مقایسه مشخصات فنی اکسپریا Z4 با گلکسی اس ۶ و HTC One M9
همانطوری که امروز در دیجیاتو نوشتیم سونی عاقبت از تلفن هوشمند اکسپریا Z4 که اخیراً شایعات در موردش حسابی بالا گرفته بود پرده برداشت. موبایل یاد شده نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزلوشن تمام HD دارد ...
همانطوری که امروز در دیجیاتو نوشتیم سونی عاقبت از تلفن هوشمند اکسپریا Z4 که اخیراً شایعات در موردش حسابی بالا گرفته بود پرده برداشت. موبایل یاد شده نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزلوشن تمام HD دارد و از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ در کنار ۳ گیگابایت حافظه ی رم بهره می برد.
البته برخی منابع گمانی زمانی کرده اند که اسمارت فون مورد بحث صرفاً برای بازار ژاپن تولید شده و سونی برای بازارهای جهانی و تصاحب مشتریان آنها برنامه های دیگری را در سر پرورانده است.
در ادامه ی مطلب می توانید مقایسه ای کلی که بین توانایی ها و مشخصه های فنی اکسپریا Z4، گلکسی اس ۶ و همچنین HTC One M9 صورت پذیرفته را مشاهده و از قدرت موبایل تازه وارد غول تکنولوژی ژاپنی در قیاس با سایر رقبای پرچمدار کنونی اش آگاه شوید.
با دیجیاتو همراه باشید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





وقتی سونی z2 را داخل استخر بردم واز شنا کردن پسرم در زیر اب فیلم گرفتم به همه کسانی که به گوشیهای دیگه بجز سونی پول میدن خندیدم
سلام به همه یک سوال دارم z4 بهتره یا m9با تشکر از همه لطفا جواب منو بدید.
سرعت و قدرت گوشی مخصوصا.
فقط Xperia سونی
گوشی ای که به طور مداوم بیشتر از 10 دقیقه فیلمبرداری 4K انجام میده چطور میتونه بخاری باشه دوستان؟ یکم فکر کنید بعد حرف بزنید تروخدا!
همین اس6 جونتون لیمیت 5 دقیقه ای گذاشته روی حالت 4K! حالا صبر کنید نتایج تست های سی پی یو بیاد خخودتون میبینید که سونی همونطور که تو زد3 مشکل گرمای کوالکام رو با لوله های مسی حل کرد اینجا ام حل کرده!
نمیدونم دوستان به چی گیر میدن! الان به جز صفحه بقیه مشخصات یا بالاتر بود یا برابر!
در ضمن تو ضخامت6.9میلی متر باتری بزرگتر از اس6 داره و دوربینش هم بیرون نزده و دوربین سلفی 5.1 مگاپیکسل هست و لرزشگیر اپتیکال هم داره! حاشیه های کنار صفحه ام از بقیه کمتره!
ضد آب هم هست اونم بدون درپوش! تنها ضعف سنسور اثر انگشته!
واقعا فازتون چیه اینقدر ترول بازی در میارید؟
بس کنید دیگه!
تازه این نسخه جهانی نیست
زنده باد سونی موبایل سوئدی
لطفا تایید کن ادمین جان
در تمامی تست بنچمارک Huawei Ascend Mate7 رده های بالای رده بندی بود و فرم دستگاه به مراتب از پرچمدارای htc , sony بهتر بود
حالا هواوی بهترین و گزینش شده ترین امکانات و طراحی رو در P8 جمع کرده و واقعن هم از لحاظ طراحی ، دوربین و بقیه امکانات به جز از S6 سامسونگ از بقیه پرچمدارای انرویدی جلو تره
همین طرفدارای Sony بعد از z1 چه تغییر محسوسی رو دیدن ؟
و حالا به پیشرفت هواوی نگاه کنید
همینجوری پیش بره مطمئنن sony , HTC خیلی راحت جاشونو میدن به هواوی و MI این مساله هم خیلی دور نیست همین سال دیگه یا نهایتن دو سال دیگه
یه چیز به همتون بگم عالم وآدم میدونن که سام سونگ فقط یک معنا داره آگه کسی هم ازش پشتیبانی که واقعا براش آرزوی ناامیدی میکنم. سامسونگ =هنگ. همه میدون سامسونگ به هنگ کردن معروفه لطفا خجالت بکشید دیگه بحث سامسونگ نکنید
خدمت اونا که گفتن سونی چه تغییراتی در سری z ایجاد کرده. الان بهترین صفحه نمایش تمام برندها مختص Z3 است. برید سرچ کنید. این یک تغییر. بهترین دوربین سلفی مخصوص Z3 است. سرچ کنید. از اونایی که دارن.
كيفيت هيچوقت فداي كميت نميشه!
تاريخ اينو توي رقابت سال گذشته ي ساسمونگ نشون داد.
كيفيت تنها شامل بيرون دستگاه نميشه (شايد بگيد بيرون mate 7 يا p8) كيفيتشون يكيه اما قطعات داخلي و عمر مفيد دستگاه كيفيت واقعيه اونو نشون ميده.
سخت افزار قوی تر دوربین Z4 و در عین حال بیرون نزدن دوربین و صاف بودن پشت و روی گوشی و باتری با ظرفیت بیشتر و با همه این ها قطر برابر با S6 و کمتر از M9 برتری قابل توجهی در طراحیه Z4 هست.
نسبت صفحه به بدنه در Z4هم از سایرین بیشتره.
بابا پشت سر هم مقایسه و نقد میدید بیرون!
بیخیال!!
این مال ژاپنه قرار نیست به دست ما برسه
آخه سونی کدوم یکی از پرچمداراشو بدون تیزر و کنفرانس معرفی کرده که این دومیش باشه؟؟
عجبااا