ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 6C با نمایشگر ۴ اینچ در سال جاری معرفی خواهد شد [شایعه]

در یک ماه اخیر بارها شایعه حضور آیفونی با اندازه نمایشگر ۴ اینچ در سبد محصولات اپل به گوش خورده است؛ هفته گذشته اما در نهایت گفته شد که این تلفن هوشمند فعلا به تولید نخواهد ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در یک ماه اخیر بارها شایعه حضور آیفونی با اندازه نمایشگر ۴ اینچ در سبد محصولات اپل به گوش خورده است؛ هفته گذشته اما در نهایت گفته شد که این تلفن هوشمند فعلا به تولید نخواهد رسید و شاید در سال ۲۰۱۶ شاهد حضور شانه به شانه اش در کنار سایر آیفون های اپل باشیم.

اکنون اما بر اساس گزارشی جدید، مشخص گشته که اپل برخی قطعات، از جمله سنسور دوربین iPhone 6C چهار اینچی خود را به تامین کنندگان سفارش داده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارش وب سایت GSM Dome، اپل به میزان بسیار بالایی سنسور دوربین برای آیفون 6C خود سفارش داده است. میزان سفارش شرکت یاد شده برای سنسور دوربین آیفون 6C به حدی بالاست که سونی در حال حاضر صرفا قادر به تامین ۵۰ درصد از سفارشات سازندگان چینی موبایل های اندرویدی است.

اگرچه هنوز مشخصات دیگری از آیفون ۴ اینچی تحت نام 6C فاش نگشته اما تا به اینجای کار مشخص شده که قطعا یک موبایل با این اندازه نمایشگر در میان آیفون هایی که در سپتامبر جاری معرفی خواهند شد، حضور دارد.

این روزها سنسور های ساخته شده توسط سونی هواداران بسیار زیادی یافته اند، به شکلی که این شرکت دیگر توان تامین نیاز همه کمپانی ها را ندارد. در این میان به دلیل دست رد زدن سونی به سینه برخی از همکاران قدیمی، بعضی از آنها، نظیر HTC به سراغ انتخاب های دوم خود، یعنی همان توشیبا رفته اند؛ که البته نتیجه کار سنسور توشیبا را نیز می توان در موبایل One M9 مشاهده کرد.

اگرچه در هفته گذشته خبر رسیده بود که تولید آیفون ۴ اینچ به سال ۲۰۱۶ موکول خواهد شد اما می توان گفت سفارش تازه اپل به سونی، خبر از اضافه شدن موبایل مورد بحث به گزینه های ۴.۷ و ۵.۵ اینچ برای کاربرانی که ترجیح به استفاده از موبایل هایی کوچکتر دارند می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Farhad_Fathy

    خدا وکیلی اسمش خیلی ضایعس

  • Sohfalp560

    هرکسی احتیاجی داره!!! متاسفانه نیاز یک دسته از اینا رو فقط اپل برطرف میکرد، گرچه فبلت رو برمیدارم احساس خیلی قشنگی بهم دست میده ولی این فبلت ها حتمن برای من خوب نیست که

  • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

    هرچند الان گوشیم بزرگه اما سایز 4 اینچ رو خیلی دوست دارم

    اصلا اگر گوشیه باید سایز کوچیک و راحت و جمو جور باشه

    اگر زبان طراحیشم مثل آیفون 6 باشه نازکم باشه بدون اون خط های ضایع پشتش باشه شاید برم سمت ios

    خوش به حال اپلیا که فقط یک انتخاب دارن نه مثل ما اندرویدی ها که هزارتا انتخاب جلوی روشونه

  • دونباله رو

    آیفون سیکسی!

  • JimLi

    دقیقا کار درستی میکنه
    دلم لک زده واسه یه دستی با گوشی کار کردن
    خوشدستی گوشی خیلی مهمه که متاسفانه با بزرگ شدن نمایشگرها نادیده گرفته شده

مطالب پیشنهادی