ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان استفاده از افزونه های کروم و فایرفاکس روی مرورگر Edge مایکروسافت

چندی پیش جو بلفیوره اج را معرفی کرد که جایگزین اینترنت اکسپلورر یا همان مرورگر اختصاصی مایکروسافت است و بخشی دیگر از بلندپروازی های ردموندی ها را نشان می دهد. درست مانند پشتیبانی ویندوز 10 ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۲۳:۰۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی پیش جو بلفیوره اج را معرفی کرد که جایگزین اینترنت اکسپلورر یا همان مرورگر اختصاصی مایکروسافت است و بخشی دیگر از بلندپروازی های ردموندی ها را نشان می دهد.

درست مانند پشتیبانی ویندوز 10 از کد اندروید و iOS، اج نیز از اکستنشن های مرورگرهای کروم و فایرفاکس پشتیبانی خواهد کرد. در واقع مایکروسافت چشمانش را به دو مرورگری دوخته که بیشترین میزان استفاده را در میان کاربران دارند.

بلفیوره زمانی که روی صحنه حضور داشت اظهار نمود: «اج مرورگری است که کاربران برای انجام امور خود به آن رجوع خواهند کرد و محقق شدن این مهم مستلزم آن است که این مرورگر از افزونه هایی که پیشتر کاربران از آنها استفاده می نموده اند نیز پشتیبانی کند، منتها با این تفاوت که آن افزونه ها برای اج بهینه سازی خواهند شد.»

به این ترتیب اکستنش ها در داخل تولبار مرورگر قرار می گیرند، اما هنوز روشن نیست که کاربران چگونه باید آنها را نصب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • پویا

    یک نمونه دزدی این شرکت بزرگ تو همه کاری از همه دزدی میکنه
    چند وقت دیگه صبر کنید همه شرکت ها کاری به سر این شرکت در بیارند که افزونه ای که مال اون شرکت بوده چه گوکل چه موزیلا را نتونه نصب کنه نسخره بازیه مگه یک افزونه نشوته بشه برای چیز دیگه بچپونند تو یک جای دیگه درست هم کار بده شرکتش هم بیخیال بشینه اینا هر کاری می خواند بکننند چند سال قبل ماکروسافت مجبور شد به خاطر اتحادیه اروپا نسخه بیرون بده که ie نداشته باشه حالا دوباره داره خط قرمز را رد میکنه دوباره و هزار باره میگم این شرکت دزد فناوری شده

  • reza_kh

    باباااااا چرا متن مقاله را بعضیا کامل نمیخونن؟

    قرار نیست بری تو اینترنت بگردی دنبال مثلا برنامه هایی که واسه اندروید و آی او اسه بگردی بعد دانلودش کنی بعد نصبش کنی تو ویندوزفون... مایکروسافت چندتا ابزار تدارک دیده که وقتی مثلا یه برنامه نویس اومد برنامشو کامل ساخت تموم شد بعدش میاد توسط ابزار مایکروسافت کدهای برنامشو با چندتا تغییر کوچولو تبدیل میکنه به نرم افزاری که قابل استفاده روی ویندوزفون باشه.اصلا از اول تیتر رو بد زدن خیلی گمراه کننده بود.

  • امیر

    آقا به نظر شما این کار مایکی دزدی نیست؟؟ دقیقا و عملا داره از اعتبار و قدرت اندروید و ios سوء استفاده میکنه که!!!
    اگه اندروید بیاد از نرم افزارای مایکی استفاده کنه که طرفدارای مایکروسافت خون بپا میکنن!!!!
    دمتون گرم واقعا...............

  • امیر پارسا

    کلا مایکی امروز خوف بود
    اما دست به دامن اندروید و ios و کروم و و و شدن اش خیلی زاقارت بود
    بابا بجای اینا یکم توسعه دهنده ها رو تشویق کن

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    من فقط یه چیزیو خوب متوجه نشدم اونم اجرای اپ های ios هست، وقتی این برنامه ها پورت میشن امکانات اختصاصی وینفون مثل کاشی زنده واسشون وجود داره؟

    • BuBo

      چیزی که من فهمیدم به زبون ساده مایکی که convertor ساخته تا توسعه دهنده و سازنده های app ـها لازم نباشه کل برنامه رو از نو برای مایکی بنویسن، جدا از اپل های قدیمی توسعه دهنده برای ios بنویسه به راحتی میتونه اونو به یه app برای مایکی تبدیل کنه، یعنی راحت تر از چیزی که برای گوگل میخواد بنویسه، یعنی اگه کسی جدا واسه اندی یا جدا واسه ios بنویسه راحت به مایکی پورتش میکنه و پول بیشتر در میاره.

      • BuBo

        جدا از اپ های قدیمی*
        این ویرایش هم که خرابه
        یه همچین چیزی رو Autodesk بین مکس و مایا ایجاد کرده که پروژه رو از تو مکس به مایا یا از مایا به مکس با یه to maya یا to 3ds max میفرستی، هر بخش این App رو خودت تبدیل میکنه به مشابهش تو اون یکی App.
        اینم همین کار رو میکنه تا توسعه دهنده از صفر نخواد چیزی رو بنویسه برای مایکی

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      هم برای اندرویید هست هم ios ، یه جوری تغییر می کنن که منو و مدل برنامه های ویندوز فون رو هم داشته باشن

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    لطفا متهم به متعصب بودن یا چیز دیگه ای از طرف i دار ها نشم!
    اما به نظرم واقعیته، محصولاتی که مایکروسافت امشب معرفی کرد خیلی خیلی بیشتر متعلق به آینده بودن تا یه مکبوک که به بهانه آینده نگری زده کلا همه پورت ها و ورودی ها حتی بدیهی ترین هاشون رو حذف کرده.
    موقع معرفیش گفتم الانم میگم.
    کار اپل واسه OS مک جدید خیلی سخت شد، هیجانزدم ببینم چه میکنه

    • همایون

      اولا بگم که لینوکسی هستم تا نیاین بگین طرفدار اپله.
      دیدم که همه به مک بد و بی راه گفته بودن. که البته خودمم کم نگفتم.
      ولی در هر صورت من این قضیه‌ی پورت مک بوک رو یه استراتژی دیدم.
      شرکت‌های رغیب همیشه فعالیت‌های هم دیگه رو زیر نظر می‌گیرن و حالا که یه رغیب سر سخت به سمتی‌ حرکت کرده، بقیه هم سعی می‌کنن از این غافله عقب نمونن.
      مسلما اگه اپل یه راه برای مجبور کردن تولید کننده‌های لوازم جانبی و همینطور شرکت‌های مختلف تولید کننده‌ی کامپیوتر برای استاندارد سازی پورت‌ها داشته باشه، اینه که خودش یه محصول با پورت استاندارد شده بده.
      مثل وقتی که گوگل مرورگر کروم رو بیرون داد تا با فشار به بقیه مجبورشون کنه، مرورگرهاشون رو بهبود بدن.

      (مطمئن باشید نه محصولی از اپل خریدم، نه خواهم خرید و نه به کسی توصیه می‌کنم که بخره. و نمی‌دونم چرا اینقد به این در و اون در بزنم تا شماها بفهمید کسی که نظر می‌دی همیشه از روی تعصب نیست)

    • maket_bivatan

      مایکروسافت چند سال پیشرفتو تویه شب به نمایش دراورد
      سکوتی که باارزش براش صبر کردیم شکست به عنوان یه مصرف کننده ی معمولی نه یه فن میگم که یک پارچه سازی بیشتر وکوچکتر شدن هم سرعت بیشتر میاره وهم سادگی واز اونجا که مصرف گرا ومتعصب نیستم این پیشرفها برام فارغ از نام کمپانیها لذت بخشن
      یکمی حال داشتم مرام نامه مینوشتم :-D

    • JimLi

      اونم خب به نوعی آینده نگرانست
      بالاخره میرسه روزی که گجت ها برای ارتباط با هم نیاز به سیم و کابل نداشته باشن

  • javad.H

    میگم دیجیاتو کلا یک خلاصه و چکیده با قابلیت فهم برای ما بنویس توی این کنفرانس چی شد؟چی گیر ما میاد؟چی قراره بشه؟چی گیر نمیاد؟؟

  • Mohammad ch

    اوه
    همش مایکروسافت
    هر سایتی رو که باز میکنی مایکروسافته

  • abolfazl_eslami

    خداحافظ گوگل کروم واقعا وقتی بازش می کردم اندازه مایا سنگین بود خداحافظ اخرین نسل باقیمانده از گوگل درون کامپیوترم

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

      همین الانشم اپرا خیلی بهتر از این فاجعس، همینطور سافاری.
      هر چی رودتر پاک کن خودتو ویندوزتو راحت کن

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    از اون روزی که اسم های احتمالی اومده بود بیرون ، انگار یه جوری بهم وحی شده بود اسمش می شه edge ، از این اسم خیلی خوشم می یاد / چقدر صفحه خانگیش خوشگل شده

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی