ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید بتمن به حضور کاراکترهای جدید اشاره دارد

تریلر جدید Batman: Arkham Knight، یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2015، نشان از حضور کاراکترهایی چون رابین، نایت وینگ و کت وومن دارد، کاراکترهایی که احتمالا در مقاطع مختلفی قابل بازی باشند. راک استیدی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۰۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تریلر جدید Batman: Arkham Knight، یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2015، نشان از حضور کاراکترهایی چون رابین، نایت وینگ و کت وومن دارد، کاراکترهایی که احتمالا در مقاطع مختلفی قابل بازی باشند.

راک استیدی و برادران وارنر، به ترتیب توسعه دهنده و ناشر بازی، هنوز گیم پلی Co-op را در Batman: Arkham Knight تائید نکرده اند اما در تریلر مشاهده می کنید که بتمن با همکاری دستیاران اش، چگونه وارد نبرد شده و دشمنان را از پای در می آورد.

علاوه بر این، Catwoman در قسمتی، سر یک روبات را می کند، در حالی که بتمن در آن صحنه حضور ندارد. این مسئله سبب شده که شایعات در مورد حضور وی در بازی به مانند Arkham City بالا بگیرد.

Batman: Arkham Knight قرار است در تاریخ 23 ژوئن برابر با 3 تیرماه برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی منتشر شود. نظر شما چیست؟ آیا امسال بتمن می تواند لقب بهترین بازی سال را از آن خود کند؟

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • WOLF

    و همچنان منتظر هستیم :|

  • Neo

    فقط Batman arkham city را بازی کردم و واقعا بازی عالیه.مطمئنا این قسمت هم جالب میشه.
    بچه ها من وقتی با قندشکن به دیجیاتو میام یه سری اخبار رو میبینم که همون لحظه بدون قندشکن در دیجیاتو نیست و چند ساعت بعد میشه دید، شما هم اینجوری هستید آیا؟قضیه چیه؟

    • pooya_kermaninezhad

      تو که خوبی بابا . من بدون نتم دیجیاتو چک میکنم . :D
      جدی میگم . پیش اومده . فکر میکنم این سیستم کش کردن و کوکی های (یا ...؟) دیجیاتو زیادی قوی کار میکنه ، طوری که بعضی موقع ها مثلا ساعت 10 چک میکنی سایتو ، بعد مثلا 5 دقه بعدش 10:05 دوباره رفرش میکنی و تو طول همین 5 دقه هم یه پست جدید میذارن . بعد این دیگه برنمیداره زحمت بده دیتا جدید رو بده، همون قبلی رو لود میکنه . بعد با فیل کش که میای ، مجبوره دیتای جدید رو بده و رفرش میشه .

    • maket_bivatan

      علاوه براینکه توان قند شکنیو داره شما رو از آینده مطلع میکنه
      میتونی تو درز اخبار کمک کنی;-)

    • mehrdad

      قضیش بو داره باید مسولین رسیدگی کنن

مطالب پیشنهادی