ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سرمایه گذاری فاکسکان در سیانوژن و احتمال بازگشت موبایل های نوکیا

پس از سیاه شدن روابط سیانوژن با وان پلاس، حال این شرکت در تلاش است تا سرمایه گذاران تازه ای برای خود پیدا کند. در ماه مارس خبر رسیده بود که سیانوژن توسط شرکت هایی ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۰۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پس از سیاه شدن روابط سیانوژن با وان پلاس، حال این شرکت در تلاش است تا سرمایه گذاران تازه ای برای خود پیدا کند. در ماه مارس خبر رسیده بود که سیانوژن توسط شرکت هایی نظیر توئیتر، کوالکام و Rupert Murdoch حمایت خواهد شد اما امروز، خبر از یک سرمایه گذار جدید رسیده که شرکتی جز فاکسکان نیست.

این بار سوم است که سیانوژن توسط شرکت های دیگر حمایت شده و سرمایه جذب می کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدیران این کمپانی می گویند که در حال حاضر هیچ خبری از مرحله چهارم سرمایه گذاری در سیانوژن نخواهد بود و سرمایه جذب شده در مرحله سوم صرف استخدام استعداد ها و همچنین توسعه پلتفرم نرم افزاری خواهد شد.

بعید است تا کنون نام فاکسکان به گوش اهالی تکنولوژی نرسیده باشد؛ این شرکت تایوانی کارخانه هایی در کشور چین داشته و محصولات توسعه یافته توسط سایر کمپانی ها را اسمبل و سرهم بندی نموده و به عنوان یک محصول آماده به کار تحویل می دهد. از معروف ترین محصولات فاکسکان که با آنها آشنایی داریم می توان به آیپد، آیفون، تبلت کیندل، پلی استیشن، اکس باکس و... اشاره کرد.

Nokia-N1-25-710x533

فاکسکان خود نیز موبایل هایی اندرویدی تولید نموده و آنها را تحت عنوان برند InFocus به فروش می رساند. حال باید ببینیم که رابطه کمپانی سازنده با شرکت نرم افزاری سیانوژن چه ثمری خواهد داشت. از طرف دیگر فاکسکان برای برخی شرکت ها به توسعه دستگاه نیز می پردازد که تبلت نوکیا N1 را می توان به عنوان مثالی برای همین موضوع نام برد؛ اگرچه این تبلت با نام نوکیا به بازار آمد اما به طور کلی دسترنج کمپانی فاکسکان بود.

حال برخی گمانه زنی می کنند که شاید موبایل های نوکیا بتوانند با توسعه و طراحی فاکسکان و همچنین استفاده از پلتفرم اندروید بر روی بستر سیانوژن، به بازار برگردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • مرتضی توسلی

    ویک نکته:چرا میگو را ول کرد؟...

  • fc bayern

    به نظر من زیاد ربطی به نوکیا نداره این موضوع
    فاکسکان می خواد روی سیانوژن سرمایه گذاری کنه این درست
    ولی از کجا معلوم بخواد تلفن همراه هم با این پلتفرم بده؟
    حالا این وسط کل قضیه چه ربطی به نوکیا داره؟؟؟
    پیدا کنید سن پرتقال فروشرا

  • عـــامـروفـسـکی

    قضیه داره جالب میشه یکی از بهترین شرکت های نرم افزاری در کنار غول قدیم سخت افزاری ، قطعا میتونن یه چیز جذاب رو بسازن اما اینکه این جذابیت چقدر به مذاق مشتری خوش بیاد حای سوال داره

  • Mr. Nick

    جامعه متن باز خوی آنارشیت داره و سلطه طلبی تاب نمیاره هرچند از طرف گوگل. نقطه قدرت گوگل در توسعه شده پاشنه آشیل در آینده با چند توزیعی توسط شرکت با خط مش متفاوت با گوگل
    .
    احتمالا در آینده شاهد چند توزیع از اندروید برای کاربرد خاص باشیم الان خیلی زود شاید حتی گنو سریع تر به این هدف در موبایل برسه

  • مرتضی توسلی

    چه خوب ، از کمک کوالکام و مایکروسافت و اینم فاکس کان ... نوکیا بازهم سرپا بایسته ،بازار اندروید یک شور عجیبی میگیره...
    ....

  • عیسی

    خوبه که برگشت

  • آرش امیری

    وااااااااااای فکرشو بکن، نوکیا گوشی اندرویدی با سیستم عامل سیانوژن بده بیرون،محششششر میشه :-)

مطالب پیشنهادی