی بالاست ولی در نشان دادن دقیق رنگ ها هنوز گیج میزنه یعنی رنگ نارنجی مایل به قرمز نشون میده.

  • آقـآی / ســیـــن . وآو /

    دوربین 8 مگاپیکسلی جلو شاید یک نقطه جذب برای سلفی دوستان {که عده شون کم هم نیس از جمله خودم} باشه !

    در کل گوشی خوبیه !

  • عیسی

    نعجب کردم از اینکه ال جی برای دوربین جلو از یه سنسور 8 مگاپیکسیلی استفاده کرده!!!!! البته با ورود عکس هاس سلفی شاید بشه این رو توجیه کرد ولی برای مکالمه تصویری اصلا به درد میخوره البته فقط تو ایران به دلیل کندی نت

  • سیدرضا

    پارسال هم برای صفحه نمایش جی 3 خیلی مانور میدادن، ولی اون چیزی که میگفتن نبود اصلا. ببینیم امسال چیکار میکنه!!

    • BOZORG#

      انصافا ال جی جی 3 صفحه نمایش غولی داره.
      خودمم زی 3 دارم
      که عالیه
      فک کنم صفحه ایفون رو هم ال جی تولید میکنه
      منتهی اگر میبینین به پای ایفون نمیرسه بخاطر اینه که مثل ایفون فروش فوق العاده نداره که نخواد نگران ریسکش باشه و بهترین پنل رو بذاره رو گوشیاش .
      ولی تواناییشو داره

  • saeed_ebrahimi

    تا هزارتایی شدن دیجیاتو 5 صفحه ی دیگر باقیست ...

  • Mr.M

    چه عجب نرفتن مگاپيكسل را بالا ببرن !!
    به قول بر و بچ خز شده ؟! نه !؟
    جديدا درصد نور ملاك برتري شده رو اون مانور ميدن ! حالا كي ديده كي گرفته !!
    اول صبحي برم بخوابم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی