تکنولوژی
نظرسنجی دیجیاتو: آیا شما LG G4 را به عنوان تلفن هوشمند خود انتخاب می کنید؟
با معرفی جی ۴ تقریبا جمع پرچمداران در سال ۲۰۱۵ تکمیل گردید. پیش از این آیفون ۶ ، گلکسی اس ۶ و HTC M9 را برای شما مورد بررسی قرار دادیم، امروز نیز پرچمدار ال ...
مانی قاسمی منتشر شده در ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۱:۵۰
با معرفی جی ۴ تقریبا جمع پرچمداران در سال ۲۰۱۵ تکمیل گردید. پیش از این آیفون ۶ ، گلکسی اس ۶ و HTC M9 را برای شما مورد بررسی قرار دادیم، امروز نیز پرچمدار ال جی را با جزییات خدمتتان معرفی نمودیم.
حال تصمیم گیری با شما است، آیا حاضر هستید G4 را به عنوان موبایل خود در سال ۲۰۱۵ انتخاب کنید؟ با شرکت در نظرسنجی دیجیاتو، ما را در جریان تفکرات خود قرار دهید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (64 مورد)
مطالب پیشنهادی
هر کسی نسبت به احتیاجات و سلیقه هایی که داره یه گوشی رو انتخاب میکنه.همه برندهایی که گوشی می سازن گوشی هاشون بدون نقص و اشکال نیست.هر شرکتی که گوشی هاش نقص و اشکال کمتری از همه نظر نسبت به برندهای دیگه داشته باشه بهتره.هرکسی یه نظری داره و به نظر من بعد از چند ماه تحقیق فهمیدم که این سه شرکت به ترتیب کمترین مشکلاتو دارن:اول ال جی،دوم آیفون و سوم سامسونگ.اگه باور نمیکنید برید شخصا تحقیق کنید.ولی من ال جی رو به همه برندا ترجیح میدم و منتظر پرچمدار جدید ال جی (G5)میمونم
من خودم G2 دارم و ازش خیلی راضی هستم مخصوصا با آپدیت 5 اما G4 باطری ضعیف تری داره پس خیر
اگر در فیلمبردازی حرکت افقی مثل حرکت اتومبیل ها در خیابان ریپ نزند خوب است . دو دقیقه دست
من باشد تست کنم میفهمم . وگرنه باید صبر کنم G8 بیاید.
دوربینش که از رقبا بهتره. کیفیت صفحه هم که بازم بهتره انحنای ملایمشم که به ارگومیت گوشی افزایش داده خوش دست تر کردش فقط بجای ۸۱۰ از ۸۰۸ استفاده کرده که چندان فرقی هم نداره باتریشم که یک باتری قدرتمند با قابلیت تعوضه از اس ۶ که بهتره میخاد صفحه کوات اچ تی رو با باتری ۲۵۰۰ جواب بده خندداره واقعا بعد هم غیر قابل تعویضه تازهم خودشو کوچیک کرد با تغلید از اپل
نسخه چرمی جی 4 خوبه ولی با توجه به قیمت زیاد و نزدیکش به اس6 اج گلکسی با توجه به امکانات بیشتر گزینه خیلی بهتریه واقعا قیمت جی4 خیلی زیاده
من 3 ماهه که G3 خریدم و خیلی راضی ام، اگه دوباره طی چند ماه آینده قصد خرید داشتم،حتما این گوشی رو می خریدم!
حتما!من الان lg g2 دارم و به نظرم عالیه میخوام g4 بگیرم.با قابلیت هایی که این گوشی داره منو محو خودش کرده.حتما میخرمش
نظر من از گوشی های اندرویدی امسال
1-سونی اکسپریا زد4 -2- گلکسی اس6 ادج -3-ال جی جی فور-4-اچ تی سی وان ام 9
صبر میکنم تا ببینم مایکروسافت امسال چه میکنه...
اگه لومیا جدید نظرمو جلب نکرد,میرم سراق اس6
مردمی نیستم ..... نظرسنجی :دی #narmmesecharm