ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان برقراری تماس صوتی از طریق واتس اپ برای کاربران ویندوز فون فراهم می شود

جن کوم، مدیر عامل واتس اپ در صفحه فیسبوک خود اعلام کرده که این اپلیکیشن پیام رسان به صورت ماهانه 800 میلیون کاربر فعال دارد و این رقم نسبت به اوت گذشته 33 درصد افزایش را ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۹ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

جن کوم، مدیر عامل واتس اپ در صفحه فیسبوک خود اعلام کرده که این اپلیکیشن پیام رسان به صورت ماهانه 800 میلیون کاربر فعال دارد و این رقم نسبت به اوت گذشته 33 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی پیش بینی کرده که شمار کاربران واتس اپ تا پایان سال به یک میلیارد نفر برسد که رقم بسیار بالایی برای این اپلیکیشن به شمار می رود. مارک زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک در سال گذشته با پرداخت مبلغ 21 میلیارد دلار، سرویس واتس اپ را خریداری کرد و ابراز امیدواری کرد پس از آنکه شمار کاربران اپلیکیشن مذکور به یک میلیارد نفر رسید، سود قابل توجهی از محل خرید آن نصیب این شرکت شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این اپلیکیشن علاوه بر اینکه به کاربران امکان می دهد برای یکدیگر پیام ارسال نمایندT حالا قابلیت بر قراری تماس صوتی را هم برای کاربران اندرویدی خود فراهم نموده و به زودی همین امکان را در اختیار کاربران iOS و ویندوز فون نیز خواهد گذاشت.

اخیرا تصویری در فضای مجازی منتشر شده که با ترجمه محتوی آن می توان دریافت کاربران ویندوز فونی واتس اپ در برخی از کشورها امکان «شماره گیری، دریافت تماس، پاسخگویی، رد تماس و ارسال پیام» را پیدا کرده اند و این نشان می دهد به زودی خبرهای خوشی را در این رابطه خواهیم شنید.

VCW

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • atrin_salehi

    منتظرم این قابلیت واسه ios بیاد الان 10 روزی هست که اندروید داده!!!!!!

  • عـــامـروفـسـکی

    چند روز قبل به سفارش دوستان برنامه imo رو نصب کردم بعد با بابام تو دوبی خیلی راحت میشد حرف زد اما با واتساپ تاخیر داشت. واتساپ از معدود برنامه هایی هستش که روی وینفون میشه گفت عالیه

    • فرشاد بندری

      یعنی imo تاخیر صدا نداره؟ با اسکایپ مقایسش کردید که بفهمید کیفیت مکالمه کدومش بالاتره؟ چون اسکایپ هم تاخیر صدا نداره

      • عـــامـروفـسـکی

        من که تاخیر صدا نداشتم اما چون بابام اسکایپ نداشت نشد امتحان کنم . ویدیو کالش هم عالی بود به نظر من

  • Behtash

    با این وضعیت وایبر ، واتز اپ میتونه خیلی بیشتر از قبل جای خودشو تو اپ های ارتباطی باز کنه . دمش گرم . من به شخصه کلی باهاش کار میکنم .

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    واقعن دو سرویس فوق العاده یعنی فیسبوک و واتس اپ روی هر پلتفرمی کار می کنن ، بعضی سرویس ها اینقدر تعصب گرفتتشون که دیگه اصلن زیاد شدن کاربراشون براشون مهم نیست کسایی که ماجرا اسنپ چت و Rudy رو دنبال کرده باشن متوجه می شن / واقعن ابرو هر چی شرکت و مدیر عامل رو برده

  • Mehdia_St

    اندروید نزدیک یک ماهه قابیت و داره یعنی واقعا iOS نداره الان ؟؟؟؟

    • سعید

      شما نگران iOS نباش!!!
      الكي مثلا من فن اپلم

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      هنوز داخل اندرویید هم حالت بتا داره

  • سیب کوچولو

    چقدر حال میده
    وقتی دیر میری سرکار کلی هم استرس داری
    بعد وقت میرسی میبینی هیچکی هنوز نیومده
    امروز همچین روز واسه بود

    • طـــــgeek man ـوسی

      همیشه دیر میرم و هیچوقتم استرس ندارم !
      راحت باش بابا

مطالب پیشنهادی