اسناد لو رفته از سونی بر روی ویکی لیکس رازهای بیشتری را در مورد اکسپریا Z4 فاش ساختند
دیروز ویکی لیکس، نهادی غیر انتفاعی که در سال ۲۰۰۶ و با هدف پرده برداشتن از اطلاعات محرمانه گوناگون تاسیس گشته، ۳۰۲۸۷ سند از اسناد داخلی کمپانی سونی که شامل ایمیل ها، فایل های ارائه، ...
دیروز ویکی لیکس، نهادی غیر انتفاعی که در سال ۲۰۰۶ و با هدف پرده برداشتن از اطلاعات محرمانه گوناگون تاسیس گشته، ۳۰۲۸۷ سند از اسناد داخلی کمپانی سونی که شامل ایمیل ها، فایل های ارائه، صفحات گسترده و... می شدند را منتشر و در اختیار عموم قرار داد.
ظاهراً لو رفتن این داده ها سبب گشته تا یک فعال جدید در عرصه ی فاش سازی اسرار صنعتی یعنی @xperialeak بتواند پس از قدری گشت و گذار در بین اسناد مختلف به سندهایی حاوی رندرهای مرتبط به یک محصول تحت برند اکسپریا دست یابد. کمی بعد برخی دیگر از علاقه مندان برند سونی با بررسی کامل تر سندهای لو رفته توانستند به رندرها و اطلاعات کامل تری در همین زمینه برسند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
اجازه بدهید ابتدا نگاهی به گذشته داشته باشیم، دیروز @ViziLeaks طی شایعه ای اعلام نمود سونی قصد دارد در موبایل اکسپریا Z4 خود از بدنه ی یکپارچه فلزی به همراه سنسور اثر انگشتی که در درون دکمه ی پاور تعبیه گشته بهره ببرد.
دست بر قضا رندرهای کشف شده در بین سندهای به بیرون درز یافته، تقریباً تلفن هوشمندی با همین مشخصات را نشان می دهند و ضمناً خود @ViziLeaks نیز تائید نموده اسمارت فونی که او از آن سخن به میان آورده با آنچه که اکنون در تصاویر مشغول مشاهده اش هستیم نزدیکی زیادی دارد.
بر اساس رندر موجود مشخصاً در حال رویت تلفن هوشمندی با فریم فلزی هستیم و به نظر می رسد قسمت پشتی این موبایل هم مجدداً از همین جنس (فلزی) باشد. شواهد نشان می دهند دکمه ی پاور نیز دستخوش تغییر گشته و حالا به قدری بزرگ شده که بتواند در درون خودش یک سنسور اثر انگشت را همانطوری که شایعات اشاره داشتند جای دهد.
در کنار برخی از تصاویر عباراتی همچون "یکپارچگی"، "سادگی" و "مستحکم" به چشم می آید که این موارد می توانند بیانگر حرکت کمپانی ژاپنی مورد بحث به سمت سبک جدیدی از طراحی باشند، ضمناً رندری نیز اشاره به رابط کاربری جدید با عنوان "MONO/New UI" دارد.
البته نباید از خاطر برد که هیچ یک از اطلاعات فوق الذکر قطعی نیستند و شاید تنها با رندرهایی کلی از جانب طراحان سونی طرف باشیم که هرگز به مراحل نهایی و تولید نرسیده اند. انتظار می رود اکسپریا Z4 یا همان پرچمدار آتی غول تکنولوژی ژاپنی در ماه سپتامبر سال جاری میلادی و همزمان با برگزاری نمایشگاه IFA معرفی گردد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.







اگه سونی ضد4 این جور ک اسناد فاش شده باشه دیگه رقیبی تو بازارهای جهانی نداره.واقعا معرکه بود میخوامش.
واقعا باید به سونی تبریک گفت.خیلی طرح زیبایی
واقعا به نظرم خاص و برازنده برند سونی هست
انصافا نازه
اینا رفتن اسناد را میگردن تا رندر پیدا کنن!!
چقد مهمه زد4 لامصب
هیچکس نمیدونه چیه
سونی تمام کارهاش مرموز و جذابه
بابا یه سونیه و یک دکمه پاور گرد ... سونی ؟ آرمان هامون رو زیر پا نزار ...
یارو خیلی رویا پردازی کرده !
طراحی باحالی داره !
ولی عمرا اگه اینجور بشه اصلا هنوز به اون درجه از عرفان فک نکنم رسیده باشیم :))
حالا من هی بگم محاسباتم میگه 2015 سال سونیه شما بگید نه....
میدونید چیه؟
آخه لامصب 2016 هم سال ماس....
عشق است سونی...
:-)
مثل اینکه هیچ کس به این توجه نکرده که صفحه موفق حاموشی هم رنگ بدنه هست عکس سوم و چهارم از آخر رو ببینید
واقعا سونی اگر این قابلیت رو بزاره شاهکار کرده و یک نوآوری عظیم هستش
گیرنده دیجیتال هم که خیلی عالیه
از بس بحث بین شباهت سامسونگ و ایفون بود سونی فراموش شد!
خیلی جالبه که اگه فن های ایفون6 حاشیه های گلکسی6 رو تقلب میدونن پس همه شون باید به این فکر کنن که اکسپریا z3 زودتر حاشیه هاش گرد بود!(منظورم اصلا طرفداری نبود فقط میگم واقع بین باشیم)
همیشه طرح های سونی قشنگه البته از حاشیه ی زیاد خوشم نمیاد.
فک میکنم اگه گوشی جدیدش با توجه به این که حاشیه هاشو کمتر کرده و دوربینش بیرون نزده(!) و با توجه به قطر زیادش باتری خوبی احتمالا داره گوشی خوب و پرفروشی باشه!
مثل اینکه هیچ کس به این توجه نکرده که صفحه موفق حاموشی هم رنگ بدنه هست عکس آخر رو ببینید
واقعا سونی اگر این قابلیت رو بزاره شاهکار کرده و یک نوآوری عظیم هستش
گیرنده دیجیتال هم که خیلی عالیه
زد فوررررررررررر منتظریم
چرا اتفاقا مگه یادتون نیست که وقتی سونی هک شد چه اطلاعاتی از زد4 اومد :بر اساس طرح بالا پیش بینی می شود نمایشگر های بعدی سونی در حالت خاموش نیز رنگ بدنه دستگاه را به خود گیرند و زیبایی متفاوتی را برای محصول به همراه آورند.لینک خود دیجیاتو http://digiato.com/article/2014/12/19/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%B2%D8%AF-4-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D8%AC%DB%8C%D9%85%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%AE/
هم رنگ شدن صفحه موفق خاموشی با بدنه
فوق العاده هست z4 در ررررراه استتت