ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس می توانید از آیپد خود به عنوان مانیتور برای کامپیوترهای ویندوزی استفاده نمایید

چند ماهی می شود که امکان استفاده از آی پدهای قدیمی به عنوان نمایشگرهای پر سرعت مک بوک از طریق اپلیکیشنی به نام Duet Display فراهم شده، اما حالا شرکت ارائه کننده این اپ، مجذوب دنیای ویندوز ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند ماهی می شود که امکان استفاده از آی پدهای قدیمی به عنوان نمایشگرهای پر سرعت مک بوک از طریق اپلیکیشنی به نام Duet Display فراهم شده، اما حالا شرکت ارائه کننده این اپ، مجذوب دنیای ویندوز شده است.

اگر علاقمند هستید که از آیپد خود به عنوان یک نمایشگر برای کامپیوترهای ویندوزی استفاده کنید می توانید با پرداخت 9.99 دلار اپلیکیشن Duet را دانلود نمایید و این کار را انجام دهید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

فرایند نصب و راه اندازی اصلا دشوار نیست و صرفا با چند گام ساده می توانید این کار را انجام دهید و عملکرد برنامه دقیقا همانطوری است که انتظارش را دارید. Duet Display از سیستم های مبتنی بر ویندوز 7 و 8 پشتیبانی می کند و با استفاده از یک پورت لایتنینگ می توانید این کار را انجام دهید.

تاخیر در پاسخ دهی به فرامین در این روش بسیار کم است اما در برخی دستگاه های ویندوزی ممکن است که تعدادی از اپلیکیشن ها اندکی کند اجرا شوند.

چون در این روش آیپد نقش یک مانیتور را دارد، ویندوز به شما امکان خواهد داد تا صفحه را بسط دهید یا اینکه دقیقا همان را روی نمایشگر آیپد نیز مشاهده نمایید.

چنانچه از Duet روی مک بوک استفاده کرده باشید درخواهید یافت که عمکلرد آن روی سیستم های ویندوزی به نرمی و روانی مک بوک نیست. یکی از ایرادات محدودیت رزلوشن 1024 در 768 پیکسلی است چراکه ویندوز نمایشگر آیپد را به عنوان مانیتور ثانویه در نظر می گیرد که صرفا به دستگاه متصل شده و این یعنی استفاده از آیپد برای تماشای فیلم های اچ دی مناسب نیست.

گفته می شود که عملکرد Duet روی سیستم های ویندوزی درست شبیه به نسخه مک است و حتی می توانید از نمایشگر تاچ آیپد برای کار کردن با منوهای ویندوز و همچنین اشاره کردن برای کلیک روی آنها استفاده نمایید.

اگر هم آیپد دارید و هم یک لپ تاپ ویندوزی، Duet می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد و در کنار آن، می توانید به یک نمایشگر تاچ هم برای کار کردن با صفحه نمایش سیستم دسکتاپی خود دسترسی داشته باشید.

Duet Display برای استفاده روی ویندوز 7 و 8 از امروز موجود است و حتی استفاده از آن همراه با سیستم های مبتنی بر ویندوز 10 نیز ظاهرا امکان پذیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • mehran

    بى ادبى و ترول بازى نداشتيما
    بياين با هم دوست باشيم

  • HiddenX

    کرکش رو گرفتم نصب کردم خیلی کاربردی هست دو تا مانیتور دارم کنار هم اینم کردم سومی خیلی سریعه عالییه ارزش نصب کردن داره

  • پویان

    چه تصویر پرمعنایی!

  • A.R.T

    این برنامه عالیه برای کسایی که پی سی دارن و مانیتور غیر لمسی. به راحتی استغاده خیلی اضافه میکنه

  • حمیدرضا

    توی عکس مطلب انگار آیپد دست انداخته گردن سرفیس !

    آفرین ! با هم دوست باشین :)
    هر دوتاتون مورد استفاده هستین :D

  • عـــامـروفـسـکی

    نه اصلا مانیتور خودمو بیشتر دوس دارم

  • fg

    تا کی قراره با گذاشتن کامنت نامرتبط و خاله خان بازی تو کامنت ها به نویسنده ها و گردانندگان دیجیاتو توهین کنین؟

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      بله کاملن موافقم ، مخصوصن با تاریخچه پروفایل شما ماشالله همین جور بحث علمی و مربوط به پست ها داره می زنه ازش بیرون

      • حمیدرضا

        دادا شما به ایشون کاری نداشته باشین ، بحال خودش بزارین ، ایشون مریضن ، ایشون ترولن
        بیخیال : /

        • fg

          مریض و ترول جد آبادته

          • Esta

            تو هم بی تربیتی

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    به شخصه فکر می کنم دست و پا گیره / جاتون خالی همین الان دارم e3 2005 رو نگاه می کنم مراسم معرفی ایکس باکس 360 ، چقدر رزولیشن بازی ها افتضاح بود جدن جالبه که با گذشت زمان چقدر بازی ها بهتر شدن گرافیکشون ، hitman داخل مراسم کجا ، این اخرین hitman که معرفی شد کجا ، نسل 8 هم همینه تا چند سال دیگه گرافیک و ... خیلی بهتر می شه ، راستی فکر می کردم کراش انحصاری سونی باشه ، اما نیست جدن حیفه که نسخه جدیدی ازش نسازن اگر ریمستر هم کنن قبوله

مطالب پیشنهادی