امکان استفاده از افزونه های کروم و فایرفاکس روی مرورگر Edge مایکروسافت
چندی پیش جو بلفیوره اج را معرفی کرد که جایگزین اینترنت اکسپلورر یا همان مرورگر اختصاصی مایکروسافت است و بخشی دیگر از بلندپروازی های ردموندی ها را نشان می دهد. درست مانند پشتیبانی ویندوز 10 ...
چندی پیش جو بلفیوره اج را معرفی کرد که جایگزین اینترنت اکسپلورر یا همان مرورگر اختصاصی مایکروسافت است و بخشی دیگر از بلندپروازی های ردموندی ها را نشان می دهد.
درست مانند پشتیبانی ویندوز 10 از کد اندروید و iOS، اج نیز از اکستنشن های مرورگرهای کروم و فایرفاکس پشتیبانی خواهد کرد. در واقع مایکروسافت چشمانش را به دو مرورگری دوخته که بیشترین میزان استفاده را در میان کاربران دارند.
بلفیوره زمانی که روی صحنه حضور داشت اظهار نمود: «اج مرورگری است که کاربران برای انجام امور خود به آن رجوع خواهند کرد و محقق شدن این مهم مستلزم آن است که این مرورگر از افزونه هایی که پیشتر کاربران از آنها استفاده می نموده اند نیز پشتیبانی کند، منتها با این تفاوت که آن افزونه ها برای اج بهینه سازی خواهند شد.»
به این ترتیب اکستنش ها در داخل تولبار مرورگر قرار می گیرند، اما هنوز روشن نیست که کاربران چگونه باید آنها را نصب کنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یک نمونه دزدی این شرکت بزرگ تو همه کاری از همه دزدی میکنه
چند وقت دیگه صبر کنید همه شرکت ها کاری به سر این شرکت در بیارند که افزونه ای که مال اون شرکت بوده چه گوکل چه موزیلا را نتونه نصب کنه نسخره بازیه مگه یک افزونه نشوته بشه برای چیز دیگه بچپونند تو یک جای دیگه درست هم کار بده شرکتش هم بیخیال بشینه اینا هر کاری می خواند بکننند چند سال قبل ماکروسافت مجبور شد به خاطر اتحادیه اروپا نسخه بیرون بده که ie نداشته باشه حالا دوباره داره خط قرمز را رد میکنه دوباره و هزار باره میگم این شرکت دزد فناوری شده
باباااااا چرا متن مقاله را بعضیا کامل نمیخونن؟
قرار نیست بری تو اینترنت بگردی دنبال مثلا برنامه هایی که واسه اندروید و آی او اسه بگردی بعد دانلودش کنی بعد نصبش کنی تو ویندوزفون... مایکروسافت چندتا ابزار تدارک دیده که وقتی مثلا یه برنامه نویس اومد برنامشو کامل ساخت تموم شد بعدش میاد توسط ابزار مایکروسافت کدهای برنامشو با چندتا تغییر کوچولو تبدیل میکنه به نرم افزاری که قابل استفاده روی ویندوزفون باشه.اصلا از اول تیتر رو بد زدن خیلی گمراه کننده بود.
آقا به نظر شما این کار مایکی دزدی نیست؟؟ دقیقا و عملا داره از اعتبار و قدرت اندروید و ios سوء استفاده میکنه که!!!
اگه اندروید بیاد از نرم افزارای مایکی استفاده کنه که طرفدارای مایکروسافت خون بپا میکنن!!!!
دمتون گرم واقعا...............
کلا مایکی امروز خوف بود
اما دست به دامن اندروید و ios و کروم و و و شدن اش خیلی زاقارت بود
بابا بجای اینا یکم توسعه دهنده ها رو تشویق کن
من فقط یه چیزیو خوب متوجه نشدم اونم اجرای اپ های ios هست، وقتی این برنامه ها پورت میشن امکانات اختصاصی وینفون مثل کاشی زنده واسشون وجود داره؟
چیزی که من فهمیدم به زبون ساده مایکی که convertor ساخته تا توسعه دهنده و سازنده های app ـها لازم نباشه کل برنامه رو از نو برای مایکی بنویسن، جدا از اپل های قدیمی توسعه دهنده برای ios بنویسه به راحتی میتونه اونو به یه app برای مایکی تبدیل کنه، یعنی راحت تر از چیزی که برای گوگل میخواد بنویسه، یعنی اگه کسی جدا واسه اندی یا جدا واسه ios بنویسه راحت به مایکی پورتش میکنه و پول بیشتر در میاره.
جدا از اپ های قدیمی*
این ویرایش هم که خرابه
یه همچین چیزی رو Autodesk بین مکس و مایا ایجاد کرده که پروژه رو از تو مکس به مایا یا از مایا به مکس با یه to maya یا to 3ds max میفرستی، هر بخش این App رو خودت تبدیل میکنه به مشابهش تو اون یکی App.
اینم همین کار رو میکنه تا توسعه دهنده از صفر نخواد چیزی رو بنویسه برای مایکی
هم برای اندرویید هست هم ios ، یه جوری تغییر می کنن که منو و مدل برنامه های ویندوز فون رو هم داشته باشن
لطفا متهم به متعصب بودن یا چیز دیگه ای از طرف i دار ها نشم!
اما به نظرم واقعیته، محصولاتی که مایکروسافت امشب معرفی کرد خیلی خیلی بیشتر متعلق به آینده بودن تا یه مکبوک که به بهانه آینده نگری زده کلا همه پورت ها و ورودی ها حتی بدیهی ترین هاشون رو حذف کرده.
موقع معرفیش گفتم الانم میگم.
کار اپل واسه OS مک جدید خیلی سخت شد، هیجانزدم ببینم چه میکنه
اولا بگم که لینوکسی هستم تا نیاین بگین طرفدار اپله.
دیدم که همه به مک بد و بی راه گفته بودن. که البته خودمم کم نگفتم.
ولی در هر صورت من این قضیهی پورت مک بوک رو یه استراتژی دیدم.
شرکتهای رغیب همیشه فعالیتهای هم دیگه رو زیر نظر میگیرن و حالا که یه رغیب سر سخت به سمتی حرکت کرده، بقیه هم سعی میکنن از این غافله عقب نمونن.
مسلما اگه اپل یه راه برای مجبور کردن تولید کنندههای لوازم جانبی و همینطور شرکتهای مختلف تولید کنندهی کامپیوتر برای استاندارد سازی پورتها داشته باشه، اینه که خودش یه محصول با پورت استاندارد شده بده.
مثل وقتی که گوگل مرورگر کروم رو بیرون داد تا با فشار به بقیه مجبورشون کنه، مرورگرهاشون رو بهبود بدن.
(مطمئن باشید نه محصولی از اپل خریدم، نه خواهم خرید و نه به کسی توصیه میکنم که بخره. و نمیدونم چرا اینقد به این در و اون در بزنم تا شماها بفهمید کسی که نظر میدی همیشه از روی تعصب نیست)
مایکروسافت چند سال پیشرفتو تویه شب به نمایش دراورد
سکوتی که باارزش براش صبر کردیم شکست به عنوان یه مصرف کننده ی معمولی نه یه فن میگم که یک پارچه سازی بیشتر وکوچکتر شدن هم سرعت بیشتر میاره وهم سادگی واز اونجا که مصرف گرا ومتعصب نیستم این پیشرفها برام فارغ از نام کمپانیها لذت بخشن
یکمی حال داشتم مرام نامه مینوشتم :-D
اونم خب به نوعی آینده نگرانست
بالاخره میرسه روزی که گجت ها برای ارتباط با هم نیاز به سیم و کابل نداشته باشن
میگم دیجیاتو کلا یک خلاصه و چکیده با قابلیت فهم برای ما بنویس توی این کنفرانس چی شد؟چی گیر ما میاد؟چی قراره بشه؟چی گیر نمیاد؟؟
اوه
همش مایکروسافت
هر سایتی رو که باز میکنی مایکروسافته
خداحافظ گوگل کروم واقعا وقتی بازش می کردم اندازه مایا سنگین بود خداحافظ اخرین نسل باقیمانده از گوگل درون کامپیوترم
همین الانشم اپرا خیلی بهتر از این فاجعس، همینطور سافاری.
هر چی رودتر پاک کن خودتو ویندوزتو راحت کن
از اون روزی که اسم های احتمالی اومده بود بیرون ، انگار یه جوری بهم وحی شده بود اسمش می شه edge ، از این اسم خیلی خوشم می یاد / چقدر صفحه خانگیش خوشگل شده