ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزوده شدن گزینه بکاپ گوگل درایو به آپدیت جدید واتس اپ

ماه گذشته گزارشی را منتشر کردیم که نشان می داد واتس اپ در تلاش است تا امکان دریافت بکاپ از گوگل درایو را برای کاربرانش فراهم نماید و از این طریق نسخه ای از پیام ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۳۰ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ماه گذشته گزارشی را منتشر کردیم که نشان می داد واتس اپ در تلاش است تا امکان دریافت بکاپ از گوگل درایو را برای کاربرانش فراهم نماید و از این طریق نسخه ای از پیام های متنی و فایل های چندرسانه ای شما را روی سرویس ذخیره سازی مبتنی بر کلاود خود نگهداری نماید.

حالا می توان تایید کرد که بیلد 2.12.45 آپدیت جدید این اپلیکیشن پیام رسان همراه با چنین امکانی عرضه خواهد شد. برای فعالسازی این قابلیت لازم است که امکان دسترسی اپلیکیشن به اکانت گوگل خود را روی تلفن های همراه اندرویدی فراهم نمایید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

gsmarena_002

پس از آنکه هویت شما تشخیص داده شد، می توانید تناوب دریافت بکاپ را مشخص نموده و وضعیت مورد نظرتان (بکاپ گیری از طریق وای فای یا شبکه موبایلی) را انتخاب نمایید.

در نظر داشته باشید که با فعالسازی بکاپ Google Drive دیگر جای هیچگونه نگرانی از بابت از دست رفتن متن پیام های قبلی تان وجود ندارد و حتی با ریست کارخانه ای یا خرید یک موبایل جدید هم می توانید به آنها دسترسی داشته باشید و برای این منظور تنها کافی است که اپلیکیشن واتس اپ را روی موبایل تازه خود نصب نمایید.

در حال حاضر نسخه رسمی این اپلیکیشن برای اندروید، بیلد 2.12.44 را نشان می دهد که قابلیت یکپارچه سازی سرویس گوگل درایو را ندارد. در هر صورت اگر نمی توانید منتظر ارائه آپدیت باشید بهتر است از طریق این لینک نسخه جدید اپلیکیشن یاد شده را دانلود نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • saeed

    با سلام
    چرا وقتی برای بک اپ گرفتن گزینه ی never میزنم دریافت و ارسال پیام از طریق وای فای امکان پذیر نیست و فقط با دیتای موبایل میشه پیام داد و گرفت...؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید؟؟

  • mohammad

    سلام من میرم تو واتس اپ این گوگل درایو بک اپ میاد هفتگی رو میزنم جیمیلمو که میزنم میگه دسترسی به حساب ممکن نیس اینترنتم خوبه adsl2 چیکار کنم نمیزاره برم تو واتس اپ
    لطفا جوابو به جیمیلم بفرستید
    جیمیل
    mohammad.moeinivala79@gmail.com

  • عبود قاسمی

    پس از آنکه هویت شما تشخیص داده شد، می توانید تناوب دریافت بکاپ را مشخص نموده و وضعیت مورد نظرتان (بکاپ گیری از طریق وای فای یا شبکه موبایلی) را انتخاب نمایید
    -------
    اگه خودش سینک میشد خیلی بهتر بود مثه اپ IFTTT که البته الان شده IF ، اینجوری که من متوجه شده کلی حجم میبره.

  • BuBo

    ولی باز میگم، این تلگرام خیلی فوق العاده ، گوشیمو فلش کردم همه App ـها رو دوباره نصب کردم،تلگرامو که نصب کردم همه پیام هامم برگشت.
    چندیدن قدم این تگلرام از بقیه جلو تره

    ولی جون دادیم تا اینو وایبر متریال بشن که وایبر هنوز نشده

  • SAEED DASTMARD

    s6 قیمتش شده 2.500.

    • سعید

      digikala???

  • اَلِــــــــکــــــس

    ینی توی اندروید که من قبلا استفاده میکردم امکان گرفتن بکاپ به کلاود نبود!!!؟؟؟

  • عـــامـروفـسـکی

    یعنی خراب سرعت بلک مارکت شدم دیشب این بیلد از واتساپ رو آماده کرد برای آپدیت ایولا کلی باهاش حال کردم

    • Sajad_alipour

      لینک بلک مارکت رو میدی داداش؟

      • عـــامـروفـسـکی

        تو گوگل سرچ کردم داداش اومد
        الان لینکشو ندارم نت درست حسابی هم ندارم ک پیداش کنم شرمنده

  • Mehdia_St

    خیلی هم خوب مخصوصا نسخه متریالش عالی شده تماس صوتیش بعد از چند اپدیت بسیار با کیفیت و عالی شده فقط یه گلایه از واتس دارم شایدم مقصر اپل باشه چرا واتس و بصورت رسمی برای آیپد نمیده گرچه خودم الان رو اس ۵ دارم اونم ورژن کامل کم هم سر میزنم واتس نسبت به قبل فقط یه نسخه ایپد هم بزنه دکوری نصب بشه روی آیپد اشکالی نداره :)

  • amir5142

    واقعا یکی از مشکلات من همینه.خعلی خوب میشه که بشه بکاپ رو جای دیگه سیو کرد و توی یه گوشی دیگه وقتی سینک میشی پیام هات باشه
    ____________________________
    یه سوال من بیلد جدید ویندوز رو دان کردم روی سی دی هم ریختم حالا بخوام دوباره روی بیلد قدیمیش نصب کنم فایل های قبلیم میپرههه؟؟؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی