تلفن هوشمند Mi 5 شیائومی احتمالا با اسکنر اثر انگشت عرضه می شود
شیائومی به تازگی درخواست ثبت پتنت تازه ای را تسلیم اداره دولتی مالکیت معنوی چین کرده که به روشی برای یکپارچه سازی اسکن اثر انگشت با دکمه های تاچ تلفن همراه مربوط می گردد. این ...
شیائومی به تازگی درخواست ثبت پتنت تازه ای را تسلیم اداره دولتی مالکیت معنوی چین کرده که به روشی برای یکپارچه سازی اسکن اثر انگشت با دکمه های تاچ تلفن همراه مربوط می گردد.
این تکنولوژی احتمالا در دکمه هوم یک تلفن هوشمند به کار گرفته خواهد شد که می تواند همان پرچمدار آتی شیائومی با نام Mi 5 باشد.
در ادامه این مطلب همراه دیجیاتو بمانید.
در فایل مربوط به این پتنت به استفاده از یک لایه اضافه شیشه در روی دکمه هوم اشاره شده که می تواند ظاهری زیباتر به این موبایل ببخشد و علاوه بر این، حفاظت کافی را از قطعات به کار گرفته شده در داخل اسکنر اثر انگشت به عمل آورد.
ناگفته نماند که کمپانی اپل از کریستال یاقوت کبود برای محافظت از تاچ آی دی و تکنولوژی به خدمت گرفته شده در داخل دکمه هوم آن بهره می گیرد.
ماه گذشته در شایعات آمده بود که تلفن هوشمند Mi 5 شیائومی احتمالا در سه ماهه چهارم امسال رونمایی می گردد. هم اکنون این شرکت موبایلی که مجهز به اسکنر اثر انگشت باشد را در سبد محصولاتش ندارد اما با ثبت پتنت خود دیگر نیازی نخواهد بود که برای استفاده از این تکنولوژی مجوز آن را از شرکت های شخص ثالث دریافت کند.
انتظار می رود که موبایل Mi 5 شیائومی دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 565ppi باشد.
این محصول احتمالا از یک چیپست چهار هسته ای 2.7 گیگاهرتزی اسنپدراگون 805 و پردازنده گرافیکی Adreno 420 بهره می برد و سه گیگابایت رم و 16 الی 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز امکانات ذخیره سازی آن را تشکیل می دهند.
پیش بینی شده که دوربین های اصلی و جلویی Mi 5 به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسلی باشند و یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی هم برای آن در نظر گرفته شده باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
به به شیائومی انقد که مشتفام ببینم این تو بازار جهانی چی میکنه مشتاق هیچی نیستم
ژیائومی کی کپی معرفی کرد؟
الان؟ یا الان!
وقتی اژدها وارد می شود
ژیاومی در تلاش برای فتح بازار های جهانی
اژدها کیلو چنده باور کنید که این شرکت های چینی دارو ندارشون از برند اصیل به وجود اومده و فقط با کپی کردن فقط دلم میخواد بدونم اگه یه روزی شرکت های اصیل نباشن اینا چیکار میکنن
اینم یه تیکه جدید:
شیائومی به تازگی درخواست ثبت پتنت تازه ای را تسلیم اداره دولتی مالکیت معنوی چین کرده که به روشی برای یکپارچه سازی اسکن اثر انگشت با دکمه های تاچ تلفن همراه
......
مگه اونا حق انحصار و اینجور چیزا هم دارن من قبلا فک میکردم اینا یه گوشی سامسونگ یا اپل میگرن بعد سعی میکنن یه گوشی شبیه اش بسازن
اگر می باند داشته باشی و یک گوشی شیاومی، تا زمانی که می باند نزدیک به گوشی هست نیازی به زدن پترن یا پین ندارید، که قابلیت جالبیه،
در مورد سنسور اثر انگشت هم مطمعن هستم خوب کار میکنه چون ذاهر گوشی برای شیاومی خیلی اهمیت داره
خبرایی هست که پرچمدار جدید GLX هم حسگر اثر انگشت داره
همچنین پرداخت اختصاصی جی پال ......
منبع خودم :)
---------------------------------------- فقط یه شوخی بود که بیشتر به خودش بیاد این شرکت به اصطلاح ایرانی
من خودم جای خالی اسکنر اثر انگشت رو حس میکنم رو گچشیم .. پترن کشیدن و نمیدونم پین دادن یه کم اعصاب خورد کنه