ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران کره ای: LG G4 به اندازه G3 نخواهد فروخت

همانطور که اطلاع دارید، هشتم اردیبهشت ماه، LG از نسل چهارم پرچمدار خود پرده برداری می کند. شرکت کره ای هم اکنون ظاهر این موبایل را به علاقه مندان نشان داده و چند روز پیش ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۹ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که اطلاع دارید، هشتم اردیبهشت ماه، LG از نسل چهارم پرچمدار خود پرده برداری می کند. شرکت کره ای هم اکنون ظاهر این موبایل را به علاقه مندان نشان داده و چند روز پیش نیز خبر رسید که برخی از کاربران می توانند آن را ۳۰ روز قبل از عرضه و رونمایی اصلی مورد استفاده قرار داده و سپس به LG بازگردانند.

تقریبا به تمام سوالات پاسخ داده شده اما قیمت G4 همچون رازی باقی مانده است. از طرف دیگر نمی دانیم که موبایل مورد بحث، تا چه حد می تواند موفق ظاهر شده و آیا به طور کلی می تواند به اندازه G3 بفروشد یا خیر؛ اما یک موسسه تحقیقاتی کره ای، در این زمینه گمانه زنی هایی می کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یک موسسه کره ای به نام Korea Herald که در امر سرمایه گذاری و امنیت فعالیت می کند، می گوید که اگرچه G4 محصولی بی نظیر است، اما در هر صورت نمی تواند از مرز فروش G3 عبور نماید. پرچمدار سال گذشته LG توانست به رکورد فروش ۱۰ میلیون دستگاه دست پیدا کند و تحلیلگران کره ای بر این باورند که به دلیل موفقیت و فروش بسیار بالای پرچمداران شرکت هموطن، گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج، شرایط برای عرضه ی G4 به هیچ عنوان مطلوب نیست.

محققان می گویند که استفاده ی LG از اسنپدراگون ۸۰۸ در پرچمدار بعدی خود، به هیچ عنوان کاری منطقی نیست. اگرچه هنوز خود LG تایید ننموده که از این چیپست استفاده خواهد کرد اما به تازگی شایعات بسیاری در این خصوص قوت گرفته اند.

در این میان اما شرکت کره ای مورد بحث برخی از مشخصات پرچمدار بعدی را به شکل رسمی عنوان کرده؛ این مشخصات شامل دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل با گشودگی دهانه لنز f/1.8، در کنار دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل، اندروید آب نبات چوبی به همراه رابط کاربری جدید UX 4.0 و همینطور نمایشگری ۵.۵ اینچ با رزولوشن تصویر Quad HD هستند.

کمپانی مورد بحث همچنین اذعان داشته که این محصول در انواع مختلفی ارائه گشته و درب پشتی برخی با چرم دوخته خواهد شد، در حالی که مدل های معمولی همراه با دربی پلاستیکی برای پشت دستگاه ارائه خواهند شد. همچنین گمان می رود که ال جی در تاریخ هشتم اردیبهشت G4 Stylus را به جهانیان معرفی نخواهد کرد و برای دیدن آن به شکل رسمی باید چند ماه دیگر هم صبر کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • ziya

    :)

  • SAEED DASTMARD

    به نظرم تحلیل گران شکر اضافی خوردن تا نقدوبررسی ها خیلی وقت باقی مونده همین نقدوبررسی ها بود که نظر من رو درباره ی اس 6 عوض کرد راجع به جی 4 هم هنوز خیلی زوده.

  • bahram

    به نظرم تا نیومده نمیشه اضهار نظر کرد!
    الجی همیشه خوب بوده و هست!

    • احمدM2

      خوب بوده و هست ولی آیا خوب خواهد ماند؟؟؟

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    برخی از کاربران می توانند آن را ۳۰ روز قبل از عرضه و رونمایی اصلی مورد استفاده قرار داده و سپس به LG بازگردانند , منم می خوام جزو این برخی باشم چه جوری می تونم ؟؟

    • javad.H

      به سختی،اول گریه می کنی بعد به مایکروسافت و سامسونگ و...فحش میدی بعد قول میدی دیگه تو این جا با هیشکی دعوا نکنی اونوقت همه کاربران دیجیاتو به LG میگیم برات بفرستند

      (قسمت توهین به مایکروسافت و بقیه شوخیه ها)

      • Siamak Gol

        خخخخخخخخخخخ :D دهنت........ :D

  • سیب کوچولو

    دقیقا با تحلیل، تحلیل گران موافقم
    چون الجی g3 نسبت به g2 واقعا تغییر انقلابی داشته
    و مطئمنا این تغییر تا چند سال هم نمی تونیم شاهد باشیم

  • samsungmobile

    اگه این باشه پرچمدار امسال ال جی میشه جی فلکس 2 چون اسنپ 808 حتی رم DDR4 هم ساپورت نمیکنه!
    ولی تو عکس مطلب 2 پست قبل زده 28 نانومتری که اسنپ 808 20 نانومتری و ماکس فرکانس رو 2.7 که اونجا زده 1.44! منطقی نیست!
    بیچاره تولید کننده ها که باید پای کوالکام بسوزن!
    _________________
    یه سوال: چرا شاس گوشیهارو فیبر کربن نمیزنن؟

    • javad.H

      چون دیگه قیمت گوشی میرسه به بالای 10 هزار دلار،فیبر کربن تولیدش سخت و زمان بر و بسیار گران هستش که کلا اکثر کمپانی های خودرویی هم در مدل های متوسط و در حتی گران هم حاضر به استفاده نیستن نمونش مرسدس S500

      • samsungmobile

        اونقدرا هم گرون نیست شاسی بعضی ماشینا کلا فیبر کربن ( lexus lfa) داشبورد بی ام و ام 1 هم دیدن فیبر کربن کار شده حتی نسخه هایی از ولستر. تو تولید آلمینیوم واسه گوشیا از طریق براده برداری استفاده میکنن و بعدا کار نداریم برگردوندن اون براده ها و مذاب و استفاده دوبارشون چقد هزینه داره. تازه خود استخراجشم داستانیه به نظرم شرکتا باید یکم زوم کنن رو این قضیه!

        • javad.H

          بخشی از حرف ها موافقم اما شما نمیدونی که کمپانی لکسوس روی هر LFA بیش از چندصد هزار دلار ضرر کرده،یعنی به هیچ عنوان در قیمت آخر که فروخته شده به مشتری سودی نکرده،اما بی ام و منظورت سری 6و 7 هست دیگه،وولستر هم یک قسمت کوچکی داره،اما در کل اگر قیمت معقولانه ای برای گوشی داشته باشه بیاد واقعا عالی چون وزنی نداره پره کاه

          • BOZORG#

            دوست عزیز هدف کمپانی تویوتا از تولید لکسوس LFA اصلا سود نبود.
            سود کمپانی تویوتا (که لکسوس هم شاملش میشه) برابر با جمع سود ده کمپانی بعد از خودشه.
            هدف اصلی تویوتا از تولید اون خودرو وارد شدن به عرصه خودرو های کلاس A و کسب اعتبار بیشتر بود.
            بهمین خاطر تولید محدود کردنش تا خاص بشه. و همیشه جزو خودرو های کلکسیونی باقی بمونه. (سر همین تولید محدود بودنش سود نکرد) وگرنه کمپانی با عظمت تویوتا و لکسوس با ده سال برنامه ریزی روی یه محصول هیچوقت نا خواسته ضرر نمیکنن

    • samsungmobile

      ویرایش: شاس = فریم
      تازه اون شاس خودش شاسی بوده
      حواسم پرت شد به ماشین :|

  • عـــامـروفـسـکی

    دقیقا جوی که پارسال برای اس5 سامسونگ بود امسال برای جی4 الجی اتفاق افتاده امیدوارم الجی با یه طراحی شیک و بی نظیر مهر بطلانی بر این تحلیل ها بزنه و این عکس هایی که لو رفته یه مدل از مدل های جی4 باشه یه نئو یا یه گوشی محدود و نسخه اصلی با اسنپ 810 باشه و کلی چیزای باحال

    • Siamak Gol

      دقیقا...
      کی نگا میکنه ببینه اسنپدراگونش 808 ه یا 810 ؟!!
      طرف میبینه در پشتش چرمیه میگه میخام...
      میبینه توش خوشکلو ساده و رنگی رنگیه میگه میخام..
      طرف میگه دوربینش چنده؟ میگه شونزده با گشادیه 1.8 میگه میخام...
      بعد قیمتو میبینه میگه دوتا بده ....
      .
      والا... اکثر مردم همینطوری موبایل میخرن.. بزرگ باشه! خوشکل باشه.. واتساپ و قیلتر شکنم داشته باشه ..

      • عـــامـروفـسـکی

        همه ک اینجور نیست خیلیا هم دقت میکنن خب

        • نامِ کاربری

          90 درصد همینطورن
          مخصوصا اون تیکه ای که داش سیامک گفت بزرگ بودن
          واقعا خیلیا بزرگ بودن رو دلیل بر خوب بودن میدونن ... این افراد از پشت کوه اومدن و تازه به دوران رسیدن.... جای نگرانی نیست خخ

        • Siamak Gol

          آره خب اما اکثریت اینطور نیستن..
          تو بازار و بنگر.. درسته دقیق و درست نیس اما سر رشته میده
          من یه مدت تو مغازه رفیقم میشستم...
          نصف کسایی که میومدن اصا نمیدونستن سی پی یو چیه!!
          فقط گلگسی میخاستن..
          آیفون میخاستن..
          طرف آیفون میگیره تو دستش با گلگسی. میگه گلگسی بهتره. بزرگتره!!
          شاید از هر 10 نفر که میومدن فقط یکیشون سوال میپرسید. که اونم معلومه خودش دقیق نمیدونه. مغازه دار یه کاور رنگی بش میداد که هیچ....

          • Amirhossein.kbaghery

            متاسفانه جوی که پیش اومده بازی اعداد با کاربراست،حتی غیر واقعی هم شده سعی دارند پردازشو قوی تر جلوه بدن
            سوال اساسی اینه که با توجه به ظرفیت اندروید آیا اصلا کاربردی هست که پردازشگر ها به سمت هسته های بیشتر برند یا فرکانس پردازشی هر هسته مجزا بیشتر شه؟
            _______________
            متاسفانه خیلی ها به جو اعداد خو گرفتنو بین اعداد گیج میشن...
            خیلی از گوشی ها کابردی نیستن

مطالب پیشنهادی