آتش گرفتن آیفون باعث سوختگی یک جوان کانادایی شد
یکشنبه گذشته و در حالی که عقربه های ساعت دقایقی پس از ۱۲ شب را نشان می داد، خانواده شولتز ناگهان با صدای فریاد پسرشان سراسیمه از خواب بیدار شدند. زیر زمینی که پسر ۱۶ ساله ...
یکشنبه گذشته و در حالی که عقربه های ساعت دقایقی پس از ۱۲ شب را نشان می داد، خانواده شولتز ناگهان با صدای فریاد پسرشان سراسیمه از خواب بیدار شدند. زیر زمینی که پسر ۱۶ ساله خانواده در آن زندگی می کرد، آتش گرفته بود و دود سیاه خبر از سوختن اجسام بسیاری می داد.
پس از خاموش کردن آتش به لطف کپسول اطفا حریق، خانواده شولتز پسرشان را به بیمارستان انتقال دادند و در آنجا پزشکان تلاش کردند تا سوختگی درجه سه او را مداوا کنند.
اما تمام این ماجرا ها چگونه به وجود آمده؟ خب باید بگوییم که همه چیز زیر سر یک آیفون است.
آیفون 5c در حالی که به شارژ بوده ناگهان آتش می گیرد و باعث می شود تخت و سایر وسایل موجود در زیر زمین نیز در شعله های آتش بسوزند. تحقیقات بیشتر مشخص کرده که این آیفون به یک شارژر غیر اصل متصل بوده و احتمالا به همین علت نیز آتش گرفته است.
حوادثی اینچنینی پیش از این نیز برای آیفون رخ داده بود؛ اپل چند سال پیش طی کمپینی برای مبارزه با این موضوع، در ازای تحویل گرفتن شارژرهای قلابی، یک شارژر اصل را به رایگان در اختیار کاربران قرار می داد.
در صورتی که فکر می کنید با خرید شارژر غیر اصل، می توانید چند هزار تومانی صرفه جویی کنید، تنها کافی است به هزینه خساراتی فکر کنید که در اثر چنین اتفاقاتی می تواند به شما تحمیل شود.
در ادامه مطلب تصاویر بیشتری از این آتش سوزی را می توانید مشاهده نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



من کابل اصلی آیفونم از قسمت یو اس بی خمشده
الان با یکم تکون دادن و ور رفتن گوشیو شارژ می کنه
بعضی وقتا مثل قبله بعضی وقتا سرعتش کمتره
احتمال آسیب زدن ب کوشی هست؟
شارژر اصل نبوده درست،
خوده پسره اشتباه کرده رفته غیر اصل خریده درست،
ولی حالا چرا ایفون انقدر حساس هست که با یه شارژر دیگه اتیش به مال ملت میزنه؟
اکثر اتیش گرفتن هایی که از ایفون دیدم نوشته بخاطر شارزر غیر اصل
شرکتی که اون شارژر رو میسازه که دشمنی با ملت نداره.
نمیدونم چرا اتیش میگیرن؟؟!!
هه مثلا ما هم باور کردیم
ما آتش را دوباره اختراع کردیم از فرمایشات اوشون..
پس دیگه بیخیاله ایفون:/
خدا بهش رحم کرده که خودش عین گوشیش جزغاله نشده
بهترین کار اینه اپل یه مرکز مخصوص شارژ آیفون های مشتریاش طراحی کنه که در برابر انفجار مقاوم است. بعد ملت برن گوشیشونون رو تحویل اونجا بدن و بعد از شارژ تحویل بگیرن تا شاید زنده موندن.
البته دولوپرهای اپل میتونن یه اپلیکیشن طراحی کننکه از شارژ صددرصد گوشی و احتمالاً سالم بودن آن به مشتری اطلاع رسانی کنه و در صورت ترکیدن گوشی پیام تسلیت برای ایشان ارسال کنه.
بدم مياد از اپل
ايفون و ايپد اين قابليت رو دارند كه شارژر و كابل غير اصلي يا به قول خودمون فيك رو شناسايي كنند و با كاربر اخطار بدن. من كابل ايفون ٤ ام چند سال پيش خراب شد يه كابل گرفتم كه طرف ميگفت اصل هست بعد كه وصل كردم به دستگاه گفت فيك هست به طرف برگردوندم و پيغام گوشي رو نشون دادم بنده خدا نميدونم ترسيد من برم شكايت كنم يا ديد من خيلي حساس ام پلمپ يه ايفون ديگه رو باز كرد كابلش رو داد به من :D
آیفون 6 منکه همچین اخطاری نمیده عجیبه
:/ :/ :/
----------------------------------------------------------------------
اقای قاسمی یه خواهش داشتم لطفا در بخش پروفایل کنسول بازی رو هم اضافه کنید. ممنون میشم. کسایی که موافقند +