ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وقتی اچ تی سی ناجی کاربران محصولات اپل و سامسونگ می شود [تماشا کنید]

کمپانی اچ تی سی تیزر تبلیغاتی جالبی را منتشر کرده که سعی دارد دو رقیب اصلی اش یعنی اپل و سامسونگ را که صدر جدول تولیدکنندگان تلفن هوشمند دنیا را هم در اختیار دارند به ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی اچ تی سی تیزر تبلیغاتی جالبی را منتشر کرده که سعی دارد دو رقیب اصلی اش یعنی اپل و سامسونگ را که صدر جدول تولیدکنندگان تلفن هوشمند دنیا را هم در اختیار دارند به سخره بگیرد.

این ویدئو سعی دارد نشان دهد که برخی از کاربران تلفن های هوشمند با برخی بیماری های تخیلی نظیر «اختلال ناخرسندی دو تلفنی»، «SAD» یا اختلال اثرگذار سامسونگی و iOS یا سیستم عامل آزار دهنده دست و پنجه نرم می کنند.

اما این بیماری های عجیب یک درمان دارند که آن نیز تخیلی است: درمانشان دارویی به نام Cellami است که عوارض جانبی ناخوشایندی نظیر «شست درد پایدار»، «آبی شدن دندان» و موارد دیگر دارد.

اچ تی سی در ادامه به مخاطب می گوید که اگر تلفن هوشمند HTC One M9 را داشته باشد دیگر نیازی به این دارو نخواهد بود چراکه به باور این شرکت «تلفن هوشمند شما بهترین است».

البته بهترین تلفن یک عبارت نسبی است و در حالی که یک موبایل (خواه محصول اچ تی سی باشد یا هر شرکت دیگری) می تواند از نظر یک نفر بهترین باشد، شاید از نظر برخی دیگری بدترین باشد.

در ادامه توجه شما را به تماشای این ویدئوی جالب جلب می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Ali_RF

    یعنی اگه بهم نمیگفتن،تیزر htc فکر میکردم تیزر مال لبنیاته!!! :)))))

  • Navid as

    سامسونگ و اپل تبلیغاتشونم دوست داشتنیه اخه این چی بود ؟! مثلاتبلیغ بود؟ !!
    htcجان فعلا که اب قطعه اما وقتی وصل شد بریز اونجایی که میسوزه

  • Payam

    شبيه تبليغاي وطني بود...طرف تو مزرعه خوش و خندون ميچرخه بعد علتش استفاده از صابونه :|

  • مهدیار

    مثلا اچ تی سی چه اشغالیه؟
    الان دیگه دوره ی سامسونگ و سونیه.
    اچ تی سی با این تبلیغ خودشو پیش طرفداراش کوچیک کرد

  • عـــامـروفـسـکی

    اچ تی سی ؟؟؟ یعنی یه کارایی میکنیاااا

  • ★Saeed ★saye

    الان چی شد؟؟ o_O

  • SAEEDH

    حق داره ای او اس واقعاً خسته کننده است و سامسونگ هم قبلاً گوشیاش تخیلی بود ولی جدیدا داره به خودشم میاد

    • Mr Ehsan

      یا سیدی ماذافازا؟ :)

  • محمد

    خداااااااا این چیه دیگه.خوابم گرفت.تبلیغ به چرتی

  • علیرضا

    عجب چیز چرتی بود!
    بیشتر تبلیغ اس5 و آیفون 6 بود :///
    حتی آخرش هم M9 رو نشون نداد :///

    الکی مثلا تیزرش مفهومی بوده :||||

  • Hossein

    باریک الله ، با این کارا اچ تی سی معلومه ترسیده حسابی از فروش گوشی جدید سامسونگ و گوشی آیفونم که داره فروش می کنه ...
    مدیراش فردا تو وب سایتشون نزنن " اپل و سامسونگ خر است صلوات "

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی