ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل ویندوز فونی ال جی با نام Lancet، رسماً معرفی شد

شایعاتی که دیروز در برخی از محافل خبری به گوش می رسید امروز رسماً به واقعیت پیوستند و عاقبت ال جی با همراهی اپراتور مخابراتی ورایزن از تلفن هوشمند جدید خودش تحت ویندوز فون ۸.۱ ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شایعاتی که دیروز در برخی از محافل خبری به گوش می رسید امروز رسماً به واقعیت پیوستند و عاقبت ال جی با همراهی اپراتور مخابراتی ورایزن از تلفن هوشمند جدید خودش تحت ویندوز فون ۸.۱ پرده برداشت.

همانطوری که انتظار می رفت این محصول که نام Lancet برای آن انتخاب شده یک موبایل اقتصادی به حساب می آید و به چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ (با سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز) و نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل تجهیز شده است.

از سایر مشخصه های تلفن هوشمند مورد بحث می توان به یک گیگابایت حافظه ی رم، ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش، باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعتی (با کارایی برابر با ۱۸.۵ ساعت)، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی VGA اشاره کرد.  ضمناً اسمارت فون مذکور از قابلیت KnockOn که اجازه می دهد با دوبار تپ کردن پشت هم بر روی نمایشگر، موبایل را فعال نمایید نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

ورایزن اعلام کرده کاربران می توانند Lancet را تحت قرارداد با مبلغی معادل ۱۹.۹۹ دلار تهیه نمایند و هزینه خرید به صورت آزاد نیز برابر با ۱۲۰ دلار خواهد بود. برای مشاهده تصاویر بیشتر از این تلفن هوشمند به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

LG-Lancet

LG-Lancet (1)

LG-Lancet (2)

LG-Lancet (3)

LG-Lancet (4)

LG-Lancet (5)

LG-Lancet (6)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Amir KH

    قابلیت knock on کبه اینو همه گوشی های وینفون داذن این قابلیت خیلی قبل ال جی رو نوکیا بود مثل 808 pure view یا N8. نمیدونم چرا همه این رو بنام ال جی میدونن

    • MaKenZi

      درود

      این قابلیت روی سیمبین نبوده!
      دو تا مدلی هم که شما نام بردین هردوشون سیمبین هستن

      این قابلیت رو نوکیا اولین بار روی N9 با سیستم عامل میگُ معرفی کرد که بسیار هم کاربردی بود، اما از اونجایی که نوکیا این سیستم عامل رو اصلا واسه خودش نمیدونست هیچوقت به رسمیت نشناختش، پس باید هم به نام ال‌جی دونستش که حداقل درست حسابی به کاربراش معرفیش کرده

    • ray

      چون درست ازش تو نوکیا بهره برداری نشده بود.

  • مهدی

    قشنگه انصافا

  • m.....

    باید ببینیم تو ایران با چه قیمتی عرضه میشه البته صفحه نمایشش اگر اچ دی بود بهتر بود

  • SAEED DASTMARD

    این یکی از ارزون ترین گوشی هاش که یه دس ملی زاد داره

  • زاخار

    120 دلار برای دوربین 8 مگا و صفحه نمایش 4.5 اینچ و اسنپ 410 عالیه گزینه وسوسه کننده ای هست
    تو این رنج قیمت اندروید رسما لنگ میندازه جلوی ویندوز

    • SAEEDH

      عزیزم من خودم ویندوزی هستم ولی چندتا اندرویدی برات مثال بزنم
      Galaxy core prim
      Galaxy grand prime
      تازه دوربین جلوش ۵هست
      HTC desire 516
      Sony xperia e4 g
      البته این اخری مدیاتک هست ولی تو انتوتو ۳۲ هزار گرفته چهار هسته ۶۴ بیتیه
      این اخریا هواوی هستن ولی خدایی عالین
      G6/g730 /honor 3c /g630
      در ضمن درسته سرعت ویندوز عالیه ولی یه شخصی که پایین رده میخوره اونم در ایران نمیتونه با ویندوز موبایل کار کنه و تازه خیلی از مسنجر ها رو که ایرانیا استفاده میکنن ویندوز موبایل نداره

    • اسماعیل

      مایکی"وندوز فون" اصن شیوه ی کاریش اینه!
      خدایــــیـش پاییــــــن رده فقط وینوز فون
      اندروید توی این سخت افزا هیچ فایده ای جز اعصاب خوردی برا صاحبش نداره!
      حداقل در زمینه ی پایین رده ویندوز فون بدون شک برنده هست"تازه ویندزو فون یه امکان دیگه هم داره که اندرویدی تو خواب هم نخواهند داشت اونم آپدیت هست که در اندروید پرچمدار ها هم به زور میدن چه برسه میان رده و پایین رده"

      • زاخار

        دقیقا
        حتی بعضی پرچمدار ها هم تو اندروید از اون بی نصیب میمونن
        اما یه سری مشکلات هم داره که گفتنش رو اعصاب راه رفتنه
        ولی چیزی که دیدم مایکروسافت تا حالا اجازه نداده ویندوز روی دستگاه های بی کیفیت قرار بگبره و همه گوشی هایی که با ویندوز عرضه شدن هم کیفیت بالاتر و هم قیمت معقولانه تری داشتن

  • Fardin

    من طرفدار الجی هستم اما ویندوز فون فقط و فقط نوکیا (مایکروسافت جدید)

    • Mr. Android

      با سخت افزار برتر از لومیا 830 نصف قیمتش رو داره من که هیچ برتری بجز دوربین تو لومیا نمیبینم

      • مرتضی توسلی

        طراحی،نرم افزار های لومیا،پشتیبانی...

      • SAEED DASTMARD

        طراحی شکیل از قلم اندختی.

مطالب پیشنهادی