ترکیب امکانات و قابلیت های دو محصول محبوب یعنی One M9 و One M9+ سپس گشته تا تلفن هوشمند جدید HTC با نام HTC J Butterfly، بدل به یکی از خواستنی ترین و جذاب ترین موبایل های هوشمند کنونی گردد. هر چند که عرضه این محصول هم فعلاً به بازار ژاپن محدود شده است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
برای شروع بد نیست بدانید تایوانی ها در اسمارت فون جدید خود بدنه ی پلاستیکی را به جای بدنه های محبوب فلزی سایر تولیدات شان به کار بسته اند. البته از سوی دیگر J Butterfly جز معدود موبایل های HTC به حساب می آید که در مقابل گرد و غبار مقاوم بوده و ضمناً ضد آب نیز هست.
تلفن هوشمند فوق الذکر از One M9، چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ و سه گیگابایت حافظه ی رم را به ارث برده و همچنین همانند One M9+ به نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۶۵ppi مجهز گشته است.
در این محصول دوربین اصلی از نوع دوگانه و با کیفیت ۲۰ مگاپیکسل گنجانده شده در حالیکه دوربین جلویی نیز مشابه Desire Eye محسوب می گردد و کیفیتی ۱۳ مگاپیکسلی را فراهم می کند.
از سایر مشخصه های J Butterfly می توان به ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق درگاه microSD)، باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی، رابط کاربری Sense 7 و پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE اشاره کرد.
هنوز صحبتی در مورد عرضه ی اسمارت فون مورد بحث در سایر بازارهای جهانی به غیر از ژاپن به میان نیامده و باید منتظر ماند و دید این اتفاق هرگز رخ می دهد یا خیر.
نظر شما در این رابطه چیست و آیا فکر نمی کنید HTC لازم است چنین موبایل هایی را در دیگر نقاط جهان نیز ارائه نماید؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


من دیزایر آی دارم
حالا یه گوشی بهتر از گوشی من داده
هرچند طراحیشو دوست ندارم
ولی دوربین دوآل پشتو دوس دارم
ضد آبم هست
ولی جلوش فلاش نداره خیلی بده واسه عکس گرفتن تو شب
ای کاس سنسور اثر انگشتم میذاشت که کاملا گوشیه تکمیلی باشه
به نظرم اگر گوشی دیگه ای معرفی کنن که با طراحی وان چنین امکاناتی داشته باشه +اثر انگشت خیلی عالی میشه
ماشالا حاشیه
ظاهر قسمت پشتش قشنگه ولی دوتا لنز دوربین خیلی بدش کرده
810 که بخاریه
گوشی پلاستیکی خیلی خوبه ولی ای کاش پردازندش مدیاتک بود و یه دوربین پشتی داشت که ظاهرش رو خراب نمیکرد
یعنی میشه یه پرچمدارم مختص ایران بزنه؟
اسپیکر چی شد؟ بوم سوند؟؟؟؟
تو عکس که چیزی معلوم نیست. تو امکاناتشم که شما چیزی نگفتید!!
در بالا و زیر صفحه سوراخهایی در یک ردیف دیده میشن و با توجه به طراحی و حاشیه بالا و پایین، اسپیکر ها همون بوم ساند هستن (این اسپیکرها هم مث طراحی سری وان امضای اچ تی سی هستن) و در همه اسمارت فون ها دیده میشه !
مدیر عامل اچ تی سی در تب شدید به سر میبرد!!!
هر هفته یک پرچمدار هر کدومشم تو یه نقطه از جهان o_O
بیایید بشمریم ، اچ تی سی جان الان دقیقا چندتا پرچمدار داری ؟
این تایوانی ها هم کم دارن.
رو m9 که پرچم دارش بود qhd رو با تراکم پیکسلی 565 رو نذاشتن اومدن روی یه گوشی پلاستیکی که فقط تو ژاپن عرضه میشه گزاشتن. ولی در کل گوشی بدی نیست.
گوشی فوق العاده زیبایی هستش
اگر htc نسخه فلزی این گوشی رو helio x20 به عنوان پرچمدارش میداد فروشش تضمین شده بود
دوس دارم بدونم مگه ژاپنیا چن تا گوشی میگیرن دستشون؟ :D
سونی هم Z4 رو فعلا فقط واس ژاپن داده!! چه وضعشه؟
سونی تو یه ژاپن فروش داره اونم میخواد نونشو آجر کنه این اچ تی سی که ضد آب میفرسته
ن حالا انصافا" سونی ثابت کرد ضدآب دادن کار هرکسی نیس.. مدیونی فک کنی منظورم سری گلکسی ـه!! :)
شارپ هم گوشی جدیدشو واسه ژاپن داد فقط
خوبه یه نسخه آلومینیومی هم بزنه،،، اگه با ضد آب بودنش جور بشه البته