ویدئوی کوتاه ال جی که اشاره به کیفیت چرم به کار رفته در پوشش بدنه G4 دارد [تماشا کنید]
تیزر ویدئویی ۱۵ ثانیه ای که اخیراً در کشور کره انتشار یافته در اصل به تبلیغ نسخه ای از تلفن هوشمند پرچمدار بعدی کمپانی ال جی یعنی G4 می پردازد که قسمت پشتی بدنه آن ...
تیزر ویدئویی ۱۵ ثانیه ای که اخیراً در کشور کره انتشار یافته در اصل به تبلیغ نسخه ای از تلفن هوشمند پرچمدار بعدی کمپانی ال جی یعنی G4 می پردازد که قسمت پشتی بدنه آن توسط چرم پوشش داده شده است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
گفته می شود موبایل مورد بحث طی یک رویداد ویژه که ۲۸م آوریل (۸ اردیبهشت) در شهر نیویورک برگزار می گردد رونمایی خواهد شد و تصاویری که قبلاً از آن به بیرون درز یافته اند حکایت از این داشتند که دیوایس مذکور علاوه بر نسخه ی چرمی با رنگ های دیگری همچون مشکی متالیک، سفید ابریشمی، طلایی درخشان، قرمز و بنفش نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
تیزری که پیش تر به آن اشاره شد بسیار سریع و کوتاه نشان می دهد که چطور چرم اصل برش و کوک خورده تا برای پوشش دادن بدنه ی G4 آماده گردد؛ البته کاملاً واضح است که کره ای ها اینکار را به صورت دستی برای نسل آتی پرچمدارشان انجام نمی دهند.
ضمناً در ویدئو مشاهده می کنیم که ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت) به عنوان تاریخ معرفی تلفن هوشمند جدید ال جی ذکر می شود که علت این مسئله باز می گردد به اختلاف زمانی مابین نیویورک و کره جنوبی.
تا به امروز شنیده شده G4 دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۳۴ppi خواهد بود و چیپست ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ به همراه ۳ گیگابایت حافظه ی رم و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۱۸ به آن قدرت خواهند بخشید. پرچمدار آتی ال جی به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز تجهیز گشته و در قسمت پشتی آن دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 جای گرفته، در حالیکه دوربین جلویی کیفیتی ۸ مگاپیکسلی را فراهم می کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
این ال جی نگهبان چیزی نداره همین جوری پیش بره ........
جنسشو ببینید تا هی نگید ار سامسونگ کپی کرده تازه جالبه وقتی بهشون میگی هم مثل مصرباستان یقه میدرن و صورت میخراشن که تو نمیدونی و ما میدونیم
عجب گوشی هست ستون فقرات داره :D
آخه چرم واکس میخواد! یعنی عمرا منتشر کنی؟!
خوشحالم که مثل بعضی از گوشی های شرکت سامسونگ ادای چرم بودن رو در نمیاره و ظاهرا میخواد از چرم واقعی استفاده کنه...
(هر چند الان که فکرشو میکنم میبینم چرم هم معایب خودشو داره ممکنه بعد از مدتی پوسته پوسته و فرسوده بشه و زود کثیف بشه و رنگشو از دست بده...)
درود
وقتی درب پشت قابل تعویضه نیازی نیست نگران موارد اینچنینی باشیم
میشه در مراسم فورمال از قاب چرم استفاده کرد و برای امور روزانه از قاب پلاستیکی
در ضمن اگه چرم واقعی باشه که ما نمیتونیم ازش استفاده کنیم چون نجسه (البته برای کسایی گفتم که به این چیزا اهمیت میدن)
واقعا تبلیغ بی مزه ای بود
به نظر من اون خط وسط خیلی هم عالیه
باید وقتی دست میگیریم نظر بدیم ولی به نظر من خوبه
به نظر جالب میاد!!باید دید تو دست چه حسی میده!
دیگه کلا همه چیه این گوشی لو رفته!!الجی چیو میخواد معرفی کنه!!
ولی فک کنم خود الجی خواسته که اینجوری اطلاعات این گوشی لو بره تا طرفداراش وسوسه نشن برن اس 6 بگیرن
خودم طرفدار الجی نیستم ولی تو این چند سال الجی خیلی خوب پیشرفت کرده و نو آوری در گوشی هاش کاملا مشخصه
درود
ما که محصول نهایی رو ندیدیم! که بگیم همه چیش لو رفته
به همین خاطر ممکن هست هنوز چیزی برای معرفی باشه
پس باید صبر کرد و منتظر کنفرانس بود
عزیز من لو نرفته! تیزره که خود الجی منتشر کرده :|
خبرو بخون
موافقم، شاید یکی از دلایل این سیاست معرفی، همین باشه.
تنها چیزی که ازش لو رفته سخت افزار و ویژیگی هاشه ، مهم ترین چیز یا همون نرم افزار هنوز لو نرفته ، روزانه ساعت ها با نرم افزار تلفن کار می کینم نه سخت افزار و جنس بدنش
مهترین چیز قبل از معرفی یک گوشی دقیقا ظاهر و جنس بدنه و دوربین و سخت افزاره که همش ماشالا جزییات کامل لو رفته!!
بخش نرم افزاریشم لو بره دیگه چی میمونه!
درود
کماکان نمیشه گفت همش لو رفته
من که فکر میکنم تو بخش سخت افزار هم هنوز مواردی هست که باید منتظرش بود
الان دیدم دیجی رابط کاربریشم گذاشت! :|
سایت همسایه ایرانی عکساشو با sunich و دستمال کاغدی گذاشته :|
به نظرم عالیه
اون خط ئسطم فک نکنم زیاد باشه