ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برند جدید QiKU آماده ورود به بازار تلفن هوشمند چین می شود

دو کمپانی چینی Qihoo 360 (سازنده نرم افزار های امنیتی) و Coolpad (سومین تولید کننده اسمارت فون در چین) دست به دست یکدیگر داده اند تا با تولید تلفن های هوشمند باکیفیت و پرقدرت و قیمت گذاری آنها از ۱۶۰ ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۰۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دو کمپانی چینی Qihoo 360 (سازنده نرم افزار های امنیتی) و Coolpad (سومین تولید کننده اسمارت فون در چین) دست به دست یکدیگر داده اند تا با تولید تلفن های هوشمند باکیفیت و پرقدرت و قیمت گذاری آنها از ۱۶۰ دلار، تاج و تخت شیائومی را به لرزه درآورند.

حداقل این تصویریست که Zhou Hongyi مدیر عامل Qihoo 360 دوست دارد در ذهن ما بسازد. بر اساس اعلام آقای Hongyi، شرکت جدید آن ها که QiKU نامگذاری شده و به راحتی می تواند اسمارت فون های تولیدی خود را تا ۸۰۰ دلار قیمت گذاری کند، اما تصمیمشان این است که حداقل در ابتدای کار محصولات با ارقام بسیار کمتری ارائه شوند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بنا بر گزارش ها، این شرکت برای شروع نسبت به آماده سازی ۳ موبایل در دسته بندی های مختلف اقدام کرده که در آینده نزدیک به بازار ارائه خواهند شد و همانطور که گفته شد ارزان ترین مدل آنها ۱۶۰ دلار قیمت خواهد داشت.

البته هنوز برای قضاوت در مورد توانایی این رقیب تازه تاسیس برای تحت فشار قرار دادن غولی همچون شیائومی زود است، اما بر اساس اخبار منتشره، ابر کمپانی چینی از هم اکنون قیمت موبایل Mi Note Pro خود را ۵۰ دلار کاهش داده. هرچند نمی توان بطور قطع در مورد ارتباط خبر واصله با شروع به کار QiKU ابراز نظر نمود.

بی شک آغاز فعالیت برند های جدید تقریبا همیشه به نفع مصرف کنندگان خواهد بود، اما ورود به بازاری همچون چین که در آن تعداد بازیگران بی شمار، رقابت سهمگین و حاشیه سود بسیار پایین است امری طاقت فرسا محسوب می شود.

البته با وجود تمامی مشکلات یاد شده بطور مستمر شاهد ورود رقبای تازه به مارکت کشور اژدهای سرخ هستیم، از جمله شرکت Letv که به تازگی از اعلام وجودش خبر دادیم، اما با این حال کمتر شنیده بودیم کمپانی ای به خود جرائت دهد تا با غول جا افتاده ای مثل شیائومی اعلان جنگ نماید. کمپانی ای که پس از درنوردیدن خاک چین اکنون در حال گسترش امپراطوری خود به هند و شرق دور است و خیال بلند پروازانه ی ورود به برزیل، روسیه، ترکیه، اروپا، و حتی بازار بسیار پرسود ایالات متحده آمریکا را در سر می پروراند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • AliReZa

    اینو کجای دلمون بزاریم :|

  • Saeid786

    راستی چرا مطلب لباس ایربگ دار تو اندروید هست اما اینجا نیست؟؟؟

  • Saeid786

    چین از بغل ایران قدرت گرفته ایران نفت داده و یه مشت چرت و پرت و پلاستیک گرفته واقعا که متاسفم برا خودم . اگ نفت ایران نبود الان چینیا تو خواب ب اینجا میرسیدن

    • علی

      دوست عزیز قبول دارم که چین از کنار ما خیلی نون خورده ولی ما هم کم استفاده نکردیم اگه چین نبود با این وضعیت تحریم ها ما باید قید گوشی ها و ماشین ها و انواع وسایل زندگیمون رو می زدیم و تازشم ایران 70 میلیون جمعیت داره ولی چین به جمعیت میلیاردی جهان از جمله خود آمریکا جنس می فرسته

      • Saeid786

        بعله صحیح ولی حرف من اینه ما نفت ب این با ارزشی رو دادیم و فقط پلاستیک و آت و آشغالای بی ارزش و بنجل گرفتیم و کی این وسط سود برد؟؟ دلـــــــــاال!!!!

        • بیژن

          بزرگترین شریک تجاری چین آمریکا هست چه واردات و چه صادرات..درسته خود آمریکا هم به خاطر انتقال کارخونه ها و شرکت هاش به چین یه کم متضرر از لحاظ بیکاری ششده ولی جنس بنل طبق فرمایش شما انجا حداقله..چرا؟چون مدیریت هست همه چیز سر جای خودشه.منافع شخصی به منافع جمعی ارجحیت نداره در اکثر موارد..ولی اینجا دقیقا برعکسه..پس عیب رو باید توی خودمون جست .ما ایرانی عادت داریم به همه بد و بیراهه بگیم ولی خودمون رو در نظر نگیریم..تقصیر همه هست جز خودمون. طرف میره زن میگیره یا ازدواج می کنه به مشکل بر میخوره.همه رو مقصر می دونه جز خودشو حاضر نیست یه نگاهی به خودش کنه به عنوان یک بشر که اشتباه داره..پس تا من پر اشتباه هستم حق گرفتن ایرادی که در خودم هست رو از دیگران ندارم..لطفا واقع بینانه تر نگاه کنید

        • علی

          آی گفتی ؛ امان از این خام فروشی ها
          تازه نکته ی جالب ترش هم اینه که دلال ها قیمت اجناس ایرانی رو از جمله میوه و خشکبار رو هم جابجا می کنن و کسی نیست باهاش برخورد کنه و هر چاق تر و چاق تر می شن

  • محمد|Dante

    عجب مثل قارچ شرکتها و تولیدی ها توی چین رشد میکنن !
    چین توانایی های زیادی دارن با یه سرچ تو همین دیجی متوجه میشن .
    زمانی میرسه که شما هر وسیله ای بخری ساخت چین خواهد بود .

    • علی

      " زمانی میرسه که شما هر وسیله ای بخری ساخت چین خواهد بود ."
      مگه الان این طوری نیست من که خودم وقتی به اطرافم نگاه می کنم به جز خودم همش چینیه

  • علی

    من عاشق این رقابتام (هم قیمتی ، هم کیفیتی) این رقابتا باعث می شه که هم خریدارای گوشی های میان رده هم پرچم دار هم ... از بازار خوشحال بیرون بیان که یه گوشی خوب و البته با قیمت مناسب رو به دست آوردن حالا این رقابتو یه کمپانی چینی شروع کنه یا آمریکایی فرقی نداره برام

    • Envy

      عزیزم الان ارزون میدن تا شما نری از غول های تکنولوژی خرید کنید ولی بعد از اینکه اونها رو به خاک سیاه نشوندن اون وقت شما نه ازشون نواوری میبینی (همون کپی چونکه دیگه رقیبی نیست که بخوان روش کپ بزنن) و نه قیمت ارزون ، بخاطر همینه تا اخر عمرم حاضر نیستم یک قرون به جیب اینها بریزم و با اون پول گوشی ضعیف تر اما از یک شرکت بااصالت تر خرید میکنم .

      • علی

        نه بابا این طوریم که می گی نیست اپل و سامسونگ و ماکروسافت و ... نمردن که این چینیا اونا رو به خاک سیاه برسونن ولی فضای رقابتی در کل خیلی خوبه یادمه اون اولا هم در مورد سامسونگ می گفتن اومده اپلو بد بخت کنه یا هیچ کاری در برابر اپل نمی تونه انجام بده ولی حالا می بینیم هم اپل هم سامسونگ خیلی بهتر شدن نسبت به اون روزا و حالا من و شما داریم از محصولات اونا لذت می بریم ؛ شرکت اگه قوی باشه با این بادا نمی لرزه

  • سعید

    من عاشق برندهای چینی هستم

    الکی مثلا.....(هرهرهر چه قدر من بامزم)
    کسی منظور رو گرفت؟؟!

    • علی

      چین یه زمانی فقط مصرف کننده بود حالا شده تولید کننده ولی اشکال کارش اینجاست که خلاقیتی تو کارش نداره ولی خوب اگه همین روند رو ادامه بده می شه پیش بینی کرد که یه زمانی یه پرچم دار مدعی رو ارائه خواهد کرد
      بی کیفیتی محصولات چینی ام به مقدار زیادی به وارد کننده های ایرانی بر می گرده که واس پولش می رن جنسای درجه آخر چین رو وارد می کنن چند وقت پیش اخبار می گفت این ماشینای چینی که تو ایران هست اصلا تو چین استفاده نمی شه و ...

مطالب پیشنهادی