همانطوری که امروز صبح در دیجیاتو خواندید عاقبت کمپانی چینی ZTE از پرچمدار جدید خود با عنوان Nubia Z9 با نمایشگری ۵.۲ اینچی و بدون حاشیه که رزولوشنی معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ارائه می نماید پرده برداشت.
شرکت چینی مورد بحث در موبایل یاد شده چیپست قدرتمند و هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه سه گیگابایت حافظه رم LPDDR4 را به کار بسته و ضمناً Nubia Z9 به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی تجهیز گشته است. از دیگر مشخصه های این محصول نیز می توان به حسگر اثر انگشت و همچنین باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.
در ادامه ی مطلب می توانید تصاویری که نگاه نزدیکی به آخرین دستاورد شرکت ZTE یعنی اسمارت فون Nubia Z9 دارند را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (14 مورد)
مطالب پیشنهادی


























واقعا نظر بعضی از دوستان رو میخونم تعجب میکنم ؟؟
نمیدونم بعضیا انتظار دارن گوشی رو با سیمان و چوب و بتن بسازن که دیگه از نظرشون کپی نباشه !!
از چه جنسی استفاده کنه که شما بگید کپی نیست ؟؟
حاشیه ها شو مثلثی بزنه خوبه ؟؟ فریم دورش رو بیضی بزنه راضی میشین ؟؟ دوربین رو به جای بالا پایین بزاره اونوقت دیگه دست بر میدارین ؟؟
بخدا زشته این حرفا هی میگین کپی کپی
شما اگه ایده خلاقانه ای برای ساخت یک گوشی داری ارائه بده من بهت قول میدم استقبال بکنن ازش
خوده اپل و سونی و سامسونگ و ... صداشون در نمیاد بعد یه عده کاسه داغتر از آش همش میان میگن کپی از این بود فلان جاش کج بود.
واقعا من بعضی از دوستان رو نمیتونم درک کنم با این نظر هایی که میزارن
جالبه ... از پشت کپی از Xperia است .. از جلو کپیی از آیفون ...
کلا حس خوبی ب این گوشی ندارم ولی در کل گوشی اینجوری مکعب مستطیلی صاف دوست دارم، کیا مثل منن؟
يه كپي ناقص الخلقه
تلفن قشنگیه
از نظر طراحی تا حدی بین آیفون و گلکسی A هست اما این حاشیه ی تا این حد کم نمایشگر تلفنو در برابر افتادن ار دست یا ضربه آسیب پذیر میکنه،مخصوصا نمایگر
دقیقا نمیدونم با چه سیاستی حاشیه ی تا این حد کم را تامین میکنند
زیبا اما آسیب پذیر
من بالا و پایینش رو که دیدم یاد ایفون 5s افتادم و اون محیطی که برای اسکن انگشت بود شباهت عجیبی !!!! با اون چه که توی iOs اپل هست داره که فکر کنم اپل از ZTE ایدشو گرفته(بابا مرد حسابی نمیتونیستی یه محیط دیگه درست کنی !!!)
از پشت کمی شبیه سری z سونی هست
از جلو شبیه چیزی نیست( من که گوشی ای شبیه این ندیدم)
در کل به نظر گوشی خوبی میاد
----------------
دوستان این چینی ها چجوری تایپ میکنند توی گوشی ؟ با توجه به تعداد زیاد حروف الفباشون میگم.
دمش گرم قشنگ کپی زده فقط حاشیه از دستش در رفته.
اولا مدل بدنش رو از روی اکسپریا زده البته اکسپریا خیلی بهتره.
دوما خواسته حسگرشو مثل ایفون بکنه:/
اخه چی پیش خودش فکر کرده
کلا چینیا گوشی های سطح بالاشون رو با رابط کاربری های خوب و خیلی قشنگی بیرون میدن :
flyme از Meizu
Nubia از ZTE
MIUI از Xiaomi و ...
گوشی هاشون رو هم نازک میسازن! در کل تو دل برو هستن!
دوست عزیز MIUI گوشیxiaomi نیست، MIUI رابط کاربری و رام مخصوص xiaomi هست که از Mi و UI ، user interface تشکیل شده ، گوشی های xiaomi اسمشون فقط mi هست.
اونوفت جناب ویکی میشه بفرمائید من چی گفتم؟؟؟؟
برو عمو یه بار دیگه بخون بعد زرتی Reply کن!
گرچه خودم به عنوان سازنده، از کاستوم رام استفاده میکردم ولی این راه کار حتمن درستی نیست... هرچقدر هم زدتیای از اندروید خام (با رابط کاربری خود نوبیا) استفاده کنه ولی من فکر میکنم پر از باگ هستند...
بد نیست.
اگر درست یادم باشه تو امار جدید تو چین که Xiaomi اول و HUAWEI دوم و ... بود این ZTE دهم بود ! یعنی تو خود چین هم کسی نمییخرش . امار جهانی هم که اصلا تو اماری که هر 3 ماه میدن نیست . کلا هم اصلا با محصولاتش و رابط کاربریش حال نمیکنم