ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی سود عملیاتی 2.5 میلیارد دلاری را برای سال 2015 خود پیش بینی می کند

سونی سود عملیاتی خود برای سال 2015 را پیش بینی کرده و آن را برابر با 300 میلیارد ین ژاپن معادل با 2.52 میلیارد دلار اعلام کرده که چهار برابر میزان برآورد شده قبلی توسط این شرکت است. ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سونی سود عملیاتی خود برای سال 2015 را پیش بینی کرده و آن را برابر با 300 میلیارد ین ژاپن معادل با 2.52 میلیارد دلار اعلام کرده که چهار برابر میزان برآورد شده قبلی توسط این شرکت است.

این اطلاعات در روزنامه NiKKei ژاپن انتشار یافته و تاکنون هیچ گونه اظهار نظر رسمی از سوی مقامات کمپانی مورد بحث در این رابطه صورت نگرفته است.

در هر صورت اگر پیش بینی های به عمل آمده درست از آب در بیایند، این رقم بالاترین سود سونی از سال 2008 تا به امروز خواهد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما علت بالا رفتن این اعداد به انتظارات سونی در مورد بالا رفتن فروشش در حوزه حسگر نمایشگر تلفن های هوشمند و همچنین عملکرد بهتر آن در بازار کنسول بازی پلی استیشن باز می گردد.

gsmarena_001

روشن است که کسب و کار سونی در حوزه اسمارت فون عامل تاثیر گذار در این مساله به شمار نمی رود و گزارشات متعدد همگی حکایت از آن دارند که این واحد به زودی برای فروش گذاشه خواهد شد.

با این همه، به نظر می رسد که تغییرات و اصلاحات صورت گرفته در ساختار این شرکت بالاخره به بار نشسته و سونی تلاش دارد تا چندین سال عقب ماندگی خود را به خاطر عملکرد ضعیفش در حوزه اسمارت فون و تلویزیون جبران نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • KOCHIK#

    بالا ترین سود بعد از سال 2008
    دقیقا همون زمانی که p1 lمعرفی شد
    و ایفون 3g پا به عرصه گذاشت

    • KOCHIK#

      البته لازم به ذکر هست که سونی حد اقل در بخش تلویزیون بدون هیچ امایی عقب مانده نیست بلکه یک سر و گردن از بقیه برند ها بالاتره. علت عمده کاهش فروش تلویزیون های سونی قیمت بالا (بدلیل کیفیت ساخت بالا) و بحران اقتصادی بود.(که شرکت های ضعیف تر بخاطر قیمت پایینشون خوب فروختن)

  • امیر پارسا

    اصلا این مدیریت سونی کامل تعطیله
    مثلا اینقدر لفت اش دادن که کارگردان و بازیگر جیمز واسه گوشی باند توی فیلم رفتن قرارداد بستن بقول دیلی تلگزاف و کلی تبلیغ هم شده واسه اس6
    بعد حالا سونی مجبور شده 5میلیون دلار بیشتر بپردازه به گروه و کل رقم خسارت بده به سامی و فیلم 55میلیون دلاره!
    درصورتی که فیلم قبل 7میلیون داده!

    • borna_talebi

      این حرفا رو از کجات در آوردی؟ یا منبعت اشتباه گفته یا خیلی افتضاح ترجمه کردی. به نقل از ورج :"The email is dated to October 2014, and also mentions the possibility of swapping in a Samsung device for Sony's. While Sony had reportedly budgeted an $18 million "advertising commitment" for the next Bond film, Samsung was apparently willing to up this figure to $50 million."
      کلمه possibility یعنی چی؟ غیر از اون سونی کلا قرار بود 5 میلیون به بازیگره بده.نه 5 میلیون بیشتر. اون خسارت و...از کجات درآوردی؟ سامی پیشنهاد داده بود به غیر از 5 میلیون ،50 میلیون هم برای تبلیغات توفیلم پیشنهاد داده بود(سونی موبایل 18 میلیون) که تو ایمیل ها تایید شدن قرار داد با سامی نبود.

      • امیرپارسا

        دقیقا از همون جایی که شما کاظم رو بهترین مدیر قرن میدونی!
        :)
        میتونی مقاله دیروز دیلی تلگراف رو بخونی توی فلیبرد!
        کلا 55 میلیون دلار پرداخت سونی به بازیگر و گروه و خسارت

    • sam09ft

      در مورد این قضیه مطمئنید ؟؟
      چون سونی پیکچرز توی تمام فیلم هایی که میسازه از محصولات خودش استفاده میکنه و فکر نمیکنم تهیه کننده های فیلم بتونن برن با شرکت دیگه قرارداد ببندن
      جیمزباند های قبلی هم گوشی های سونی استفاده میشد

      • امیر پارسا

        اینم اصل داستان برادر
        البته هنوز زرد خبر
        http://www.digitaltrends.com/mobile/james-bond-disses-sony-xperia-z4/

        • امیر پارسا

          البته اینم بگم که این خبرا زرد اند و نه انچنان ارزش خبری دارند و نه رسوایی هست برای سونی
          بیشتر شبیه جر زنی دوتا شرکته سر عروسکشون!
          منظور منم مدیریت ضعیفه سونیه
          حیفه واقعا از نظر من
          .
          اکسپریا ای4 سونی و ژاپنی ها می ارزه به پرچمدارای کپی و بی اصل و نسب چینی مینی

        • borna_talebi

          تو لینک خودت هم گفته که: There is, however, no confirmation or email giving a clear picture of what brand James Bond will be using in the new film.
          پس هنوز هیچی قطعی نشده ،پس تو چجوری سونی رو متهم به مدیریت بد میکنی؟

          • امیر پارسا

            اگر از نظر تو همین بیرون اومدن این خبر ناشی از مدیریت بد سونی نیست که هیچی!
            حرفی نیست!
            بیخیال!
            .
            واقعا تنها کسی که هنوز متوجه نابودی سونی با مدیر باسواد و باکمالاتش نشده تویی و خواجه حافظ
            (که اونم مرده بیچاره!)

      • borna_talebi

        توی بعضی فیلم ها مثلs*x tape از محصولات اپل استفاده شده بود. اما برای فیلم پرفروشی مثل فیلم های جیمز باند و یا اسپایدر من همیشه از محصولات سونی استفاده میشده. حتی تو فیلم چپی یه تیکش از گوشی HTC استفاده شده بود که تو ایمیل ها گفته بودند مارک HTC حذف بشه یا کلا اون صحنه رو حذف کنن.

      • امیر پارسا

        لینک دیلی رو که روی فلیبردم بود ندیدم
        اما


        http://www.techtimes.com/articles/48584/20150425/5-million-cost-of-making-james-bond-hold-but-not-love-a-sony-smartphone.htm

        http://analogindex.com/news/james-bond-prefers-samsung-to-sony-but-may-use-xperia-z4-in-spectre-for-5-million_243834.html

        http://www.pocket-lint.com/news/133681-james-bond-prefers-samsung-to-sony-but-may-use-xperia-z4-in-spectre-for-5-million

  • امیر پارسا

    خدا کنه واقعا
    بخاطر زحمتای بخشه پی اس و فیلم
    .
    و خدا کنه مثله جریان بازارگرمی فروش بلک بری نباشه
    و سونی قصد فروش بخش سرگرمی نداشته باشه با همچین خبری اونم توی روزنامه

  • عـــامـروفـسـکی

    مرسی سامورایی ، بلند شو

مطالب پیشنهادی