ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

دستبند WellBe حضور افراد مزاحم در اطراف شما را تشخیص می دهد

دستبندهای هوشمند کارهای زیادی انجام می دهند، اما تا به حال شنیده اید که یکی از آنها بتواند حضور افراد مزاحم در اطرافتان را تشخیص دهد؟ دستبند WellBe از پس این کار بر می آید. ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دستبندهای هوشمند کارهای زیادی انجام می دهند، اما تا به حال شنیده اید که یکی از آنها بتواند حضور افراد مزاحم در اطرافتان را تشخیص دهد؟ دستبند WellBe از پس این کار بر می آید.

هدف واقعی دسبتند WellBe این است که وقتی استرس دارید، ضربان قلب شما را اندازه گرفته و به شما هشدار دهد. وقتی که در شرایط تنش زا قرار می گیرید (مثلا هنگامی که کسی مزاحم خلوتتان می شود)، از طریق اپلیکیشن مخصوص این دستبند، زنگ هشدار موبایل شما به صدا در خواهد آمد و در همین شرایط، اپ WellBe تکنیک هایی همچون تنفس عمیق را برای بازیابی آرامش به شما پیشنهاد می کند.

بنابرگفته سازندگان، اپلیکیشن WellBe قادر است ضربان قلبتان را قبل و بعد از ورزش ثبت کند، و طبق موقعیتی که دارید به شما تکنیک هایی برای یافتن دوباره آرامش توصیه کند.

نکته جالب در مورد دستبند WellBe، جنس آن است که از چوب پنبه ساخته شده، بنابراین با دستبند بسیار سبک و راحتی در دست مواجه خواهید بود.

مطمئنا دریافت هشدار در زمان استرس، نمی تواند بهترین راه برای رسیدن شما به آرامش باشد، اما برای یک بار تجربه شاید ارزشش را داشته باشد. دستبند WellBe در حال حاضر با قیمت 99 دلار پیش فروش می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Mahdi.Gh

    خوبه ولي وقتي كه سخت مشغول كاري حواست به هيچ چيزي نيست.

  • Mr.M

    جنس چوب پنبش منو كشته ! بهتره مايكروسافت از اين شركت ياد بگيره كه اون دستبندش اينقدر سفت بود كه خودش استرس ساز بودش !
    ولي من اگر بخرم همش آلارم ميده بهم براي همين احتياجي بهش ندارم !!
    راست ميگند هر وقت استرسمون كم بود بهمون بگه !

    • دونباله رو

      ساعت اپل که فلزیه استرس زا نیست؟
      آخه خیلی سفته گفتم شاید استرس بگیری
      نمیگم ساعت خوبیه اما بهانه های بنی اسرائیلی نگیر

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        عزیز هروقت دستت کردی و بالا پایینش کردی بعد بگو فلان و ... من نمی دونم انگار حس ششم داخل ایران زیاد شده ، همش غیب گویی می کنن طرف می خوابه فردا از خواب بلند می شه می گه فلان چیز خوب نیست دیشب خوابشو دیدم / ساعت داریم تا ساعت ، باید ببینی میزان دقتشون چقدره ، درضمن ساعت مایکروسافت به صورت 24 ساعته ضربان قلب رو می گیره برخلاف اپل جونت و ... /

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          در ضمن امتیازاتش هم داخل best buy از طرف مشتری ها 4.3 هستش ، این یعنی مردم ازش راضین بر خلاف بعضی ساعت ها که مدل 350 دلاری صفحه نمایش بهتر از مدل 10 هزار دلاری داره و یه روز کنارش راحت خط می افته یه روز دیگه روی بعضی دست ها جواب نمی ده

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      جنابعالی تا حالا دستت کردی ؟؟ از چیزی که تجربشو نداری بهتره حرف نزنی ، بعدشم Microsoft band دستبند سلامتی اگر محکم نباشه روی دست هی بالا پایین می شه و نمی تونه اطلاعات درست بده چند تا میزان رو بند داره واسه تنظیم کردنش

      • A.R.T

        گیر فیت هم دستبند سلامتیه در صورتی که زیبایی و راحتیش با مایکی بند قابل مقایسه نیست و اطلاعات رو هم بخوبی دریافت میکنه. صفحه ی بهتر هم اضافه کن

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          GPS داخلی رو هم اضافه کن / در ضمن قابلیت اندازه گیری میزان heart rate به صورت خودکار رو هم همین طور ، اگر ساعت هی بالا پایین بشه ایا می تونه Heart rate رو به خوبی انداز گیری کنه و اطلاعاتش رو منتشر کنه

          • A.R.T

            اخه ایفون و ایپدو از کجا اووردی؟ چ ربطی داره؟
            همون آیفون و آیپد هم کیبورد شخص ثالث روش نصب میشه و هم درون خودش کیبرد Persian رو داره که به یه ترفند کوتاه اعمال میشه.
            من که حاضر نیستم ۱،۳۰۰،۰۰۰ تومن پول بند بدم بعد یه قطره آب بره توش بسوزه!

          • امیر پارسا

            پس تمامه این ساعتا و دستندهایی که ضربان قلب میگیرند(تقریبا همه ساعتها)باید این همه زشت و بد قلق و سفت باشند روی دست مثله مایکی بند؟!!!!
            .
            دستنبد مایکی واقعـــا دستنبده!(از نوع پلیسیش!)
            خخ

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          ؟؟؟ گیر فیت از لحاظ امکانات سلامتی اصلن در حد و اندازه Microsoft band نیست ، قابلیت های workout و جدول ها و و یا سینک شدن با برنامه های دیگه مثل runkeeper , starva , healthvault , myfitnesspal و .... خود قابلیت های workout بزرگترین برتریش نسبت به تمام دستبند های سلامتی / صفحه بهتر ؟؟؟ شوخی خوبی بود

          • Divan Greedy (thankyouaj)

            مگه جدیدن داخل اب ورزش می کنن ؟؟ در ضمن water resistance هست / بعد برای شرکتی مثل اپل زشت نیست که ایپد و ایفونش هنوز کیبورد فارسی نداره ؟؟ در ضمن بقیه ساعت های سلامتی عقب ترن ازش به خاطر ویژیگی فوق العاده workouts که gym هایی مثل shape , gold's gym , benchmark wod , و .... در ضمن مایکروسافت بند فقط داخل امریکا و انگلستان به صورت رسمی ارائه شده وقتی وارد کشور های عربی و ... شد منتظر زبان عربی و... هم باش

          • A.R.T

            تنها برتری بند جی پی اس داخلیش هست. که البته فیت هم میتونه از گوشی اطلاعات رو دریافت کنه.
            و جالبه که پیش پا افتاده ترین قابلیت رو مایکی بند نداره!
            ضد آب نیست!!!
            و فارسی رو نشون نمیده! واقعا واسه شرکتی مثه مایکی زشته از عربی و فارسی پشتیبانی نکنه!!
            ضربان قلب به طور خودکار هنگام ورزش گرفته میشه
            صفحشون هم کنار هم بذار ببین کدوم بهتره!

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    دفتر کار Razer داخل پریسکوپ ،
    https://www.periscope.tv/w/VzeZDzM5MDYwfDExNzE5MTcyIUUmAU1_8WpZco-boila96Pto1PiOfIgVp7mHZzq4HM=

    • دونباله رو

      پریسکوپ برنامه ی عالییه
      من ایمیلم رو نوشتم که اگه برای اندروید اومد خبرم کنه
      به نظره من پریسکوپ یه برنامه ی انقلابیه
      مخصوصا وقتی فراگیر بشه

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        Meerkat هم خیلی خوبه و بزرگترین رقیبش حساب می شه /

        • mehran

          سلام
          ميشه بگين پريسكوپ كه ميگيد چه برنامه ايه و كارش چيه؟

  • علی

    به درد ایران نمی خوره اون موقع مثلا تو مترو باید هی جیغ و داد راه بندازه تازشم اینیکه فهمید دارن آدمو اذیت می کنن به درد نمی خوره که اونو خود آدمم می دونه اگه عامل مزاحمو دور می کرد خیلی خوب بود !!! مثلا تو اتوبوس وقتی یکی داره اس ام استو می خونه ¡¡¡

  • ali

    هی آقا این اگر پیش من باشه مدام باید ویبره بره و پیام بده، همه اطرافیانم مزاحمن بخدا

مطالب پیشنهادی