ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

رانندگی میان مردگان؛ معرفی بازی Earn to Die 2

زامبی، زامبی و باز هم زامبی؛ دنیای بازی ها و فیلم ها این روزها پر شده از این مردگان متحرک که با چشمان گود رفته و دستانی آویزان، زندگی را از دنیای زندگان بو می ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

زامبی، زامبی و باز هم زامبی؛ دنیای بازی ها و فیلم ها این روزها پر شده از این مردگان متحرک که با چشمان گود رفته و دستانی آویزان، زندگی را از دنیای زندگان بو می کشند.

Earn to Die 2 یکی دیگر از بازی های زامبی محور است که در آن باید در میان انبوهی از آنها رانندگی کرده و از دستشان به سلامت فرار کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

داستان Earn to Die 2 در زمینی مملو از زامبی اتفاق می افتد؛ زمانی که دنیا را مرده ها فرا گرفته اند و تنها راه نجات زندگان، رسیدن به سفینه نجات برای فرار از این دنیای رو به نابودی است.

screen640x640 (2)

در Earn 2 Die شما در نقش راننده یک ماشین، باید تا می توانید راهتان را با له کردن زامبی ها باز کنید. هر قدر هم که حساب زامبی های بیشتری را در مسیر برسید، امتیاز بالاتری هم دریافت خواهید کرد.

ماشین شما در بازی از همه نظر قابل ارتقاست، چه از نظر مقاومت بدنه در برابر حمله زامبی ها و چه از لحاظ سلاح هایی که می توانید روی آن سوار کنید.

Earn to Die 2 به طور رایگان برای iOS و اندروید عرضه شده، با این وجود برای تجربه بازی به صورت کامل در آیفون می بایست نسخه کامل بازی را از آیتونز خریداری کنید.

یک ماشین و میلیون ها زامبی پیش روی شمایند؛ پس تا می توانید لهشان کنید و از زامبی کشی لذت ببرید.

Earn to Die 2

Earn to Die 2

سازنده: Not Doppler قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 70.1 / 95 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Hosein Rastegar

    حالم بد میشه از این بازی هایی که توش زامبی داره
    واقعا منزلت انسان رو در حد یک سگ هار پایین آوردن این بازی ها

  • Hosein Rastegar

    حالم بد میشه از این بازی هایی که توش زانبی داره
    واقعا منزلت انسان رو در حد یک سگ هار پایین آوردن این بازی ها

  • koosha

    آقا یکی توضیح بده چه طوری از گوگل پلی دانلود میکنه ما که میریم میگه تو کشور شما امکان دانلود نیست!

    • ali

      اگر لپتاپ داری
      Vpn رو روشن کن تو لپتاپ . گوگل پلی رو باز کن بزن ، ایمیلتو از قسمت ورود وارد کن و وارد شو ، فراموش نشه ایمیل رو گوشی و تو سایت گوگل پلی باید یکی باشه ، حالا تو گوشی گزینه. Sync رو بزنید و به راحتی تو گوگل پلی بزنید اینستال تو گوشیت نصب میشه

  • ali

    دیگه از بس بازی کردم خسته شدم

  • رامین

    سللم ببخششد بی ربطه ولی فوری مشورت نیاز دارم دوستم میخاد از آلمان بیاد تهران بهش گفتم برام آیفون 6 پلاس 64 گیگ بیاره که به پوا ایران میشه 2650000 به نظرتون خوبه این انتخابم قبلا هم آی دیوایس نداشتم گلکسی اس 6 رو هم بخاطر اندازه کوچیک صفحش نپسندیدم نوت 4 رو هم نمی خام بگیرم دوستان راهنمایی کنید لطفا

    • علیرضا

      رامین جان بدون هیچ شکی پیشنهاد میکنم nexus 6 بخری.چون آی دیوایس نداشتی و احتمالاً اندروید داشتی نمیتونی با مسائل ایفون کنار بیای.از جهت صفحه نمایش هم نکسوس 6 با 5.96-inch اندازه کاملاً راضی کنندس و جدای از اینها من خودم به خاطر تجربه ای که از nexus 5 دارم اولین پیشنهادم به دوستام مدل جدید نکسوس هست.به هر حال خوشحال میشم منو از انتخابت با خبر کنی.

    • سوتابایت منتظر...

      از آلمان حدود ۳۱۰۰ گیرت میاد من خودم یه ۶ پلاس ۶۴ از آلمان یه ماه بعد عرضه اوردن برام ! قیمت هم اندازه اینجاس ولی باز میل خودتونه!

      • رامین

        فکر نکنم تو کامنتم مشاوره قیمت کرده باشم یا پرسیده باشم چند گیرم میاد ! عزیزم دوستم کارت بازرگانی داره یه درصدی تخفیف بهش می دن که دقیقا همون قیمتی که گفتم گیرم! میاد...:)

  • نامِ کاربری

    وای این بازی فوق العاده هست .... پیشنهاد میکنم حتما بازیش کنید

  • سوتابایت منتظر...

    نسخه وب شو خیلی بازی کردم!! بازی خوبی!

مطالب پیشنهادی