ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام و Daimler برای ساخت ماشین های آینده با یکدیگر همکاری می کنند

شرکت های خودرو ساز معمولا در حوزه فناوری های بیسیم عملکرد خوبی را از خود نشان نمی دهند و از آن طرف هم، کمپانی های دست اندرکار تکنولوژی های وایرلس در زمینه خودروسازی قوی نیستند. با ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۳ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت های خودرو ساز معمولا در حوزه فناوری های بیسیم عملکرد خوبی را از خود نشان نمی دهند و از آن طرف هم، کمپانی های دست اندرکار تکنولوژی های وایرلس در زمینه خودروسازی قوی نیستند.

با در نظر داشتن همین نکته، اگر قرار بر ساخت یک اتومبیل خوب با امکانات و توانمندی های بیسیم عالی باشد، بهترین راه حل، کار تیمی و همکاری بازیگران این دو عرصه است.

بر همین اساس، دو شرکت Daimler و کوالکام توافقی را با یکدیگر انجام داده اند که می تواند تاثیری شگرف بر ساخت اینگونه اتومبیل ها بگذارد.

در نخستین مرحله از این همکاری، تمرکز دو شرکت یاد شده روی ایجاد ارتباط سیار در داخل خودرو و شارژ بدون سیم ماشین های برقی قرار خواهد داشت که هر دو از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.

البته این دو شرکت در مورد اینکه دقیقا چه زمانی فناوری های یاد شده را به بازار ارائه می کنند سخنی به میان نیاورده اند و مشخص نیست که در فاز بعدی این همکاری دقیقا چه اتفاقی رخ می دهد.

با در نظر داشتن مفاد این همکاری، دور نیست روزی که سوار یکی از ماشین های برقی مرسدس شوید و در حین رانندگی هم از مزایای فضای مجازی بهره مند گردید. نکته مهم تر شارژ بیسیم این ماشین هاست که می توانند تحولی شگرف را در صنعت خودروسازی دنیا ایجاد نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • BOZORG#

    بلاخره من نفهمیدم دایملر با کرایسلر همکاری داره؟ یا هنوزم با بنز همکاری میکنه؟
    یکی منو روشن کنه

    • Mr.M

      ببين كرايسلر جدا شد (يكجورهايي طلاق گرفت )! چون بنز زور گو بود و از شاسي و قطعات بي كيفيت بنز تو كرايسلر استفاده ميكرد هنوز هم كرايسلر مشكل كيفيتي عظيمي (هم بيروني و هم دروني )داره و جديدا هم تويوتا در داخل بسيار بي كيفيت و زشت شده
      هنوز سهام داره بنز ولي از ٥١ درصد رسيده به كمتر از ١٥ درصد و همينجور هم داره كمتر ميشود

    • SAEED DASTMARD

      با بنز فعالیت میکنه یکی از خالق های بنزه دایملر

  • Ali

    سلام میدونم به اینجا ربطی نداره ولی خواهشن کمکم کنید من بین بلکبری پاسپورت و ایفون6 گیر کردم کمک کنید کدومو بگیرم

    • SAEED DASTMARD

      آیفون ۶

    • عـــامـروفـسـکی

      آیفون 6

  • دونباله رو

    لوگو ی بنز و کادیلاک و شورلت و فورد
    عاشق لوگو ی این شرکت هام

  • SAEED DASTMARD

    دایملر داره بنز برای نبرد با بزرگان آماده میکنه.

مطالب پیشنهادی